Emma Watson farligaste kändisen på nätet

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtntwg:

Förstår mig inte på Emma Watson-hypen inte heller Jessica Biel för den delen...

Antagligen garderobspedofiler som vill råka snubbla på bilder från det tidiga kändisskapet och kunna motivera inför sig själva och eventuellt lagens långa arm att "hon är ju minsann vuxen nuuu".

Ser inget fel i att de som söker på det får sitt winblows virussmittat. Häng dem högt!

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Du har aldrig googlat bilder på folk? Antar att din avatar bara råkade dyka upp från ingenstans.

Ja du, inte drar jag i den när jag ser captain chaos.
Men det kanske du gör;)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Säkerligen småbarn som vill ha bild på sin Harry Potter idol på skrivbordet. Känns inte speciellt konstigt eller hur?

Jag trodde dom menade namnet + nude eller sex Eller något sådant med namnet, missförstod artiklern isåfall.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Måste vara härligt att jobba som säkerhetsexpert och sköka på nude pictures på jobbet *hihi*

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Jag trodde dom menade namnet + nude eller sex Eller något sådant med namnet, missförstod artiklern isåfall.

Skickades från m.sweclockers.com

Förvisso nämndes "Emma Watson + nude" i artikeln dock efter texten om att 12% av sökträffarna med "Emma Watson" innehåller skadlig programvara el.dyl Nåja, inget att hänga upp sig på kanske.

Skrivet av Sagofiguren:

Måste vara härligt att jobba som säkerhetsexpert och sköka på nude pictures på jobbet *hihi*

Fråga Erica Sutton i filmen 40 days and 40 nights. Hon jobbar med just det

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Känns som att dessa "riktiga" stjärnor borde ha fler sökträffar ändå?

Förövrigt, är det jag som lever under en sten som inte känner ingen namnet på minst hälften av dessa "stjärnor"?

Nej, samma här. Känner igen 5 av namnen. Resten är helt okända för mig. Eller vi kanske lever under en sten båda två, vad vet jag.

Permalänk
Avstängd

Vem fan är Emma Watson va det första jag tänkte. Sen kom ju svaret.. Trodde den flickan var ett barn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

'
Det finns inte längre några fimstjärnor, bara kändisar. Förr kunde man nämna alla filmer någon varit med i, nu kan man på sin höjd två men desto mer om deras privatliv. Så är du ingen stalker (och har ett liv?) så vill jag nog påstå att du är fullt normal som inte känner till alla "kändisar"

Trodde också jag råkat komma in på Aftonbladet först....

det har inte rimligen mer med ditt ev avtagande intresse att göra?

eller så kan du räkna upp alla filmer Ava Grdner var med i utan att kika på IMDB eller liknande, vad vet jag..

Skrivet av Sagofiguren:

Måste vara härligt att jobba som säkerhetsexpert och sköka på nude pictures på jobbet *hihi*

här har vi helt klart en certifierbar Emma Watson-googlare antar jag..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Vackraste kvinnan på jorden

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Vackraste kvinnan på jorden

hon var snyggare med långt hår typ som i harry potter filmerna .

whatever: har hon gjort så mycket mer än harry potter filmerna?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Vem fan är Emma Watson va det första jag tänkte. Sen kom ju svaret.. Trodde den flickan var ett barn.

Nu var jag tvungen att google henna bara för att...

"Emma Charlotte Duerre Watson was born in Paris, France to parents, Jacqueline Luesby and Chris Watson. At the age of five, Emma's parents divorced and she then moved to Oxfordshire, England with her mother and younger brother, Alexander."
"Born: Emma Charlotte Duerre Watson
April 15, 1990 in Paris, France "

Så om du är 50+ kanske du tycker att "Hon är ju bara ett flickebarn"
Men det är över 4 år sen hon fyllde 18.

Däremot så är första Harry Potter filmen från 2001 -> Harry Potter and the Sorcerer's Stone (2001)
Där låg hon ganska långt ner på rollistan.

Nästa film: Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002)
Så är hon tredje person på rollistan (imdb).
Inte för att placering på rollistan säger allt, men de som har 'topplaceringarna' brukar ha större roller i filmen.

För ~ 10år sen så var hon yngre än hon är nu...
Så om du tittar på Chamber of Secrets (Harry Potter och Hemligheternas kammare) så är hon ett barn.
Om du träffar henne i verkligheten så är hon inte det. Om du inte har en DeLorean och åker i 141.63km/h och träffar henne för 10 år sen.

Permalänk

Farligaste kändisen har hon förtjänat.
Minns när ja såg harry potter när ja va liten, shit va ja vart kär i henne, en kändis. Trodde aldrig nåt sånt kunde hända.
O nu, lika vacker som vanligt

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem

Risken ökar om man sätter ditt "Nude picture" O.o

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Ljusskygg

Fattar inte varför folk tycker hon är Snygg/Het/Söt :S

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Fattar inte varför folk tycker hon är Snygg/Het/Söt :S

Inget fel på henne men håller med dig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

hon var snyggare med långt hår typ som i harry potter filmerna .

whatever: har hon gjort så mycket mer än harry potter filmerna?

Kommande (post-production)
The End of the World (2013) - "are faced with the apocalypse. " Kanske kan vara spännande
The Bling Ring (2013)

The Perks of Being a Wallflower (2012) - Kommer snart (In theaters September 20)
Såg trailern, verkar vara okej om man gillar drama romantiska komedi college (eller är det high school?) filmer.

Fanns även
My Week with Marilyn (2011)
Men verkar som hon bara hade en mindre roll i den.

Annars så får du väl söka på: Emma Watson nude *g*

Permalänk
Medlem

Så vidare vacker är hon då inte. Hon såg bättre ut tidigare när hon hade långt hår.

Permalänk
Medlem

Hon är mitt frikort:p

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Så vidare vacker är hon då inte. Hon såg bättre ut tidigare när hon hade långt hår.

Håller fullständigt med. Vill inte förolämpa eller kränka någon här (kanske vars fru är korthårig) men jag gillar personligen inte kvinnor med kort hårt, mycket vackrare med långt hår. Emma Watson är ju fortfarande en vacker tjej men var mycket vackrare med långt hår.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Fattar inte varför folk tycker hon är Snygg/Het/Söt :S

Smaken är som baken....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av chila:

Smaken är som baken....

Korthårig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

det har inte rimligen mer med ditt ev avtagande intresse att göra?

eller så kan du räkna upp alla filmer Ava Grdner var med i utan att kika på IMDB eller liknande, vad vet jag..

Pratade inte om mig själv utan om en iakttagelse. Löpsedlarna slår inte på stort om Tom Cruises senaste film, snarare mer om hans senaste skillsmässa. Men även med ett intresse så är det med dagens överproduktion av filmer svårt att ha kolla på alla titlar och skådespelare. Annat var det på Eva Gardners tid då filmer (i synnerhet nordamerikanska) inte gick direkt till DVD.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av borz:

Korthårig?

Och kluven

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

Testa att söka på "Captain Chaos".

Haha, ok, nah, klarar mig ändå.

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Skrivet av GuessWho:

För ~ 10år sen så var hon yngre än hon är nu...

Gäller väl dock för de flesta människorna?

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Pratade inte om mig själv utan om en iakttagelse. Löpsedlarna slår inte på stort om Tom Cruises senaste film, snarare mer om hans senaste skillsmässa. Men även med ett intresse så är det med dagens överproduktion av filmer svårt att ha kolla på alla titlar och skådespelare.

Annat var det på Eva Gardners tid då filmer (i synnerhet nordamerikanska) inte gick direkt till DVD.

orkar inte heller försöka mig på nån statistik på saken, men jag tror inte det är så mycket mer överproduktion nu än för 70 år sen egentligen. om man spanar in svartvita stjärnors CV så är de ofta väldigt långa jämfört även med idag, och för varje Uve Boll idag så fans det nog minst en Ed Wood igår, det var ju inte tex ovanligt heller att även idag välkända regissörer gjorde fler filmer varje år än en del idag gör per decennium. och får man tro just gamla filmer så verkar inte heller slaskjournalistiken vart så värst mycket annorlunda heller.

haha ja, men det kanske inte enbart hängde på kvalitén trots allt..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Från och med idag kallar jag henne "Du vet vem"

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av dpom86:

Öhh... ser ju inte precis ut som en snubbe man letar efter med flit så att säga xD
Byt "ingenstans" mot "en random humorsida du råkade surfa på" så borde det ju stämma eller vad?
Löjligt att påstå att man faktiskt söker efter en sådan avatar. Roa mig gärna med att föreslå sökord, kan bli underhållande.

Du kanske är lite för ung för att veta vem Captain Chaos är förvisso, men att hitta denne på random-vis tror jag - idag - är lite svårt. Men det kan säkert hända... Karaktären kommer från Canonball Run-filmerna.

http://www.imdb.com/character/ch0014513/
---

Skrivet av jonthan:

Ja du, inte drar jag i den när jag ser captain chaos.
Men det kanske du gör;)

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe, inte just Captain Chaos. Men andra, framför allt kvinnliga, karaktärer eller skådespelare har man väl råkat nyttja som hjälpmedel.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

http://www.imdb.com/character/ch0014513/
---

Hehe, inte just Captain Chaos. Men andra, framför allt kvinnliga, karaktärer eller skådespelare har man väl råkat nyttja som hjälpmedel.

Hahaha

Underbara filmer dock:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Hahaha

Underbara filmer dock:)

Skickades från m.sweclockers.com

Helt klart! Går inte att se dem för många gånger. Älskar stereotyperna!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller