Permalänk
Medlem

Vill ha info

Hej igen!

Jag har två grafikkort i min dator men jag vill ha lite info om ett av dem. Det heter NVIDIA GeForce GT 520MX. Är det ett bra grafikkort för spel eller är det bara skit? Tack för infon på förhand

/RollBolt

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk

Installera hwinfo eller liknande, och ja, den gpu'n är ganska skit. Tar inte skyrim på medium i all fall
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-520MX.54717.0....

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

1) Sätt vettiga rubriker när du skapar trådar så man vet vad tråden handlar om.

2) Nej, det är inte ett kort man spelar några som helst spel med.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

1) Sätt vettiga rubriker när du skapar trådar så man vet vad tråden handlar om.

2) Nej, det är inte ett kort man spelar några som helst spel med.

Jag vet att jag var hastig med rubriken. Men nästa gång säg det lite snällare. Dessutom har jag ett annat gaming grafikkort.

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av RollBolt:

Jag vet att jag var hastig med rubriken. Men nästa gång säg det lite snällare.

Jag var inte på något sätt elak, men jag kastade ett getöga på dina övriga skapade trådar och såg att du genomgående sätter väldigt torftiga rubriker.
Det minsta man kan göra om man vill ha hjälp är att vara så tydlig som möjligt och presentera all relevant information, då blir vi som hjälper till också glada

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Skrivet av RollBolt:

Jag vet att jag var hastig med rubriken. Men nästa gång säg det lite snällare. Dessutom har jag ett annat gaming grafikkort.

Hur kan man tolka "Sätt vettiga rubriker när du skapar trådar så man vet vad tråden handlar om." som elakt? Allvarligt. Säga det snällare?

Förövrigt så tycker jag du ska köpa nytt istället.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Robin.Samuelsson:

Hur kan man tolka "Sätt vettiga rubriker när du skapar trådar så man vet vad tråden handlar om." som elakt? Allvarligt. Säga det snällare?

Förövrigt så tycker jag du ska köpa nytt istället.

Sen ska man kanske läsa första inlägget innan man skriver ett inlägg i en tråd också.

Han skrev att han har två grafikkort, varav det var ett av dem han ville ha mer info om. Det andra grafikkortet vet du ju inte vad det är för något, så hur kan du ge rådet att köpa nytt?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Newklear:

Sen ska man kanske läsa första inlägget innan man skriver ett inlägg i en tråd också.

Han skrev att han har två grafikkort, varav det var ett av dem han ville ha mer info om. Det andra grafikkortet vet du ju inte vad det är för något, så hur kan du ge rådet att köpa nytt?

Han behöver nytt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Robin.Samuelsson:

Han behöver nytt.

Inte för att gå väldigt Off Topic, men vad grundar du detta på?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Jag var inte på något sätt elak, men jag kastade ett getöga på dina övriga skapade trådar och såg att du genomgående sätter väldigt torftiga rubriker.
Det minsta man kan göra om man vill ha hjälp är att vara så tydlig som möjligt och presentera all relevant information, då blir vi som hjälper till också glada

Ok ^^^:)

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Inte för att gå väldigt Off Topic, men vad grundar du detta på?

Okej, okej! Vi skiter i det här! Ingen minns något!

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk

Det är skit.

Varför googlar du bara inte?

Permalänk
Hedersmedlem

Skicka PM till mig med en ny rubrik så låser jag upp

*Tråd Låst*