battlefield 3 "hd-uppdatering" xbox

Permalänk

battlefield 3 "hd-uppdatering" xbox

Jo när man kör battlefield3 först gången på Xbox 360 så får man ju upp som en "uppdatering" som är frivillig om att kunna spela i "hd" så att säga. hörde från lillebrorsan att det går bara att installera och lagra "uppdateringen" om man har en hårddisk. jag undrar om det verkligen är så eller om man kan använda ett usb istället, då jag orkar inte spendera några lappar till på att köpa en Xbox med hårddisk?

Permalänk
Medlem

du kan ju prova att uppdatera och se vad som händer, känns som lättaste alternativet. om du nu har USB sticka hemma det vill säga

Permalänk

Har samma problem.
Har dock inte testat usb minne.

Permalänk
Skrivet av thexps:

du kan ju prova att uppdatera och se vad som händer, känns som lättaste alternativet. om du nu har USB sticka hemma det vill säga

det är det att jag inte har köpt xboxen än, ska göra det. men jo det kan jag förstås, brorsan testade på hans Xbox med ett 8gb usb, det funkade inte men det skulle ju kunna vara storleken på lagringsutrymmet

Permalänk
Entusiast

Vet inte men jag vet att USB-stickor brukar fungera bra, förde över allting från min gamla 60GB-disk till Xbox 360 Slims 250GB-disk och det fungerade jättebra.

Du borde verkligen installera uppdateringen iaf för kolla hur det ser ut annars: https://www.youtube.com/watch?v=FBvrvqWZEmc
Battlefield 3 ser redan hemskt ut med HD-packet på Xbox 360

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈