Webhallen på väg till Sisjön – i samma område som Inet

Permalänk
Skrivet av Sonaks:

Vore kul om det kunde dyka upp någon till kedja i trestad, som det är just nu finns det bara Inet på Torp utan något direkt hot.
Nu när Ikea kommer till torp nästa år så kommer säkerligen kundströmmen att öka ännu mer i trestadsområdet.

Typ enda data dels affären som är i närheten med vettig garanti och så har handlat mycket i butiken bara för att kunna känna på grejerna, Och när man ändå vart där för andra ärenden samtidigt.

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Skrivet av Tomtelol:

Det vore så grymt skönt ifall någon utav dom större aktörerna skulle till att välja en stad i Norrland (läs Umeå, Skellefteå, Luleå) som platsen för deras nya butik. Här i Skellefteå finns det två butiker, men priserna är helt uppåt väggarna och servicen är under all kritik.

Jag handlar gärna lokalt för att det underlättar på så många punkter, även om det skiljer någon hundralapp hit eller dit mot för webbpriser.

Kom igen nu, det börjar bli tröttsamt att vänta 3-4 dagar på att paketen ska dyka upp från söder, vi vill också ha en vettig butik.

Vi har butik i Umeå så håll ögonen öppna för snart är det fullt av komponent där.

/ Mattias - NetOnNet

Permalänk
Skrivet av 2infinity:

Aha men när kommer en vettig datorkomponentbutik till västerås då?

Lugn bara lugn inom kort finner du datorkomponenter i vår lagershop i Västerås.

/ Mattias - NetOnNet

Permalänk

Var i sisjön dag och webhallen hade öppnat sin butik där

Visa signatur

Dator: Intel i7 2600k @ 4,8 ghz | Corsair 16GB 1600MHz | Asus P9P67 Delux | Samsung 830 128gb |4TB lagring | ASUS GTX 680 DirectCU II| Fractal Define R4 | Win 7 |
Skärmar: 2x BenQ 24" TFT GL2440HM
Bärbar: MacBook pro 13" 2011 | Surfplatta: Ipad 2 Wifi/3g

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djinn1982:

Skulle betala mer för att handla från Inet, aldrig mer webhallen. sunkigt service, extrem okunnig personal. Ändå om jag har massor av butiker nära mig så handlar jag på nätet, tycker det är enklast och oftast vet jag vad jag vill ha. Men däremot om jag ska ha nått snabbt då sticker jag iväg till nån butik, inte webhallen iallafall.

Jag har aldrig haft problem med Webhallen i malmö. Dom har alltid varit tillmötesgående med min och mina kompisar