Battlefield 3 får färgjustering via konsolkommando

Permalänk
Medlem

Jaha nu blev min kväll fördärvad! Vad f*a håller dom på med :@

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Solding:

Jaha nu blev min kväll fördärvad! Vad f*a håller dom på med :@

dice kanske ska dela plats med ea som sveriges värsta företag

lite skoj läsning

Citat:

zh1nt0: Hey, check out the new guy. *looks at Kalms*
Bach: We should prank him!
zh1nt0: Why just him? Let's prank those entitled Mordorians while we're at it!
Bach: Oh Mr. Matros, you never fail to nail it! Kalms, get over here immediatley!
Kalms: Yessir?
Bach: As you know, here at DICE, we're all about community feedback, right?
Kalms: Sure.
Bach: I need you to go onto a forum, MordorHQ, and let them know we'll be implementing an option to disable the color grading.
Kalms: Wow, we are? That's awesome! I'll get on it!

*Two days later*

Kalms: Hey boss, just told those guys on the forum we'll be patching in the disabling color grading option.
Bach: *holding back laughter* Now tell them we changed our mind!
Kalms: ...What?
Bach: DO IT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kent2:

Formuleringen bolibompa-generationen är allt för bred, dessutom med negativ klang kan tyckas? Ibland får man ta i från tårna för att nå fram i mediebruset! (Någon retard människa som mig kan till och med finna den en aning träffande och rentav lite kul?)

On topic: Gamma Lovers - Free Art 1 - 0.
På samma sätt som Loudness War - HIFI 1 - 0. (Men vem orkar bry sig)

Ps. Använd inte retard som skällsord. För det är det verkligen inte.

Nej, du har helt rätt. Inte okej att kalla någon för Retard. Jag förstår hur du menar, det är irriterande med dagens ungdom faktiskt, förståeligt. Men det jag just menar. Retard är egentligen ett skällsord för dig, men Bolibompa-generationen kanske tilltalar 90-talister t.om?

Visa signatur

Nej

Permalänk
Avstängd

blev han tvingad mot sin egna vilja?

tycker synd om honom då

Permalänk
Medlem
Skrivet av kent2:

Åh, erfaren redigerare. Då tar jag tillbaka alla mina lekmanna synpunkter och ändrar genast synpunkt. På med the färgschema from piff & puff bara! Alla nöjda.

Eller så skiter du i färgschemat och kör standardfärgerna som ser realistiska ut? Det behövs ingen fet färgjustering eller vinjett om grafiken är bra.

Visa signatur

RX 6950 XT Merc | 5800x3D w/ Peerless Assassin 120 SE | G.Skill 2x16GB CL16 3600@3733MHz | Aorus B550 Elite V2 | Seasonic Focus GX 850w | Fractal Design R4 | AOC CU34G2X 1440p Ultrawide @ 144MHz FreeSync