Gratis inträde för SweClockers-läsare på CDON Expo 2012

Permalänk
Medlem

Man får tacka och buga! Då har man något planerat för den helgen också!

Permalänk
Cdon.com

Hej hej

Det blir, precis som några skriver, ett armband som åker på. Man kan alltså gå dit båda dagarna på en biljett förutsatt att man behåller sitt armband på.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har 2 platser i bil från Göteborg om några är intresserade av att dela på kostnaden upp/ner. Inget är bestämt ännu så det kan lika gärna inte bli av. Men om någon är intresserad så kan ni lämna intresseanmälan eller vad man ska kalla det

Grymt av CDON!

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

Hade tänkt komma vilket som men detta var ju en sjukt trevlig överraskning, det tackar vi för.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Vi är 2 schyssta snubbar som gärna vill komma dit från Oskarshamn - så om någon har plats i bilen och åker förbi västra delarna av Sverige så betalar vi gärna våran del bensin Vi kan bli uppplockade här i Oskarshamn eller vart fan som helst som ligger i närheten, typ växjö, Kalmar, västervik, you name it !

Otroligt HEMSKA jävla buss/tåg förbindelser mellan Oskarshamn och Kista...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack för det.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 3800X
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

Verkar trevligt då man bor ungefär i Uppsala så allt för långt är det ju inte

Får se dock hur det blir.. man har ju en tendens att vara för lat tyvärr..

Permalänk
Avstängd

CDON Expo är väl ändå bara en stor reklam grej.

Permalänk
Medlem

Fan att man inte bor i Stockholm

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Ni har lust att flytta Expo till helgen innan? Är nämligen i Sthlm då.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Failbygge:

Undrar också det... Står för 2 personer i mailet men får en biljet med mitt namn.. Är det 2 personer på samma biljet då?

Skrolla ner på biljetten ser du att det är två stycken

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk

Synd att man jobbar den helgen!!!

Visa signatur

// Tomtenisse

Permalänk
Medlem

Om det ändå inte kostat c:a 600kr för resa & återresa till & från stockholm :/

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Krävs det ackreditering för foto om man kör med proffsutrustning som amatör/privat?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Good Guy-CDON!

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

grymt nice! Högg ett par biljetter vid lunch idag, samma sekund man såg nyheten Passar perfekt att plocka på sig en ny prolle kylare och SSD Kanske Tom ett nytt mobo!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Synd att man bor i Götet då

skulle hellre sett ett "SweCon" ;D

Permalänk

Man tackar så väldigt mycket! Klart man kommer förbi och kikar

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Moderkort: ASUS Z97-AR | CPU: Intel Xeon E3-1270v3 | RAM: Corsair 16GB VENGEANCE LP Grafikkort: 2x AMD R9 290 | PSU: Corsair AX750 | SSD: Intel 730 Series Kylning: Phanteks PH-TC14CS | Scythe Gentle Typhoon | Corsair Air series AF140 | Phanteks PH-F140HP

Galleri: Ash | By SweLingonBerry

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag gissar att de har väldigt lite till salu om det är 25% på allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Failbygge:

Undrar också det... Står för 2 personer i mailet men får en biljet med mitt namn.. Är det 2 personer på samma biljet då?

Tror det är en biljett per dag för dig då det stod om att en biljett kunde köras på sträckkoden en gång så finns ingen annat sätt att komma in dag 2 än att använda den andra.

Permalänk
Skrivet av _oZZar_:

Skrolla ner på biljetten ser du att det är två stycken

Haha hur kunde jag missa det... Tack!

Skrivet av amarinho95:

Tror det är en biljett per dag för dig då det stod om att en biljett kunde köras på sträckkoden en gång så finns ingen annat sätt att komma in dag 2 än att använda den andra.

Jo det är sant..

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem

Tack!

Visa signatur

Intel core i5 2500K @ 4,1ghz, Amd Radeon HD 6950, G.skill ripjaws gaming 8gig, Corsair 750watt, MSI Z68A-GD55, 7200rpm 500Gb.

Permalänk
Medlem

Bumpad nyhet?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Hoppas det är bättre än dustins event... Det var typ kul i 3 min sen hade man sett allt. Eller faktum var att det var relativt tråkigt de där 3 minuterna också. Föredrar att hänga här och spana in nyheter. Men E-sport är alltid kul. Hoppas på quake

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Det blir, precis som några skriver, ett armband som åker på. Man kan alltså gå dit båda dagarna på en biljett förutsatt att man behåller sitt armband på.

MVH Josefin

Kan ni bekräfta 25% på alla komponenter?
Kan man beställa sakerna på plats och få dem levererade hem eller hur fungerar det?

Permalänk
Skrivet av Lurcazzus:

Jag gissar att de har väldigt lite till salu om det är 25% på allt?

Antagligen ganska begränsat sortiment jämfört med deras vanliga, och skulle inte förvåna mig om detta erbjudande är samkört med endast ett fåtal tillverkare. Dock inget fel i det, är mest lite bitter över att jag själv inte orkar åka 55 mil enkel resa för att va där

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt! Synd att man bor i Frankrike.

Permalänk
Medlem

Jag kommer! Är det åldergräns på inträdet - eller kan jag ta med mig min sexåriga son?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Limpfittz:

Vi är 2 schyssta snubbar som gärna vill komma dit från Oskarshamn - så om någon har plats i bilen och åker förbi västra delarna av Sverige så betalar vi gärna våran del bensin Vi kan bli uppplockade här i Oskarshamn eller vart fan som helst som ligger i närheten, typ växjö, Kalmar, västervik, you name it !

Otroligt HEMSKA jävla buss/tåg förbindelser mellan Oskarshamn och Kista...

Hittar jag mig en polare att dra med upp så är det inte helt omöjligt Som sagt det är ett kanske men skulle åka från Växjö norrut.
Har en Tenta på Lördag morgon till att börja med så vi kommer nog vara i kista först lördag eftermiddag/kväll dessvärre om så är fallet.

Skrivet av Trazer:

Har 2 platser i bil från Göteborg om några är intresserade av att dela på kostnaden upp/ner. Inget är bestämt ännu så det kan lika gärna inte bli av. Men om någon är intresserad så kan ni lämna intresseanmälan eller vad man ska kalla det

Grymt av CDON!

Har två polare som jag tänkte försöka övertala. De bor i GBG. Själv åker jag som sagt möjligen från Växjö.
Annars måste det väl vara svinigt lätt att hitta folk i GBG för en tur till kista?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin