MSI GeForce GTX 670 Power Edition 2GB

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 670 Power Edition 2GB

hej hej skulle vilja få tips MSI GTX 670.Det jag vet den är sval och den får man räck så bra prestanda :)svara snabbt tack

Permalänk
Medlem

lolwat?!? Det är ett bra grafikkort om det är det du undrar.

Permalänk
Skrivet av Fredzon:

hej hej skulle vilja få tips MSI GTX 670.Det jag vet den är sval och den får man räck så bra prestanda :)svara snabbt tack

Tips msi GTX 670 då ?

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Okej jag ven det är bra.Men hur länge kan en GTX 670 hålla om vill spela ultra.Hur många år kan man det då ?

Permalänk
Medlem

Förstog inte riktigt frågan?

Vill du veta man kan köpa det eller om du ska köpa det?

Ja det är ett bra kort. Men finns billigare 670s

Här har du var du kan köpa msi kortet: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1304715
Jag skulle valt komplett av dom butikerna.

Annars finns http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_geforce_gtx_670_oc_2gb_... som också är tyst och sval. Något lägre klockad gpu dock. Detta får du för 3363 ink frakt om du anger swec1209 som rabattkod.

Permalänk
Medlem

Du kan säkert spela Sims på ultra i 20 år till!

Permalänk
Medlem

Okej :):Men vet du hur länge GTX 670 kan spela ultra då 1 eller 2 år ?.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredzon:

Okej jag ven det är bra.Men hur länge kan en GTX 670 hålla om vill spela ultra.Hur många år kan man det då ?

Detta beror på utvecklingen och hur känslig man är på sin lägsta fps. Sen vad du lirar på för upplösning och antalet skärmar

Gtx670 är inget dåligt kort men skulle tippa 1-2år om man vill kunna lira ultra på 1skärm 1920x1080. Men inget jag kan lova allt beror på de spelen som kommer.

Om du har möjligheten kan du köpa ett kort vid senare tillfälle för att köra sli.

Permalänk
Medlem

Slutta trolla, du kan inte mena allvar?

Om vi för stunden antar att du menar BF3 så kan du spela "Ultra" lika många år som du tänker spela det spelet...

Permalänk
Medlem

jag spela på upplösning 1920x1080.men jag spelar bara på en skärm så.Men jag vill helst ligga på 60 eller 55 framps .För jag har 60Hz skärm så

Permalänk
Medlem

jag vill bara veta hur länge en GTX 670 kan spela ultra som ni tror.Jag vet den maxa alla spel som är ute och kanske nästa år XD

Permalänk
Medlem

Köp ett 670 du kommer vara nöjd. Hur länge det klarar beror på utvecklingen inget vi kan svara på. Men tippar på 1-2år men sen får du dra ner inställningar vilket inte ger en sämre spelkänsla.

Men kom ihåg att det inte bara grafikkortet som räknas utan också övrig hårdvara.

Permalänk
Medlem

Okej tack för dina tips :)!!