SweClockers på Dreamhack Winter 2012

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MrAdde:

Hälsade på Emil idag iallafall

Frågan är ju om man vågar gå till träffen som 14-åring, eller kommer man bli utslängd av alla gamla stofiler som inte direkt gillar oss ungdomar här på Sweclockers?

Du tillhör nog medelåldern på Dreamhack så oroa dig inte.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Heh, va där. Kändes som att man var på ett meet-up för nått nytt mindre parti, "AH DEN 27e SEPTEMBER så ska ni spela på swecclockers BF3 server!" Å sen va de "SWECLOCKERS!" Å då följde folkmassan med i "öh, sweclockers" Haha Roligt:D Kul att se Emil och Jonas IRL

Visa signatur

Chassie: Cooler Master Storm Scout. CPU: Intel Core I5 2500K @ 3.3 Ghz. RAM: Corsair Vengeance 2x4gb 1600mhz. MK: MSI P67A-GD65. PSU: Corsair cx 500w v2. GPU: GeForce GTX 560 Ti. HDD: 1 Tb WD green 64mb cache. Monitor: Samsung Syncmaster P2450

Permalänk
Medlem

Glad att jag inte är där jävla skitmusik

Men nästa år ska jag dit och vinna kreativ! Hoppas dom är bättre på att hantera det "detta" och nästa år för 2011 var värdelös crew för kreativ

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Glad att jag inte är där jävla skitmusik

Men nästa år ska jag dit och vinna kreativ! Hoppas dom är bättre på att hantera det "detta" och nästa år för 2011 var värdelös crew för kreativ

You make no sense. Det är samma "skit musik" där nästa år också.

Permalänk

Åh, nu händer något man kan uppleva. BÄST VI SAMTLIGA TAR FRAM VÅRA 800KRONORS KAMEROR OCH FOTAR, FÖR HAR MAN INTE BILD SÅ TROR INTE INTERNET PÅ MIG.

Vad less jag är på dessa LCD skärmar som belyser upp SAMTLIGA evangemang runtom i världen. Ingen kan stå och uppleva något i lugnan ro. På dreamhack finns det någon proffsigare som filmar det hela (sweclockers tex), var bara lugn.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

Åh, nu händer något man kan uppleva. BÄST VI SAMTLIGA TAR FRAM VÅRA 800KRONORS KAMEROR OCH FOTAR, FÖR HAR MAN INTE BILD SÅ TROR INTE INTERNET PÅ MIG.

Vad less jag är på dessa LCD skärmar som belyser upp SAMTLIGA evangemang runtom i världen. Ingen kan stå och uppleva något i lugnan ro. På dreamhack finns det någon proffsigare som filmar det hela (sweclockers tex), var bara lugn.

Och när du var yngre så gjorde du/dina jämnåriga andra saker som äldre upplevde som värdelöst beteende. Take a chill pill och inse att tiderna förändras och kommer hela tiden att göra det

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Skrivet av pellen:

Och när du var yngre så gjorde du/dina jämnåriga andra saker som äldre upplevde som värdelöst beteende. Take a chill pill och inse att tiderna förändras och kommer hela tiden att göra det

Fast när det ska vara mörkt och tyst så vill jag inte ha hela rummet upplyst med skärmar och fakeinspelade fotoljud. Det är sämst! Sämsta som hänt!

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zezzyy:

You make no sense. Det är samma "skit musik" där nästa år också.

sant, men funderar starkt på b-hallen, jag har bara suttit i D-hallen vart det är som värst Men men det är 2013 det

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

sant, men funderar starkt på b-hallen, jag har bara suttit i D-hallen vart det är som värst Men men det är 2013 det

Också bara suttit i D-hallen. Men det är väl lika dant i B bara lite lugnare. Om man vill slippa sån musik så är det väl C-hallen som är bäst Oh well

Permalänk
Medlem

Trevligt att skaka hand med Jonas och Emil, sköna snubbar helt klart! Åkte endast till Dreamhack pga Sweclockers träffen. Resan tog 4 timmar tur och retur, helt klart värt det!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Vart fan blev alla videos och foton av !?!
Förutom de som postades i fredags då alltså...

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Homer_S1:

Vart fan blev alla videos och foton av !?!
Förutom de som postades i fredags då alltså...

/Homer_S

Det kommer, ta ett chillpill. Måste sova lite med.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Gillar skarpt deras support och felsöknings avdelning som är helt gratis, verkligen en stor tumme på det!
Sen fattar jag inte hur folk orkar asa dit så mycket "skit"?

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Svenn3SaataN:

Gillar skarpt deras support och felsöknings avdelning som är helt gratis, verkligen en stor tumme på det!
Sen fattar jag inte hur folk orkar asa dit så mycket "skit"?

Jag hade med mig typ för mycket

Typ ASS mycket om man säger så

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

TG kör på 200 Gbit/s

Hoppas på på att DH satstar på att slå detta snart

EDIT: Kollade på videon när jag kom hem. Lite kul att dom nämde det med TG i norge

coincidence, i don't k

Jag snackade med en snubbe i tech, och på TG så hade de en 200gbit länk, men inte ut mot internet, de hadde mallan två av sina stationer, "vår" 120gbitare hade vi kunnat utnyttja tillfullo från internet, vilket de aldrig hade kunnat