Låsa upp msi afterburner limit FUNKAR INTE

Permalänk

Låsa upp msi afterburner limit FUNKAR INTE

Hej försöker att låsa upp mätarna i msi för att ja dragit upp memory till max.Men när jag går in i CFG filen och ändrar som man ska så står mätarna sedan på 0 och när ja drar upp mätarna och trycker på apply så ändras inte klocken o mätarna åker ner igen. Va ska ja göra?

Permalänk
Skrivet av zilleosse:

Hej försöker att låsa upp mätarna i msi för att ja dragit upp memory till max.Men när jag går in i CFG filen och ändrar som man ska så står mätarna sedan på 0 och när ja drar upp mätarna och trycker på apply så ändras inte klocken o mätarna åker ner igen. Va ska ja göra?

Såg visst att ja la in på fel tråd men svara om ni vet!

Permalänk

Hade samma problem som du har nu och det löste sej med att jag laddade hem en fil och lade den i en mapp på datorn. Kommer inte ihåg filen men sök här på forumet och då ser du min tråd då kan du leta reda på svaret.

Permalänk

Du har troligtvis raderat lite för mycket..
[ATIADLHAL]
UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
UnofficialOverclockingMode = 1
AccessibilityCheckingPeriod = 0
UnifiedMemoryUsageMonitoring = 1

testa med att copy pasta detta

EDIT: Annars kan du ju testa Sapphire Trixx, där kan du klocka helt utan bekymmer.

Visa signatur

- Dyrast saker i signaturen vinner -

Permalänk
Skrivet av Raptor_jesuS:

Du har troligtvis raderat lite för mycket..
[ATIADLHAL]
UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
UnofficialOverclockingMode = 1
AccessibilityCheckingPeriod = 0
UnifiedMemoryUsageMonitoring = 1

testa med att copy pasta detta

EDIT: Annars kan du ju testa Sapphire Trixx, där kan du klocka helt utan bekymmer.

Nä skrev samma. Ska kolla de programmet om ja inte fixar de.

Permalänk
Skrivet av punchline82:

Hade samma problem som du har nu och det löste sej med att jag laddade hem en fil och lade den i en mapp på datorn. Kommer inte ihåg filen men sök här på forumet och då ser du min tråd då kan du leta reda på svaret.

Ska kolla

Permalänk
Skrivet av Raptor_jesuS:

Du har troligtvis raderat lite för mycket..
[ATIADLHAL]
UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
UnofficialOverclockingMode = 1
AccessibilityCheckingPeriod = 0
UnifiedMemoryUsageMonitoring = 1

testa med att copy pasta detta

EDIT: Annars kan du ju testa Sapphire Trixx, där kan du klocka helt utan bekymmer.

Har installerat THXX men min klockning sparas inte när jag startar om.. Går detta att ändra?

Permalänk
Skrivet av zilleosse:

Har installerat THXX men min klockning sparas inte när jag startar om.. Går detta att ändra?

Jag använder själv afterburner, så jag är lite osäker på det men skulle bli mycket förvånad om du inte på något sätt kan spara dina klockprofiler.

Visa signatur

- Dyrast saker i signaturen vinner -