Permalänk
Medlem
Skrivet av cAWPer:

Tack, satt faktiskt och funderade på att modda in led's i foten på modell #1 för att få lite kantglöd, men sladden är inte värt det tyker jag. Isåfall så ska det vara en modell som är större där fler skivor är inblandade och dom är byggd på varandra som grenar eller nått... Inte vet jag.

Göm ett batteri ,och led bakom diskarna och dra en fiber ner till foten!! sätt igång och jobba bara!!

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxsux:

Göm ett batteri ,och led bakom diskarna och dra en fiber ner till foten!! sätt igång och jobba bara!!

Heheh ja, satt förra veckan och funderade på en ny variant. Dock lite mer avancerad eftersom att jag kanske har tillgång till en waterjet

Permalänk
Medlem
Skrivet av faitz:

fan vad onödigt..

fult också

Estetik är väl inget DU känner till... -.-

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Hur fick du ur cylinder kärnan ur hårddisken. Håller på å tillverkar en datorstyrd radiobil och ska ha dessa som hjul (3 skivors hdd, maxtor 250gb. Får bara inte ur cylindern där hårddiskarna satt runt. Har du nåt bra tipps?

Diggar din design starkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qwal:

Hur fick du ur cylinder kärnan ur hårddisken. Håller på å tillverkar en datorstyrd radiobil och ska ha dessa som hjul (3 skivors hdd, maxtor 250gb. Får bara inte ur cylindern där hårddiskarna satt runt. Har du nåt bra tipps?

Diggar din design starkt!

Jag lade min PÅ ett skruvstäd, satte aldrig fast den eftersom att den då gör märken. öppna skruvstädet så att du får en glipa större än de pressade "lagret" och slå sedan ut den med ett körn och hammare. lägg en trasa eller dyligt under så att det inte blir märken då du slår.

Permalänk
Medlem

ahhh bra tack. var inte säkrt hur mycket våld det krävde! underbart tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cAWPer:

Tjena, blev sugen att göra mig en till prydnad, mest för att det är skojj. Här kör jag en lite annorlunda stil i jämförelse mot för sist, foten är nu gjord av borstat stål, armen fortfarande rostfritt, dock i en annan design. Hoppas ni gillar detta galleri kommentera gärna och poängsätt!

Mvh: cAWPer.

Hdd Blir Prydnad, IGEN! (Del två)

Jag är sen till partyt men ville bara säga att jag gillar "skulpturerna"