Permalänk

Assassins Creed 3 Idag?

Hej-hej!

Jag har förhandsbokat Assassins Creed 3 för ett tag sedan och det kommer ju ut (vad jag förstått) idag fast i Nordamerika.
Och imorgon kommer det till Sverige, men jag fick det idag!
Så jag blev lite nyfiken: Har några andra här fått det än?

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Medlem

Får det på onsdag

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem

Jag fick min ex idag, skickades tydligen i lördags(wtf?!?) och idag anlände det. Köptes från Spelbutiken.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Skrivet av eddan4:

Jag fick min ex idag, skickades tydligen i lördags(wtf?!?) och idag anlände det. Köptes från Spelbutiken.

Ja, jag köpte mitt också hos spelbutiken.se.
Den butiken är bra!

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.