Assasin´s creed 3 kupong!!!

Permalänk

Assasin´s creed 3 kupong!!!

Jag köpte ett asus gtx 660 ti från cdon för ca 2-3 veckor sedan men nu såg jag att de börjat köra med Assasin´s creed kuponger... Tror ni att de går att få tag på en ändå? Känns lite tafatt då man ändå betalat en del :/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kallebanan123:

Jag köpte ett asus gtx 660 ti från cdon för ca 2-3 veckor sedan men nu såg jag att de börjat köra med Assasin´s creed kuponger... Tror ni att de går att få tag på en ändå? Känns lite tafatt då man ändå betalat en del :/

Nej

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Det var ju synd

Permalänk
Medlem

Maila dem, eller skicka PM till nagon community manager pa deras forum. Kom ihag att ha med serialnyckeln till ditt kort bara!
Jag har lyckats tigga till mig flera promotionals pa detta satt

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kallebanan123:

Jag köpte ett asus gtx 660 ti från cdon för ca 2-3 veckor sedan men nu såg jag att de börjat köra med Assasin´s creed kuponger... Tror ni att de går att få tag på en ändå? Känns lite tafatt då man ändå betalat en del :/

Gör du ett misstag i rubriken, Anmäl din tråd istället med rubrikändringsförslag, så ändrar vi. Att skapa dubbla trådar är inte tillåtet enligt §3.3 i reglerna. Jag raderade den andra tråden eftersom den saknade svar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro