Permalänk
Medlem

Filmnet & Netflix

Japp då var filmnet.se beta uppe. Någon som haft chans att testa? Jag vann en månad gratis och tjaa.... det fungerar väl helt ok men inte en chans jag orkar mecka med att koppla in TV:n. Någon som haft möjlighet att testa Netflix?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

Tittade igenom filmnet's utbud vid lansering och blev mycket besviken, aldrig att jag lägger pengar på deras tjänst. Hoppas innerligt att Netflix lyckas bättre.

Permalänk
Medlem

Kört Filmnet en vecka nu ungefär, det är ju en BETA så man får ta det lite för vad det är för stunden - tjänsten har potential men för lite innehåll just nu. Samt att utbudet i HD är otroligt begränsat, mestadels är allt i DVD-kvalité. Skrev en liten recension om tjänsten faktiskt om någon står och väger mellan att köpa och inte köpa: http://www.robertroos.se/filmnet-recension/

Netflix är dock inget de rår på ännu på långa vägar.

Visa signatur

Vill du att jag besvarar något så kom ihåg att citera mitt inlägg! :)

Permalänk
Medlem

Jag kan inte sluta irritera mig över att de inte fungerar i Linux! Att Netflix använder silverlight är så urbota dumt att jag inte vet var jag ska börja. På android fungerar det "ok", lite segt att bläddra i appen och inga kvalitétsval. Får alldeles för mycket voddler-vibbar.

Utbudet på netflix är dessutom i stort sett obefintligt idag.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.