Skärmen blir svart när man dör i BF3...

Permalänk

Skärmen blir svart när man dör i BF3...

Tjena. Jag lör med dubbla GTX 670 FTW grafikkort. Jag kör även med tre skärmar. När jag dör i Battlefield 3 så blir det helt kolsvart för någon sekund och det börjar bli sjukligt jobbigt. Har testat att uppdatera grafikkorten till 306 drivrutinen.

Är det någon här som vet hur man fixar problemet?

Permalänk
Medlem

skulle gissa på att det är i själva spelet problemet ligger, prova installera om det kanske.

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppe1111:

Tjena. Jag lör med dubbla GTX 670 FTW grafikkort. Jag kör även med tre skärmar. När jag dör i Battlefield 3 så blir det helt kolsvart för någon sekund och det börjar bli sjukligt jobbigt. Har testat att uppdatera grafikkorten till 306 drivrutinen.

Är det någon här som vet hur man fixar problemet?

Min skärm blir vit, och så kommer man till en skäggig gubbe med vingar.

Fast jag har ju alltid varit snäll..

Visa signatur

I got a pair of shoes older than you are... -W. Gibson

Permalänk
Skrivet av Choppern:

Min skärm blir vit, och så kommer man till en skäggig gubbe med vingar.

Fast jag har ju alltid varit snäll..

Skrivet av Mr.Azum:

skulle gissa på att det är i själva spelet problemet ligger, prova installera om det kanske.

Hmm.. antar att kan testa uppdatera spelet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppern:

Min skärm blir vit, och så kommer man till en skäggig gubbe med vingar.

Fast jag har ju alltid varit snäll..

HAHAHAHHA NATTHUMOR PÅ HÖG NIVÅ!! galet vad glad jag blev

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Det är en funktion man kan sätta på servern för att du inte ska få se vart killen som dödade dej är.

Permalänk
Skrivet av Thorulk:

Det är en funktion man kan sätta på servern för att du inte ska få se vart killen som dödade dej är.

Nej. En kompis har samma problem, och det är inte servern. Det sker i en sekund när han dör och sedan så visas bilden igen och man kan se han som dödade en.!

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 1700X | ASUS TURBO GTX 980 | HyperX DDR4 16GB | MSI X370 Gaming Plus| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT H440W |

Permalänk

Det beror på vilken Hz du har inställt, broder - gå in i spelet och sänk den till 59 om du har den på 60 så slutar det svartna när du dör. Lycka till!

Permalänk
Skrivet av KastorFiberOG:

Det beror på vilken Hz du har inställt, broder - gå in i spelet och sänk den till 59 om du har den på 60 så slutar det svartna när du dör. Lycka till!

Okej tack!