Permalänk
Medlem

MoP fail?!

Tjenare! Nu när MoP kommer ut är ju mounts account shared. Därför köpte jag crimson deathcharger. Sen kom jag på att alla klasser kommer att kunna få dk's mount. Alltså tappar ju crimson deathcharger värde?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammark9:

Tjenare! Nu när MoP kommer ut är ju mounts account shared. Därför köpte jag crimson deathcharger. Sen kom jag på att alla klasser kommer att kunna få dk's mount. Alltså tappar ju crimson deathcharger värde?

Nej, class mounts är inte account share.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raikiri:

Nej, class mounts är inte account share.

Najzz

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Men vadå class mounts? Crimson deathcharger är väl inte class mount? Den är ju från ICC... (Har jag helt fel?)

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Men vadå class mounts? Crimson deathcharger är väl inte class mount? Den är ju från ICC... (Har jag helt fel?)

Nu menade dock ts mountet man får från DK's starter quests.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Men vadå class mounts? Crimson deathcharger är väl inte class mount? Den är ju från ICC... (Har jag helt fel?)

Det han menade med sin post är att eftersom Death knight charger och Crimson deathcharger ser likadana ut så förlorade han pengarna på att köpa Crimson deathcharger, men eftersom han inte kommer få DK mounten på alla karaktärer så har han inte slösat sina pengar

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Kommer ju va episkt att glida runt på swift spectral tiger i bgs på en lvl 20 gnome:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raikiri:

Det han menade med sin post är att eftersom Death knight charger och Crimson deathcharger ser likadana ut så förlorade han pengarna på att köpa Crimson deathcharger, men eftersom han inte kommer få DK mounten på alla karaktärer så har han inte slösat sina pengar

Ja, då hajar jag... lite trög dära ^^
Då funkar det ju, alla hans chars kommer att ha en 'DK' mount

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Det kommer bli oerhört najs att flyga runt med Ashes of Al'ar på level 60 samt Swift Zulian Tiger på level 20! Like this!

Permalänk
Skrivet av hammark9:

Tjenare! Nu när MoP kommer ut är ju mounts account shared. Därför köpte jag crimson deathcharger. Sen kom jag på att alla klasser kommer att kunna få dk's mount. Alltså tappar ju crimson deathcharger värde?

Är det nått som är "fail" isf är det väl du, inte spelet?

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharkfinz:

Är det nått som är "fail" isf är det väl du, inte spelet?

Schysst sätt att gräva upp en gammal och färdig tråd.

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av TokigaSmurfeN:

Kommer ju va episkt att glida runt på swift spectral tiger i bgs på en lvl 20 gnome:)

å där kom beviset på att du är en P12 a...

Permalänk
Medlem

såg jävligt fel ut att se en rawen Lord i lvl 48 i zulfarak.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |