Permalänk
Medlem

En grov tabbe på Burger King

Tja!

Jag tänkte bara dela med mig av något pinsamt roligt som hände mig idag...

Jag sitter i drive-thrun på Burger King och väntar på min mat. Jag tar upp telefonen och tänkte lyssna på Bloodhound Gang under tiden.
Jag sitter och bläddrar bland låtarna och bestämmer mig för att lyssna på "Foxtrot Uniform Charlie Kilo" och tänker inte mer på det.
Nu öppnas luckan och tjejen sträcker sig ut för att ge mig maten. Helt plötsligt ser jag hur hon får svårt att hålla sig för skratt och jag börjar genast analysera vad som är så kul.
I min hand håller jag min Galaxy note och vad jag inte tänker på, är att på omslaget till Bloodhound gangs album "Hefty fine" så ligger det en Kraftigt överviktig naken man i en trälåda. Hela min 5,3" stora skärm är nu täkt av den här nakna gubben. Jag slänger telefonen på passagerarsätet och rafsar åt mig maten och bränner därifrån så fort jag kan

Permalänk
Medlem

Mest roligt pinsamma var ju din reaktion, inte hennes.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Neeeeeejj!! Skandal! Bäst du stämmer dom.

Permalänk

Bara jag som tycker att trådskaparen har halva inne och att han bör besöka macdonalds imorgon för att fullborda raggningen?

Annars tycker jag det hade varit värre om trådskaparen hade varit en kvinna och en kraftig macdonals anställd hade gett henne maten. Som det är nu så är det mer bara roligt.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Bara jag som tycker att trådskaparen har halva inne och att han bör besöka macdonalds imorgon för att fullborda raggningen?

Annars tycker jag det hade varit värre om trådskaparen hade varit en kvinna och en kraftig macdonals anställd hade gett henne maten. Som det är nu så är det mer bara roligt.

skärpning nu, burger king var det faktiskt!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Hedersmedlem

Det var ju tyvärr inte mycket till diskussionsvärde här. Så här låses det.