Assassin's Creed Brotherhood fråga?

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed Brotherhood fråga?

tänkte beställa detta från webhallen men fick se på bilden att spelet är på nordiska språk? går det inte få spelet på engelska alltså, eller är det mest för att visa att det finns svenska att välja också?

hatar svenska i spel, så vill ju ha engelska som det ska vara.

här är länken till bilden

http://images.webhallen.com/product/110573/large

Permalänk
Medlem

Så vitt jag vet så är meny samt textning(om du vill ha det!) endast på svenska, d.v.s. inte inne i själva spelet.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

Se om du hittar något med engelska istället för det känns som de har tagit translate på alla förklaringarna i spelet annars.. (Spelade assassins creed 2 med svensk text)

Permalänk

Som eddan4 skrev så tror jag bara menyerna, undertexterna m.m är på svenska. Dock är tal och allt annat på engelska.
Dock kan du ändra detta genom att ändra själva systemspråket på ditt PS3 till engelska, då får du menyerna m.m på engelska

Visa signatur

I7 4790K @ 4.0GHz | GTX 780Ti | Corsair TX 750W/ 80+ | 8GB DDR3 1600MHz | NZXT H440W | Corsair K70 Cherry Red | Corsair Vengance 2100 | Mionix Naos 7000 | Sennheiser HD 558 | Asus Xonar D2 |

Permalänk
Medlem

helt säker på det Assassin? vill bara försäkra mig om att det är som du säger innan man skickar beställningen, vill ha hela spelet på engelska inte bara delar av det, kör engelskt windows också då jag stör mig fruktansvärt på svenska menyer i allt som har med elektronik och spel att göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

tänkte beställa detta från webhallen men fick se på bilden att spelet är på nordiska språk? går det inte få spelet på engelska alltså, eller är det mest för att visa att det finns svenska att välja också?

hatar svenska i spel, så vill ju ha engelska som det ska vara.

här är länken till bilden

http://images.webhallen.com/product/110573/large

Bara menyer och undertexter som är på svenska, du kan vara lugn

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felparkerad:

Bara menyer och undertexter som är på svenska, du kan vara lugn

men hur är det med det assassin skrev? att om man ställer in ps3an till UK och engelska i grunden så kan man även få dessa saker att bli på engelska?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

men hur är det med det assassin skrev? att om man ställer in ps3an till UK och engelska i grunden så kan man även få dessa saker att bli på engelska?

Det borde ju bli så, men inte säker.

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk

Helt säker! :)Om jag minns rätt kan man även ställa in det inne i spelet (Det går iaf på AC3)

Visa signatur

I7 4790K @ 4.0GHz | GTX 780Ti | Corsair TX 750W/ 80+ | 8GB DDR3 1600MHz | NZXT H440W | Corsair K70 Cherry Red | Corsair Vengance 2100 | Mionix Naos 7000 | Sennheiser HD 558 | Asus Xonar D2 |