kan man göra en trådlös mus till en sladdmus?

Permalänk
Inaktiv

kan man göra en trådlös mus till en sladdmus?

tjena! undrar om man kan göra om en trådlös mus så den har sladd istället?

tänkte isså fall använda mig av denna mus!

Permalänk
Medlem

Limma på ett snöre?
Nej men allvarligt, att byta något sådant är möjligt men inte lätt och inte värt tiden eller kostnaden.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Inaktiv

vaet du hur och vart man ska sätta kablarna? alltså har köpt en ny så det är min gammla jag ska göra av!

Permalänk
Medlem

Ifall du behöver fråga så tror jag nog inte att du kommer klara av sånt, ifall det ens skulle vara möjligt så skulle det kräva så drygt mycket kunskap och möda att det bara är bättre att spendera pengarna på att köpa en ny mus

Visa signatur

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras

Permalänk
Skrivet av anon192230:

tjena! undrar om man kan göra om en trådlös mus så den har sladd istället?

tänkte isså fall använda mig av denna mus!

http://www.teknikmagasinet.no/prod/stor_bild_png/490666.png

Min första "egna" mus! Visst är den underbar?
Tyvärr så gick usb-"dongeln" sönder på min men han var trevlig så länge han varade!

Googlade lite på din fråga och allt som kommer upp är motsatsen, trådad -> trådlös.. Lycka till i alla fall!

Permalänk
Skrivet av Oneinalifetime:

Min första "egna" mus! Visst är den underbar?
Tyvärr så gick usb-"dongeln" sönder på min men han var trevlig så länge han varade!

Googlade lite på din fråga och allt som kommer upp är motsatsen, trådad -> trådlös.. Lycka till i alla fall!

Hasr inte kollat upp men ibland sa kan man anvanda den information bakat sa att saga.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk

Visst går det men som andra säger så krävs det nog väldigt mycket tekniskt kunnande samt en hel del pengar för att göra det möjligt.

Här finns en som gjort tvärtom med sitt tangentbord, trådat till trådlöst.

https://courses.cit.cornell.edu/ee476/FinalProjects/s2003/lph...

Visa signatur

-==- Intel Core i5 6600K -==- Asus Z170-K -==- 8GB Corsair LPX 2666MHz -==- EVGA 1060 6GB -==- Samsung Evo 750 256GB + Evo 850 500GB -==- Noctua -==- Corsair CX 650W -==- Fractal Design S -==-

Permalänk
Medlem

Nej, jag tror inte att det är möjligt att "reverse engineer":a tekniken som gör en trådbunden till trådlös.

Permalänk
Inaktiv

okey trodde det skulle vara enklare:)