Asus släpper ny firmware till Geforce GTX 660 Ti med förbättrad prestanda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åsa-Nisse:

Kolla min förra post, redigerade den lite.

Mm såg det, men det är ju precis den (OC versionen) som jag har laddat ner och installerat. BIOS dök upp och installerade automatiskt, utan att jag behövde trycka på "y" som det står på hemsidan. Sedan rekommenderade programmet att jag skulle starta om datorn vilket jag gjorde. Efter det ändrades det till 80.04.4B.00.5B i GPU-Z...

Permalänk
Medlem
Skrivet av light44:

Förstå mig rätt... Tänkte mest som hastigast och då är det ju Nvidia vs AMD. Men visst... Asus gjorde detta specifikt.

Skickades från m.sweclockers.com

nu føljde jag inte riktigt med. Menar du att det ær Nvidia vs amd i hastighet nu eftersom asus gjorde detta?

Sen så ærd det svårt att førstå en person man inte kænner, alla ær vi olika.

Permalänk

hmm blir att flasha till o.c bios på gtx680

Visa signatur

| Thermaltake P3 | i5 13500 3,5GHz | EKWB Water cooling |
| MSI pro B760M-p | gigabyte vision 8GB RTX3070 OC |
| 32Gb Corsair Vengence 3000MHz |
| Msi spatium 390M | Thermaltake RGB 750W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WaltX:

Mm såg det, men det är ju precis den (OC versionen) som jag har laddat ner och installerat. BIOS dök upp och installerade automatiskt, utan att jag behövde trycka på "y" som det står på hemsidan. Sedan rekommenderade programmet att jag skulle starta om datorn vilket jag gjorde. Efter det ändrades det till 80.04.4B.00.5B i GPU-Z...

Jag fick också 80.04.4B.00.5B efter att ha uppgraderat. För att vara säker så körde jag uppdateringen igen och läste igenom vad som hände och då står det ju att den kommer uppdatera till just 80.04.4B.00.5B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morkul:

Jag fick också 80.04.4B.00.5B efter att ha uppgraderat. För att vara säker så körde jag uppdateringen igen och läste igenom vad som hände och då står det ju att den kommer uppdatera till just 80.04.4B.00.5B.

Då måste det ju stämma. Tack!

Permalänk
Avstängd

Frågan är om den inte är buggad dock!

Jag har suttit och spelat en del Guild Wars 2 och innan kom jag aldrig upp i mer än 40c efter har jag varit uppe i hela 60c detta trots att det endast är 21c i chassit.

Permalänk
Medlem

Någon som har org bios till ett Asus GTX660 TI-DC2-2GD5?

Mitt kort har fått lite stabilitetsproblem. Vill kolla så att det inte har med denna biosversionen att göra.

EDIT: Var inte BIOS. Fick kortet utbytt.