Webhallen öppnar butik i Täby Centrum

Permalänk
Melding Plague

Webhallen öppnar butik i Täby Centrum

Hemelektronikkedjan Webhallen öppnar en ny butik i köpcentret Täby Centrum utanför Stockholm. Butiken slår upp portarna redan under veckan.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Yay!

Mycket bra! Jag slipper åka in till stan för att hämta saker!

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Crucial 32GB (4x8192MB) CL8 1600MHz Ballistix Tactical | Intel Core i5 2500K @ 4,3 GHz | Noctua NH-D14 | GeForce GTX 970 | FD 1000W | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Underbart!!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lund hade ju varit trevligt snarare än fler och fler i Stockholm hela tiden. Gällande alla butiker.
Men det känns väl som om de känner att Malmö är bra nog?

Permalänk

Bara dom inte gör en Skribofont nu bara...

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

Fasen vad grymt!

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Medlem

Kan det vara årets bästa nyhet, det gjorde min dag

Permalänk
Medlem

10 anställda på 200 m2 inte dåligt det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kul att det finns företag i branschen som går mot strömmen och öppnar fler butiker istället för att stänga.

Permalänk
Medlem

Kunde inte bli gladare :P!

Visa signatur

MB: Asus Maximus VII Gene Z97 CPU: Intel core i7 4790k @ 4.4GHz GPU: Zotac Geforce GTX 980 RAM: 4x 4GB Corsair DDR3 1600MHz/CL9/XMS3 PSU:Corsair RM 750 80+ Gold HDD: 1TB WD Caviar Black SSD1: 120GB OCZ Agility 3 SSD2: 120GB Samsung SSD 840-Series Ljudkort: Creative Sound Blaster Z

Permalänk
Medlem
Citat:

Butiken kommer att skilja sig en del från vad många är vana vid, men exakt hur tänker vi hålla hemligt ett litet tag till.

Hm, ska bli spännande att se vad det blir för koncept . Mer produkter att prova på innan man köper, personlig support ? Så som man förväntar sig en nischad butik, för annars kan man ju lika gärna lägga ordern på nätet.

Permalänk
Medlem

Finns 42535 butiker som Webhalleb runtomt Stockholmsområdet, men en ända av samma typ uppåt här... Lönar väll sig bätte, men lite tråkigt!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Hmm, alltid trevligt med lite fler butiker, men varför ute på vischan i Täby ?
Fast det är väl trevligt att de i norrland får sitt också.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Hmm, alltid trevligt med lite fler butiker, men varför ute på vischan i Täby ?
Fast det är väl trevligt att de i norrland får sitt också.

Varför inte Jesper? ^^
Slipper jag åka ut hela vägen till stan för att köpa något.

Permalänk
Medlem

Kan dom inte öppna en i västerås!?

Visa signatur

FD Define R6, Noctua NH-D15S, 6x Noctua NF-A14 PWM, Corsair AX860i, Asus Maximus XI Hero, Intel Core i7 9700k, 32GB Corsair Vengence PRO 3200MHz, Asus GTX1080ti, Samsung 850 EVO 500GB.

Permalänk
Skrivet av ColinZeal:

Bara dom inte gör en Skribofont nu bara...

Ha! Det var en grym butik det! Där brände man studiebidraget varje månad!

Permalänk
Medlem

Grymt! Äntligen börjar Täby c rycka upp sig. En bra/prisvärd teknikbutik är precis vad som behövdes.

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Fyfan vad skönt! Nu slipper jag ta världens omväg när jag ska förbi Webhallen på väg hem från skolan.

Skrivet av Pollux89:

Grymt! Äntligen börjar Täby c rycka upp sig. En bra/prisvärd teknikbutik är precis vad som behövdes.

Håller med, har saknats bra länge i täbban.

Permalänk
Medlem

Trevligt för dem som bor där.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Sweet!

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Medlem

200 kvadrat? hoppas det inte blir GAME v2 med massa småbarn som springer runt bara. Det älskar jag verkligen med butiken i city, inga spelfodral framme för folk att gå och kolla på och bara vuxna som kommer och hämtar/köper det de ska ha

Permalänk
Skäggig legend

HELLS YEAH!

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Hoppas på att dom har liknande erbjudanden som dom hade när dom flyttade på solna butiken;)

Då åker jag gärna till Täby istället för Sveavägen under en dag.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Tummen upp för att dom öppna butiker istället för bommar igen, även om det inte ens är några stenkast från mig hehe.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Triton242:

10 anställda på 200 m2 inte dåligt det.

Fast det är ju inte så mycket då alla 10 inte jobbar samtidigt, snarare är det 2-4st som jobbar per pass

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JesperT:

Hmm, alltid trevligt med lite fler butiker, men varför ute på vischan i Täby ?
Fast det är väl trevligt att de i norrland får sitt också.

För att precis som när Apple Store öppnades så väljer de Täby Centrum då det är Sveriges största köpcentrum, fullt naturligt att man öppnar där

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

Verkar ligga brevid Gant, mittemot Tiger

Permalänk
Medlem
Skrivet av BME:

200 kvadrat? hoppas det inte blir GAME v2 med massa småbarn som springer runt bara. Det älskar jag verkligen med butiken i city, inga spelfodral framme för folk att gå och kolla på och bara vuxna som kommer och hämtar/köper det de ska ha

Skämtar du, jag åkte upp till Stockholm för att hämta några fläktar och hela lokalen var fylld med jobbiga snorungar som spelade Star Wars på deras konsoler eller bara hängde efter sina föräldrar...

Hellre går jag runt och kollar på produkter i en ordentlig lokal än att behöva sitta hemma och göra en massa research på deras produkter och försäkra mig om var de råkar finnas i lager.

Permalänk
Medlem

fan va grymt! detta kommer bli bra

sen väntas ju bara biltema å ikea till norrort så är butikerna komplett!!

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh