Permalänk
Medlem

Scumbag Noctua som gör de bästa men fulaste fläktarna i stan'!

I övrigt ett otroligt läckert bygge!

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Medlem

Gaisfärger?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Måla om fläktarna så har du en solklar 5a! Gillar starkt att du gör ett så pass ambitiöst projekt och ändå kör utan dessa förbannade fönster

Permalänk
Avstängd

Hornet = Bålgeting
Wasp = Geting.

Bara lite info, vill inte dryga mig. Antar att du satsade på "Green Hornet", tyvärr blev det dock lite fel. =0)

Permalänk
Medlem

Jag gillar svart/grönt sjukt mycket, väldigt fint gjort och täckplåten blev kanon.
Tyckte också det var lite synd utan sidoruta men den var snygg utan.

5/5

Visa signatur

Chassi Corsair Carbide Air 240 | Moderkort ASRock Z87M Pro 4 | Proccesor Intel Core i7 4770K 3,5GHz | CPU Kylare Corsair H60 v2 | Grafikkort GeForce RTX 2070Super 8GB | RAM Corsair Dominator Platinum 16GB 1866Mhz | SSD Samsung 840 Evo 250GB | Hårddisk WD Green 2TB | Nätaggregat Corsair AX 750w 80+ Gold | Ljudkort ASUS Xonar Phoebus 7.1

Permalänk
Medlem

Ang golvet..
Ja, det är EK golv du har

För övrigt, riktigt snyggt bygge, gillar färgerna starkt

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoToX:

Vet inte riktigt hur jag snöade in på matx o vattenkylning, kanske brist på aktivitet mellan jobb, fru och sova. Var en roligt resa men kommer aldrig göra om en sån stor mod. Njut nu

Ljudmessigt är det bra, det som låter mest är hårddisken för att jag gjorde en miss med den, trodde det skulle räcka med Antecs gummirubbningar, Helt klart dom bästa! men men, så himmla svårt att komma åt hårdisk vaggan, skulle behöva lägga silikon under den. Får vara tillsvidare.

Chassi: Lian li pc-v600fb

Processor: 2500k

Moderkort: Gigabyte G1.Sniper M3

Lagring: Intel 510 + Samsung spinpoint f3

Nätdel: Corsair AX750

Gröna Getingen

Alltså: Hur kan du missa att skriva vilket grafikkort du har?! Ett GTX 680 får man bara inte glömma bort sådär!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av prOZac:

Ang golvet..
Ja, det är EK golv du har

För övrigt, riktigt snyggt bygge, gillar färgerna starkt

Frågetäcknet löst, Har alltid varit säker på att det va ek till jag fixade den nya ekbiten.

Skrivet av Sensuella Sven:

Hornet = Bålgeting
Wasp = Geting.

Bara lite info, vill inte dryga mig. Antar att du satsade på "Green Hornet", tyvärr blev det dock lite fel. =0)

Getingen är mindre, matx är mindre fin räddning va? nejdå, miss av mig men gör inget.

Skrivet av lanbonden:

Måla om fläktarna så har du en solklar 5a! Gillar starkt att du gör ett så pass ambitiöst projekt och ändå kör utan dessa förbannade fönster

Tycker man förlorar den cleana looken med fönster, kul att du känner samma som mig på den fronten.

Skrivet av griid_83:

Alltså: Hur kan du missa att skriva vilket grafikkort du har?! Ett GTX 680 får man bara inte glömma bort sådär!

Hoppsan hoppsan, bra att du sa det, ska lägga till det

Skrivet av MurrGutt:

Jag gillar svart/grönt sjukt mycket, väldigt fint gjort och täckplåten blev kanon.
Tyckte också det var lite synd utan sidoruta men den var snygg utan.

5/5

Stod faktist mellan grön/svart och gul/svart innan men fanns inget matx mobo med gula detaljer så blev grönt, väldigt nöjd med det.

Visa signatur

INWIN 909 | ASUS MAXIMUS X HERO | 8700K @ 4.7 | Vattenkylning | 32 GB G.skill Tridenz | EVGA GTX 1080 ti | 960 EVO 1tb + 850 EVO 1tb | SFX SX800-LTI

Permalänk
Medlem

Som flera noterat, fläktarna passar inte, förstör hela bygget i mina ögon, ingen ruta heller, ser bara ut som en soppa i datorn, hur gör du när du köper ett till grafikkort, tanken sitter ju i vägen

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Snyggt att du vågade låta bli ett töntigt fönster. Noctuafläktar är alltid snygga, oavsett färgschema.
Bra gjort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Som flera noterat, fläktarna passar inte, förstör hela bygget i mina ögon, ingen ruta heller, ser bara ut som en soppa i datorn, hur gör du när du köper ett till grafikkort, tanken sitter ju i vägen

Vilken tur att det inte är din dator, men du är mer än välkommen och göra en matx dator som ser mer ut som en pastasallad.

Visa signatur

INWIN 909 | ASUS MAXIMUS X HERO | 8700K @ 4.7 | Vattenkylning | 32 GB G.skill Tridenz | EVGA GTX 1080 ti | 960 EVO 1tb + 850 EVO 1tb | SFX SX800-LTI