Permalänk
Medlem

DIN Favorit YouTube Kanal.

Personligen,
vSauce; Kul fakta

PewDiePie; Jumspcares för att shocka kroppen efter en lång dag i skolan.

Tobuscus; Ett Gott Skratt

Linus+NCIX techtips; Nya prylar+ Benchmarks.

Så, Vilken kanal eller användare lägger upp bäst videor?

!!!OBS!!!
Flamewar är förbjudet!!
det är tillåtet att skriva en kort kommentar som t.ex "Mmm, den är bra" Ellerr "Njaa, inte min stil"
Men absolut inget hatande.
!!!OBS!!
!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

LinusTechTips. Hans två katter.

Permalänk
Medlem

swecab och swecextra

Permalänk
Medlem

OfficalNerdCubed, Foodwishes, Dopelives "Dopefish", Penguinz0 "Cr1TiKaL", Hickok45, Day[9], Swecab.

Har säkert missat många, men den där jäveln Robbaz vill jag inte titta på. För mycket nipples och skit, hoppas han skärper sig.

Permalänk
Medlem

AronRa, C0nc0rdance, dprjones, DarkMatter2525, philhellenes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

OfficalNerdCubed, Foodwishes, Dopelives "Dopefish", Penguinz0 "Cr1TiKaL", Hickok45, Day[9], Swecab.

Har säkert missat många, men den där jäveln Robbaz vill jag inte titta på. För mycket nipples och skit, hoppas han skärper sig.

Tog en stund att fatta att du är Robbaz...
Var tvungen att titta igenom din profil för att försäkra,mig om att det var du.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

OfficalNerdCubed, Foodwishes, Dopelives "Dopefish", Penguinz0 "Cr1TiKaL", Hickok45, Day[9], Swecab.

Har säkert missat många, men den där jäveln Robbaz vill jag inte titta på. För mycket nipples och skit, hoppas han skärper sig.

Trodde det bara var jag som kollade på Hickock45.

Mina andra: "gophervids", "dombowerphoto", "thatnikonguy", "digitalrevTV", "wildernessoutfitters".

Permalänk
Medlem

RedBull är väl den man nöter mest

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Medlem

Alla som är med i Podcasten All Gen Gamers.
Dem är jäkligt bra för er som gillar retro spel osv.

Metaljesus
Happyconsolegamer
Petedorr
Gamster81
The EMU Review

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Robbaz, Shosho10199, EXOcontralto, Birgirpall, dessa är mina favoriter på youtube.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk

Woodysgamertag, WingsOfRedemption, FPSRussia, (standardmedlemmarna från podcasten Painkiller Already). Tror det är dem jag står bakom mest. Tittar givetvis på mycket annat, gillar t.ex. också LinusTechTips. Har dock svårt för folk som PewDiePie eller andra som egentligen inte gör så himla mycket Gillar när en video t.ex. har en commentary om ett ämne som man kan relatera till, eller något åt det hållet. Jag menar, PewDiePie får göra vad han vill, det är bara inget jag uppskattar att han har fått så mycket uppmärksamhet för, när i princip vem som helst kan göra det han gör

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Swecab och Ijustwanttobecool

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk

Efter många år på tuben så har jag kommit fram till följande:

Musik: 17Tumba, Famer17, MrSuicideSheep, MORchillstep, QDRquality och såklart AmbushReality.
Spelande och spelkultur: FrankieonPCin1080p, shaun0728(Hutch), OshiSeven(o hela hans "gang"), TotalHalibut, med mera. OCH ROBBAZ!
Nördigt: Nerdist(Startalk!), Vsauce, Geekandsundry (Wil Wheaton's TableTop!), watchtheguild, feliciaday, bigthink, alla TED kanaler, Vice, zedomax, swecab.
Annat: foodwishes(när man är kocken i huset), jessicanigri(ni vet varför..) MrRepzion, charlieissocoollike, jonnyethco, Joehands0me(känd för gamla cod montages), pyrobooby(för han också e kines)

Vet att det blev en jäfla drös, men det är svårt att sätta fingret på "de bästa" när man prenumererar på runt 500 kanaler per år :/
hoppas någon blev inspirerad!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

raywilliamjohnson(equals three), vsauce, FPSRussia, drive, crashcourse, CGPGrey, worldcarfans.

Är dom "större" kanalerna jag följer.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att veta vad kanalerna handlar om och varför ni gillar dem. Blir lätt en listtråd annars.

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure" Homer

Permalänk
Musikälskare

Har så många bra, ska rada upp den sen när jag är hemma

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

mans1ay3r, razethew0rld, TimeToLiveCustoms, huskystarcraft, machinima, ZoominGames, MotorTrend m.fl.

Permalänk
Medlem

CarbotAnimations - Roliga parodier på Starcraft 2
minutephysics - Intressanta fysikvideor (även om de har en del nonsens)
Vsauce - Kul fakta och onödigt vetande
AtheneWins - Gillar Athene IRL
Linus Tech Tips - Kul att titta på lite olika prylar

Håller för övrigt med Robbaz att Robbaz borde skärpa sig. För mycket skit och för lite jävlar anamma!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

oyyou91, ganska bra XNA hjälp.
Robbaz, så sjukt så att det är roligt.
Psykakuten, sjukt roliga snubbar.

Och ingen hate nu, men jag avskyr RayWilliamJohnsson och Tobuscus, fyfan.

Permalänk
Medlem

kollar inte så mycket på youtube längre men när jag väll gör det tycker jag om tex:
Robbaz, LinusTechTips, FRANKIEonPC, razerthew0rld, swecab/swecextra. De brukar inte spamma ut vidoes (undantag linus) och här generelt sätt antingen intresanta /roliga eller både och. gillar inte alls att kolla på saker som pewpiedie eller tobuscus

Visa signatur

i7 2600k @ 4.2 | GTX 780 | Vengance 16GB | Z77A-GD80 | Define R4

Permalänk

Svårt att välja just en favorit men, AllSamHarrisContent , numberphile , GrapplingIgnorance , stealthbadger och Vihart är nog de som jag uppskattar mest.

Permalänk
Medlem

Techoftomorrow, TimeToLiveCustoms, LinusTechTips, NCIXcom, Razethw0rld (tech syndicate) m.m

Permalänk
Medlem

Spel: Yogcast nissarna, favoritkanaler där är: YogcastSjin, Yogcastlalna, yogcast2 och blueXephos

Visa signatur

CM STORM | SP 500W | AMD FX-4100 | Gigabyte GA-970 | GeForce GTX 560 | 1TB HDD | WIN7 | DUCKY SHINE 3 | QPAD 5K | QH-90

Permalänk
Medlem

Linustechtips.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
  • Furious Pete galen snubbe som äter allt möjligt på så kort tid som möjligt

  • LinusTechTips för recensioner och unboxings/förhandstittar på datorrelaterad hårdvara

  • Robbaz också en galen snubbe som spelar alla möjliga spel, klockren humor

  • Swecab och Swecextra behöver jag verkligen förklara?

  • FPSRussia ännu en galen snubbe som testar alla möjliga vapen

  • KHL för min dagliga dos av just nu, världens bästa ishockey

Permalänk

Min ständig favorit som jag har följt i flera år är The Amazing Athiest. Han vloggar om politik och kutlur på ett mycket humoriskt sätt. Några av mina favoriter 8 Years in prision for a harmless prank, Tumblr Feminists och ALL HAIL SUPER CONGRESS!

Skrivet av Robeliboban:

OfficalNerdCubed, Foodwishes, Dopelives "Dopefish", Penguinz0 "Cr1TiKaL", Hickok45, Day[9], Swecab.

Har säkert missat många, men den där jäveln Robbaz vill jag inte titta på. För mycket nipples och skit, hoppas han skärper sig.

Sweclockers alldeles egna C-kändis. Som kommentar på Gamespot:s Sverige reportage fanns ditt nick. Tydligen är du det första han associera med Sverige och gaming.