Nån som har lust att donera lite? :), uppfyll min dröm! =P

Permalänk
Medlem

Nån som har lust att donera lite? :), uppfyll min dröm! =P

Det är lite drygt att fråga efter donationer men det vore en dröm att få detta grafik kort!! vill så gärna ha det!

*borta*
det är helt frivilligt ofc

uppskattar alla donationer och en öppningsvideo av paketet kommer läggas upp när jag nått mitt mål!

tog bort tigglänken
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ploxy:

Det är lite drygt att fråga efter donationer men det vore en dröm att få detta grafik kort!! vill så gärna ha det!

http://www.gofundme.com/17bjj4

det är helt frivilligt ofc

uppskattar alla donationer och en öppningsvideo av paketet kommer läggas upp när jag nått mitt mål!

Skaffa ett extrajobb och sluta tigg..

http://www.arbetsformedlingen.se/platsbanken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ploxy:

Det är lite drygt att fråga efter donationer men det vore en dröm att få detta grafik kort!! vill så gärna ha det!

http://www.gofundme.com/17bjj4

det är helt frivilligt ofc

uppskattar alla donationer och en öppningsvideo av paketet kommer läggas upp när jag nått mitt mål!

Skaffa ett jobb?

Permalänk
Medlem

"Registrerad Igår 18:57"

Seems legit...

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Obvious troll

Permalänk
Medlem

Herregud...

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

Det är sånna som du som skapar hat på internet.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Ja men klart grabben ska ha ett gtx690.

Seriöst skaffa ett jobb. Klipp gräset, skotta snö i vinter. Vill du ha något ska du inte tigga på ett forum.

Permalänk
Medlem

Haha

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem

skaffa ett jobb , samla pantburkar och gör sysslor eller nåt.

Permalänk

Donerat 10000 nu!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K / MSI Gtx 660ti oc / MSI Z77 G43 / Samsung 830 128gb / Seagate 1Tb 7200rpm 64mb / Corsair vengeance low profile blue 2x4gb / Fractal design R4 / FD newton r3 600w 80+ platinum

Permalänk

Frivilligt säger du?
Detta är ett diskussionsforum och ska därför inte användas till att tigga på.

Men jag måste erkänna att du gav mig ett ett gutt skratt när jag såg att det var ett gtx 690 du ville ha, jag hade väl förväntat mig ett 7870 på sin höjd.

aja lycka till!

Visa signatur

- Dyrast saker i signaturen vinner -

Permalänk

Har du någon bra anledning varför vi (i forumet) skulle vilja ge dig pengar till det där grafikkortet?

EDIT: Ralle Kokosnöt? Du kunde inte ens skriva in ditt eget namn och validera dig.
Yeah, du har verkligen stor chans att lyckas.
Skaffa ett jobb.

Permalänk
Medlem

Ingen kommer donera pengar till dig (tror jag). Börja göra sysslor åt dina föräldrar, skaffa ett jobb eller bara någonting som du får betalt för! Kommer kännas mycket bättre att tjänat ihop något man har drömt om än att tigga.

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ploxy:

Det är lite drygt att fråga efter donationer men det vore en dröm att få detta grafik kort!! vill så gärna ha det!

http://www.gofundme.com/17bjj4

det är helt frivilligt ofc

uppskattar alla donationer och en öppningsvideo av paketet kommer läggas upp när jag nått mitt mål!

Skulle se illa ut om du inte uppskattade allas donationer... :E

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk

Ok...om du söker vänner, då gör du det på fel sätt;)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk

Skriv inte mer i tråden, låt den dö ut. Tigga får du göra på gatan, inte här på SweClockers. Lär dig jobba/Sluta trolla.

Skriv inte mer i tråden, låt den dö ut. Tigga får du göra på gatan, inte här på SweClockers. Lär dig jobba/Sluta trolla.

Skriv inte mer i tråden, låt den dö ut. Tigga får du göra på gatan, inte här på SweClockers. Lär dig jobba/Sluta trolla.

Skriv inte mer i tråden, låt den dö ut. Tigga får du göra på gatan, inte här på SweClockers. Lär dig jobba/Sluta trolla.

Skriv inte mer i tråden, låt den dö ut. Tigga får du göra på gatan, inte här på SweClockers. Lär dig jobba/Sluta trolla.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Bortskämd något?

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk

Synd att du inte bor i Östergötland. Hade kunnat ordna ett arbete så du får känna på vad alla vi andra måste göra för att handla sånt vi drömmer om.
Skaffa ett jobb och sluta tigg.

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem

"Im a gamer at heart, and i desperatly want to have a new graphics card but i cannot afford this one that i want since i aint got a job and i still live at my parents house.. im just 16 years old and iv'e been looking for different sites and stuff but i never find anything. im not getting alot of hopes here either but! please donate. :)"

Du behöver inget 690 för att spela, mitt gamla 4890 duger fint än idag. Du kommer inte maxa spel med det men so what? du kommer fortfarande kunna spela spelen.
Samt att du är 16 skaffa ett jobb.... jag jobbade när jag va 13, 300kr i veckan fick jag och jobbade bara på lördagar.
det är 14400kr på ett år det för enbart kanske 6 timmar jobb i veckan.
1000kr får du ett bra kort för här på sweclockers marknad, kommer du klarar dig fint med.

Klart att det kan vara svårt att hitta jobb men bara hjälpa till runt om vart du nu bor så kommer du kunna tjäna nog med pengar för att köpa något. Själv är jag arbetslös och väntar på jobb som inte existerar. Men drar in lite extra genom att hjälpa folk med deras datorer runt om i byn.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Att tigga är inte tillåtet enligt reglerna.

Till er andra: Istället för att peka ut regelfelen här och vara otrevliga, anmäl bara tråden istället. Då kan vi moderatorer enklare hålla ordning, och trams kan undvikas.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.