GTX 660 från cdon.com, fråga.

Permalänk
Avstängd

GTX 660 från cdon.com, fråga.

Tjena, köpte en fyndvara på cdon.com

Videocard-PCI-Express-NVIDIA MSI GeForce GTX 660 OC Twin Frozr II 2GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe - OBS FYNDVARA

1500 kr för ett GTX 660

Jag gick in på cdon.com efter beställningen, men då hittades inte sidan, jag har fått ett mail som säger att jag har beställt "Tack för din beställning"
Sedan står det vad jag beställt och för hur mkt, och det stämmer, men vf är inte sidan kvar? Köpte jag den sista?

Hur som helst, är rädd att jag inte ska få mitt GTX 660 men i med att jag fick mailet så ska jag väl få det?
Tänkte så att det inte blev ngt fel, att de hade gjort fel på -25% på ett GTX 660, den bara försvann, men för hoppningsvis så är det för att det var en fyndvara och att den tog slut precis efter att jag köpte kortet..

Vad tror ni?
Var det ngt. fel eller gick produkten bara ut?
Även om den gått ut nu så får jag väl den eftersom att jag beställde det och jag fick ett mail då de tacka för min beställning?

Helt lustigt att den bara försvann..

Permalänk
Skrivet av relzo:

Tjena, köpte en fyndvara på cdon.com

Videocard-PCI-Express-NVIDIA MSI GeForce GTX 660 OC Twin Frozr II 2GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe - OBS FYNDVARA

1500 kr för ett GTX 660

Jag gick in på cdon.com efter beställningen, men då hittades inte sidan, jag har fått ett mail som säger att jag har beställt "Tack för din beställning"
Sedan står det vad jag beställt och för hur mkt, och det stämmer, men vf är inte sidan kvar? Köpte jag den sista?

Hur som helst, är rädd att jag inte ska få mitt GTX 660 men i med att jag fick mailet så ska jag väl få det?
Tänkte så att det inte blev ngt fel, att de hade gjort fel på -25% på ett GTX 660, den bara försvann, men för hoppningsvis så är det för att det var en fyndvara och att den tog slut precis efter att jag köpte kortet..

Vad tror ni?
Var det ngt. fel eller gick produkten bara ut?
Även om den gått ut nu så får jag väl den eftersom att jag beställde det och jag fick ett mail då de tacka för min beställning?

Helt lustigt att den bara försvann..

Den tog säkert slut, eller så gav dom upp rean..
Däremot har komplett den för 1800sek

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=760680

Visa signatur

Moderkort: AsRock z77 extreme4| Proccesor: i7 2700k + corsair h70 kylare | Ram: Corsair 16gb Vengeance | Grafikkort: Asus Geforce 660 2gb | Lagring: SSD Samsung 830 256GB + 4TB 7200rpm lagring | Nätagg: Corsair TX650w | Ljudkort: Asus Xonar D2X

Permalänk
Medlem

Fyndvara kan betyda att någon har köpt kortet tidigare men har ångrat sig..
Man får köpa kortet till lägre pris.

Permalänk
Avstängd

Men det står att jag har beställt den på mailen, "Vi tackar för din beställning" och sedan stod det vad jag hade beställt..
Det är därför de stängde ner den sen,, för att det fanns bara en
Antar att jag får den i med att de tacka för beställningen

Men hoppas den är hel om den är begagnad

Permalänk
Medlem
Skrivet av relzo:

Men det står att jag har beställt den på mailen, "Vi tackar för din beställning" och sedan stod det vad jag hade beställt..
Det är därför de stängde ner den sen,, för att det fanns bara en
Antar att jag får den i med att de tacka för beställningen

Men hoppas den är hel om den är begagnad

Ja, det ska den nog vara, annars bör du kunna lämna tillbaka kortet om kortet ser ut att ha tagit för mycket stryk. man jag tror inte att det ska vara fallet, möjligtvis en skadad kartong.
Mvh.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av olle:

Ja, det ska den nog vara, annars bör du kunna lämna tillbaka kortet om kortet ser ut att ha tagit för mycket stryk. man jag tror inte att det ska vara fallet, möjligtvis en skadad kartong.
Mvh.

Vi får väl se, men jag hoppas att jag får den Annars hade jag väl iofs. inte fått ett mail om min beställning

Permalänk
Avstängd
Skrivet av olle:

Ja, det ska den nog vara, annars bör du kunna lämna tillbaka kortet om kortet ser ut att ha tagit för mycket stryk. man jag tror inte att det ska vara fallet, möjligtvis en skadad kartong.
Mvh.

Annars går det väl på garantin?

Permalänk
Avstängd

Jag vågar inte ta chansen asså, jag försökte att avbeställa kortet, blir ett Gigabyte GTX 660 OC 2GB ist., det är helt nytt också, så slipper jag väl hålla på att skicka tillbaks och så vidare ifall det nu är trasigt osv..

När jag trycker på orderstatusen, så står det bara: Artikelnummer, titel, vilken vara jag beställt. Är det utskickat eller inte då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av relzo:

Jag vågar inte ta chansen asså, jag försökte att avbeställa kortet, blir ett Gigabyte GTX 660 OC 2GB ist., det är helt nytt också, så slipper jag väl hålla på att skicka tillbaks och så vidare ifall det nu är trasigt osv..

När jag trycker på orderstatusen, så står det bara: Artikelnummer, titel, vilken vara jag beställt. Är det utskickat eller inte då?

Jadu, det får du nog ta och fråga återförsäljaren. ring eller maila imorgon! ^^

ps. bara för att det är en fyndvara så betyder det inte att det är obrukbart.
Mvh.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av olle:

Jadu, det får du nog ta och fråga återförsäljaren. ring eller maila imorgon! ^^

ps. bara för att det är en fyndvara så betyder det inte att det är obrukbart.
Mvh.

Paketet har iaf. skickats ut, jag tar emot paketet och i värsta fall skickar jag tillbaks det, det tar lite mer tid men, å andra sidan, är det inte ett trasigt grafikkor har jag tjänat 3-400 spänn

Permalänk
Medlem

tror inte att kortet är trasigt, möjligtvis en skadad kartong.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av olle:

tror inte att kortet är trasigt, möjligtvis en skadad kartong.

Yes, precis

Permalänk
Avstängd

6 månaders garanti så hur som helst kan jag lämna in kortet ifall det ej funkar!

Permalänk
Medlem

Köpte en Galaxy s2 för någon vecka sen som var fyndvara. "Öppnad och återställd" skrev CDON. Detta betydde i verkligheten begagnad (tidigare användarens filmer och bilder fanns kvar + hans namn i telefonboken). Ska ta upp detta med CDON's kundtjänst då jag både tycker det är dåligt ur integritetssynpunkt och vilseledande beskrivning.