Era karaktärer i Skyrim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Kanske ditt grafikkort inte orkar? Eller så kan du ha nån mod som den bråkar med. Har du annan mod som gör samma sak?
Nån injector eller liknande.

Har bra FPS, runt 30-35 i alla fall, så det orkar.
Nej ingenting... Känns som det är nån drivrutin då jag fick artefakter innan idag när jag provade igen.
Jaja, får väl klara mig utan.

EDIT: Kör med ett 5850, i5 2500K och 8GB RAM.

Permalänk
Medlem

Min nuvarande dunmer vampire huntress till vänster och look-alike follower till höger (Aranea, från Azura-statyn).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nembo:

Har bra FPS, runt 30-35 i alla fall, så det orkar.
Nej ingenting... Känns som det är nån drivrutin då jag fick artefakter innan idag när jag provade igen.
Jaja, får väl klara mig utan.

EDIT: Kör med ett 5850, i5 2500K och 8GB RAM.

Har du alla nödvändiga filer?
Laddat ner basfilen?

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Skrivet av Nembo:

Har bra FPS, runt 30-35 i alla fall, så det orkar.
Nej ingenting... Känns som det är nån drivrutin då jag fick artefakter innan idag när jag provade igen.
Jaja, får väl klara mig utan.

EDIT: Kör med ett 5850, i5 2500K och 8GB RAM.

Vet att load order kan orsaka krashar?

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

Vet att load order kan orsaka krashar?

Bör inte påverka i hans fall, ENB är ingen ESP-fil.
Gissar på nån inkompatibilitet med liknande injector, eller saknar en huvudfil.

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Har du alla nödvändiga filer?
Laddat ner basfilen?

Tog bort Project Reality, nu fungerar det utmärkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nembo:

Tog bort Project Reality, nu fungerar det utmärkt.

För att köra Projet Reality + ENB måste du använda kompatibel ENB.
Sen brukar OSD som Afterburner totalbugga ihop med ENB.

Visa signatur

Om någon hittar mitt gamla användarkonto skicka det med postpaket, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xDLGx:

För att köra Projet Reality + ENB måste du använda kompatibel ENB.
Sen brukar OSD som Afterburner totalbugga ihop med ENB.

Och för att veta vilken som är kompatibel, så är det en utan "realistic lighting"

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Claudia

He fell... honest!

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Min karaktär är så bra, att byborna reser långväga för att tillbe mig!

För övrigt en Wood Elf level 43 (tror jag)

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Rikki

Har precis börjat spela detta mycket balla spel... här kommer min snubbe...

(klicka på bilden för större bild)

(jag föredrar enhandsvapen men de där är ju ballare)

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk

Min Breton healer som kommer läggas på is för att börja en ny karaktär.

min första fru och stridsvagn 1h+sköld Lydia

min andra fru och aggressiv fighter 1h+1h Jenassa

min tredje fru och också aggressiv tung fighter 2h Iona

synliga mods i bilderna jag använder är:
Apachii Hair
Armored Circlets
Bandolier - Bags and Pouches
Winter is coming cloaks
Multiple Marriages - Spouse Dress up - Rehousing and more
Field Mage outfit
Crown Helmets
Calientes Female Body Mod + Armor modden som skulpturerar om armors för att passa kroppen
JaySuS Swords
Bandanas of Skyrim
R18Pn 01 - Eisen Platte Armor (passar endast dunmer brudar imo)
aMidianBorn steel plate armor retexture
UFO - ultimate follower overhaul
Regns Standalone Robes (Orange collage robes)
The Art Of Magica (kläd mod faktist)
NPC editor mods som gör om utseendet på Jenassa, Lydia och Iona. bytte också röst på Iona eftersom standard rösten låter så tråkig så nu har hon den mjuka sexiga rösten som Ysolda har

Simple Teleport Magic är en mod som är ett måste om man är beroende eller gillar att använda followers. denna modden gör så att man kan registrera sina followers för teleportering så om dom fastnar (vilket dom nästan alltid gör) i något eller inte vill hoppa ner någonstans så kan man simpelt teleportera dom till sin egen position.

Dags att ta tjuren i hornen och skapa en stor manlig nord med heavy armor och sköld och 1h och göra allt som jag inte kände att min healer inte passade till att göra

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Är inne på min tredje karaktär nu och jag känner att namnvalen blir bara konstigare och konstigare.
1:a karaktären - Sylvia, High elf mage
2:a karaktären - Bulgur Squash, Orch warrior
3:e karaktären - Kvistfritt Kvastskaft, Kajiit Thief

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sca:

Är inne på min tredje karaktär nu och jag känner att namnvalen blir bara konstigare och konstigare.
1:a karaktären - Sylvia, High elf mage
2:a karaktären - Bulgur Squash, Orch warrior
3:e karaktären - Kvistfritt Kvastskaft, Kajiit Thief

Inga bilder?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Inga bilder?

Haha, nej. Får se om jag orkar dra mitt strå till stacken ikväll.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk

Ras : Nord
Level : 80

Typ av skolor, Archery, Sneak, One-handed

Full Nightingale Armor (inte bästa assasin armoret, men ser fett grymt ut. Ser ut som värsta massmördaren c;)

Daedric Bow, o daggers.

Har tyvärr ingen bild, för jag kör på xbox ;c

Permalänk
Skrivet av TrickyZ*720:

Ras : Nord
Level : 80

Typ av skolor, Archery, Sneak, One-handed

Full Nightingale Armor (inte bästa assasin armoret, men ser fett grymt ut. Ser ut som värsta massmördaren c;)

Daedric Bow, o daggers.

Har tyvärr ingen bild, för jag kör på xbox ;c

Edit : Har en Orc warrior lvl 36, med full Daedric armor och Daedric warhammer 2h, och 2 st Daedric swords 1+1 h Skolor : Two-Handed. Heavy Armor och Destruction? Nån fireball då o då c: Köttar Dragons hur lätt som helst med 600 hp på master lol (:

Permalänk
Medlem

Karaktär nr 1: Sylvia, destruktiv magiker.
Med drakmask

Utan drakmask

Nr 2: Bulgur Squash. 2h-krigare.

Nr 3: Kvistfritt Kvastskaft, tjuv.

1 & 2 är väl runt nivå 45, 3:an är på nivå 13. Inga utseende-moddar som synes så det är lite vanilj över det hela.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Medlem

kul och se! har bara en jag, redguard krigare/smygare lvl25

klicka för större version

(ofta gillar jag att sneaka och pilbåga fienderna så där har jag byggt upp rätt mycket skills på senaste, med min fina älvbåge)

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk

Dags att introducera min drakdödare

Dragonplate armor + Dragonbone Battleaxe i Climates Of Tamriel

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

läckert, jag har samlat på mig massa drakdelar men kan inte smida så fina saker ännu, har dock fått lite bättre* grejer till mitt drakdödarteam men sist jag skulle jaga drake sprang jag på en tjej som låg å pressa på beachen!

* Hjälm med +35% i pilbåge samt en glasbåge "Equisite" med bra pilar, sedan om man lyckas sneaka och göra 3x skada så har de flesta inte en chans

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Tänkte låta er bestämma min nya karaktär!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Khajit med båge och kanske lite magi

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

I så fall en Khajit med svart päls och en lång nos. Och så ska du alltid gå tvärt emot vad din egen moraliska kompass säger att du själv skulle ha gjort. I uppdrag med valmöjlighet alltså.

Hen ska heta Pantertanten. Inget krav på att det ska vara en dam.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Medlem

haha, pantertanten.

Tror jag ska döpa om min redguard till Black Coffe

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Gått över till magi nu från svärd & sköld.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Min karaktär är så bra, att byborna reser långväga för att tillbe mig!

För övrigt en Wood Elf level 43 (tror jag)

http://i.imgur.com/qqAeC.jpg
http://i.imgur.com/or62s.jpg
http://i.imgur.com/ARNva.jpg
http://i.imgur.com/WLzW7.jpg
http://i.imgur.com/jssvq.jpg
http://i.imgur.com/S38K2.jpg

Vilka utseende-moddar kör du där? Vill ha en likadan

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelo:

Vilka utseende-moddar kör du där? Vill ha en likadan

CBBE - standard (tror jag)
Sen nån Face-mod jag inte minns, och nåt hårpaket för håret. Kan inte se min nerladdningslista på Nexus.

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

A female Henry Ford...... Nej en kvinnlig Nord lev 47 skulle det visst va.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

level 47! precis vad jag själv var på när mitt savegame lade ner, lurt alltså, nån mer som råkat ut för det?

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750