Permalänk

Coolingstuff.se ?

Hej, Jag la min order på coolingstuff.se i söndags. och inget hänt än förutom. Status: beställning mottagen.

Någon/några som köpt från dom ?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Coolingstuff och Artur som driver företaget är väldigt seriösa Har haft med honom att göra ett par gånger (som kund, handlat) och är mer än nöjd!

Du kan ju alltid slänga iväg ett e-mail och fråga. Fanns varan i lager när du beställde?

Permalänk
Medlem

Var produkten i lager?
Coolingstuff är typ de som har bäst kundupplevelse som jag vet.

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Coolingstuff och Artur som driver företaget är väldigt seriösa Har haft med honom att göra ett par gånger (som kund, handlat) och är mer än nöjd!

Du kan ju alltid slänga iväg ett e-mail och fråga. Fanns varan i lager när du beställde?

Skrivet av iSw3de:

Var produkten i lager?
Coolingstuff är typ de som har bäst kundupplevelse som jag vet.

Förbannat såg nu att de var Beställningsvara, leverans upp till 2-3 veckor. på cougar fläktarna :/ ÅHH

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Förbannat såg nu att de var Beställningsvara, leverans upp till 2-3 veckor. på cougar fläktarna :/ ÅHH

Testa att maila han, ibland har han mycket att göra och glömmer att uppdatera lagerstatusen på produkter

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Förbannat såg nu att de var Beställningsvara, leverans upp till 2-3 veckor. på cougar fläktarna :/ ÅHH

Till och med billigare på Inet, du kan ju alltid avbeställa

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Förbannat såg nu att de var Beställningsvara, leverans upp till 2-3 veckor. på cougar fläktarna :/ ÅHH

Där har du ditt svar! >: ) Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Där har du ditt svar! >: ) Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kunde ha beställt dom på inet istället. FAAN åh.

Men dom svarar inte ens på mail :/ kan avbeställa dom åh köpa dom på inet

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Har beställt beställningsvarar på coolingstuff, det tog verkligen inte 2-3 veckor, gick snabbare än så

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Artur är grymt pålitlig och tillmötesgående.
Men har du brått så är det nog bättre att köpa från AT... men har du itne bråttom så är CS mycket bra att göra med!

Permalänk
Skrivet av Jerkanftw:

Har beställt beställningsvarar på coolingstuff, det tog verkligen inte 2-3 veckor, gick snabbare än så

Skrivet av borz:

Artur är grymt pålitlig och tillmötesgående.
Men har du brått så är det nog bättre att köpa från AT... men har du itne bråttom så är CS mycket bra att göra med!

Okey får vänta då.

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av borz:

Artur är grymt pålitlig och tillmötesgående.
Men har du brått så är det nog bättre att köpa från AT... men har du itne bråttom så är CS mycket bra att göra med!

Skrivet av Jerkanftw:

Har beställt beställningsvarar på coolingstuff, det tog verkligen inte 2-3 veckor, gick snabbare än så

Skrivet av racefactory:

Kunde ha beställt dom på inet istället. FAAN åh.

Men dom svarar inte ens på mail :/ kan avbeställa dom åh köpa dom på inet

Skrivet av Nikkop:

Där har du ditt svar! >: ) Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Skrivet av iSw3de:

Till och med billigare på Inet, du kan ju alltid avbeställa

Skrivet av Wully:

Testa att maila han, ibland har han mycket att göra och glömmer att uppdatera lagerstatusen på produkter

Skrivet av Nikkop:

Coolingstuff och Artur som driver företaget är väldigt seriösa Har haft med honom att göra ett par gånger (som kund, handlat) och är mer än nöjd!

Du kan ju alltid slänga iväg ett e-mail och fråga. Fanns varan i lager när du beställde?

Skrivet av iSw3de:

Var produkten i lager?
Coolingstuff är typ de som har bäst kundupplevelse som jag vet.

Vet inte va ja ska säga men. Ringde till han igår (hörde knappt va han sa) men han sa iaf stt han skulle få in fläktarna igår och då sa jag okeyperfekt då vill ja endå ha fläktarna. Dom skickades och kom idag men inga fläktar....

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Vet inte va ja ska säga men. Ringde till han igår (hörde knappt va han sa) men han sa iaf stt han skulle få in fläktarna igår och då sa jag okeyperfekt då vill ja endå ha fläktarna. Dom skickades och kom idag men inga fläktar....

Så han skickade en tom låda?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av nivv:

Så han skickade en tom låda?

Nä ursäkta glömde skriva att ja har beställt vattenslangar och vatten och strippor

Han ringde mig nu så nu är de löst ;p

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Sidan har jattebra recensioner och ar valdigt aktiv pa sweclockersforumet, men mitt forsta intryck av sidan var helt at pipan eftersom stavningen pa samtliga artiklar ar helt bedrovlig! Mer personliga butiker till folket, ala MDPC/coolingstuff osv

Skrivet av racefactory:

Nä ursäkta glömde skriva att ja har beställt vattenslangar och vatten och strippor

Han ringde mig nu så nu är de löst ;p

Strippor? Mig veterligen kor de flesta datorbutiker med en godispase som extraplock, men lite rajtantajtan ar det val inget fel pa..

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Skrivet av Xelathur:

Sidan har jattebra recensioner och ar valdigt aktiv pa sweclockersforumet, men mitt forsta intryck av sidan var helt at pipan eftersom stavningen pa samtliga artiklar ar helt bedrovlig! Mer personliga butiker till folket, ala MDPC/coolingstuff osv

Strippor? Mig veterligen kor de flesta datorbutiker med en godispase som extraplock, men lite rajtantajtan ar det val inget fel pa..

Bundband ≡strippor

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |