Hjälp mig hitta en pci-e splitter (6pin till 2x6pin)?

Permalänk
Medlem

Hjälp mig hitta en pci-e splitter (6pin till 2x6pin)?

Hallå!

Vart kan jag hitta detta ?? Fast i en annan butik/webshop
http://www.inet.se/produkt/8905204/pci-e-power-splitter-6-pin...

Hjälp mig snälla!
mvh

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Administrativ avgift

Bara en fråga vad ska du göra? Ska du koppla till grafikkortet kommer du efter ett tag bränna sönder kabeln pga att 150W går i en kabel som är gjord för 75w. Rekommenderar Molex -> 6 pin så du får en extra.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Prisjakt? Google? Ett par enkla sökningar?

Permalänk
Medlem

Kan inte tänka mig den där är bra!? Jag har Molex -> 6 pin (adapern fick jag med grafikkortet) och det funkar bra!

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem

Varför måste det vara en annan webshop?

Visa signatur

[I]YouTube.Com/WalkthroughHeroes[/I]

Permalänk
Medlem
Skrivet av trisse23:

Bara en fråga vad ska du göra? Ska du koppla till grafikkortet kommer du efter ett tag bränna sönder kabeln pga att 150W går i en kabel som är gjord för 75w. Rekommenderar Molex -> 6 pin så du får en extra.

Tror nätagget tar stryk innan själva kabeln, men japp!

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Skrivet av VincHeee:

Varför måste det vara en annan webshop?

För att den inte är i lager skulle jag gissa på..

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

TS bor inte i närheten av Göteborg, Uddevalla eller Stockholm?
Är det inte så att någon av butikerna skickar ut det om dom inte har det på centrallaget?

Varför använder TS inte bara en 2st molex till 1st 6pin?

Visa signatur

[I]YouTube.Com/WalkthroughHeroes[/I]

Permalänk
Medlem

molex? 4 pin right?

Har bara 2 st 4 pin o koppla i och 1 6pin tar plats för 2 st 4 pin och behöver 2 st 6 pin till grafikkortet..

Permalänk
Antielefant
Skrivet av saike:

molex? 4 pin right?

Har bara 2 st 4 pin o koppla i och 1 6pin tar plats för 2 st 4 pin och behöver 2 st 6 pin till grafikkortet..

Då är risken överhängande att ditt nätagg inte kommer att klara av att driva din dator.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av saike:

Hallå!

Vart kan jag hitta detta ?? Fast i en annan butik/webshop
http://www.inet.se/produkt/8905204/pci-e-power-splitter-6-pin...

Hjälp mig snälla!
mvh

*trådtitel uppdaterad*

Hjälp oss att hjälpa dig? En bättre trådtitel gör att du får hjälp fortare, forumet får en begriplig tråd och du slipper irritation från andra användare som inte begriper trådtiteln.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

hade visst 4 st 4pin men dom var med gömda så hittade dom inte. Lås tråd? Allt funkar fint nu hehe..