Problem med frågeformulär

Permalänk
Medlem

Problem med frågeformulär

Hej hopp,

Höll på att fylla i den här nya frågeformuläret som dök upp, kom till näst-sista sidan och sen så refreshades sidan och allt jag hade fyllt i försvann samt att formuläret var helt bortblåst...

Vet inte om det är något alla upplever eller inte, men tänkte bara flagga för att det kanske är något vajsing med den.

OS: Windows 7 SP1 64-bit
Webbläsare: Firefox 16.0.2
Jag har Adblock Plus extension, men den är avstängd för sweclockers.com domänen.

Jag prövade även i Internet Explorer (9.0.0.8112.16421) och Chrome (22.0.1229.94 m), samma problem dök upp där, dock efter mycket längre tid. Närmare 10 min istället för de snabba 1-2 minuterna då det hände i Firefox. Kanske är någon timer på sidan som refreshar ads efter givet intervall?

Visa signatur

Specs: Fräsig dator

Permalänk
Legendarisk

Antar att detta hände på framsidan? Den har en refresh på 8 minuter som det här formuläret inte kan stoppa, så om man har haft sidan öppen ett tag innan man börjar fylla i kan det tyvärr hända att man blir avbruten.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Ja precis, på framsidan. Det hände dock inom 1-2 minuter i Firefox efter att jag gått in på sidan. I IE/Chrome så verkade det hända efter en längre stund, där låter det ju som att det var 8 minuter som gällde.

Visa signatur

Specs: Fräsig dator