Begränsad åtkomst till facebook, dafuq?

Permalänk
Medlem

Begränsad åtkomst till facebook, dafuq?

Tja.

Satt och raderade en massa meddelanden i min inkorg i morse, då plötsligt en ruta kom upp där det stod att mitt konto blivit inaktiverat pga skadlig programvara. Mycket märkligt tycker jag, då varken Malware Bytes eller aVast sagt till om något. Så fort jag ska kommentera, skriva på min logg eller skriva till nån i chatten så får jag upp en ruta där det står "Av säkerhetsskäl har ditt konto bara begränsad åtkomst till webbplatsen i några dagar. Om du har frågor kan du kontakta vårt hjälpcenter."

Deras hjälpcenter är inte till någon särskild nytta, helt värdelöst. Provat söka på allt möjligt, gör mig inte klokare.
Och jag kan säga som sådant att jag har inte överträdit någon av deras regler som finns på denna sida: http://www.facebook.com/communitystandards/

Nyss kom jag till en del av facebook där det stod nåt om att min ISP är felet till begränsningen, men lyckas inte hitta tillbaks dit så kan tyvärr inte copy+paste här :/

Någon som varit med om detta fenomen förut? Känns jävligt surt faktiskt.

Kom på mig själv med att kanske googla på engelska, vilket jag gjorde. Fick svar på min fråga direkt, haha.
Moderator kan låsa/radera tråden.

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk
Medlem

Vad var lösningen?

Skrivet av arvidh:
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Vad var lösningen?

Bara vänta 24h. Läste på yahoo.answers att det fungerade med annan webbläsare, vilket det gjorde också ^^ Gick även att radera cookies i nuvarande, men det var jag mindre sugen på

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk
Medlem
Skrivet av arvidh:

Bara vänta 24h. Läste på yahoo.answers att det fungerade med annan webbläsare, vilket det gjorde också ^^ Gick även att radera cookies i nuvarande, men det var jag mindre sugen på

Du skulle säkerligen kunna raderat endast facebookcookien för att slippa radera alla.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.