Permalänk
Medlem

Hur är det med garatin om man köper en THOR dator och byter ut moderkortet? (man säljer det man fick med i köpet)
Måste ni ha tillbaka hela datorn original?

Eftersom ni säljer med K cpu med ett H77 moderkort :/

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Om det är möjligt att önska till 15% rabatten, vill jag se Samsung SSD:erna.

Visa signatur

Intel Core I5 3570K [] ASUS P8Z77-V Pro [] Fractal Design Define R4 [] ASUS Radeon HD7970 Matrix Platinum [] Corsair 8GB CL9 Vengeance LP [] Cooler Master Hyper 212 EVO [] Corsair AX750 [] Intel 520 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

okej tackar så mycket

"ifall man får önska" hehe, så skulle , i5 3570k och nåt grafikkort typ gtx 670 eller 7970 platsa bra på rean denna månad

Vill hålla med ovanstående talare, kunde vara great med en rejäl uppgradering i juletider, vilket för mig idagsläget troligtvis skulle innebära 3570 och ett 7950 men även borde ni köra något budget z77 moderkort på rean.

Jag undrar också en sak, hur kan det vara att ni inte verkar få några acer w510 och w700, har sett dessa hos konkurrenterna i lager några ggr men försöker hålla ut tills ni får in dem och kanske också spara en hundring eller så

Visa signatur

i5 3570k 3,4-sapphire 7950 boost flex-16 gb 1600 mhz-samsung 830 ssd 128 gb-gigabyte b75m-d3h-corsair hx620-antec chassi/Acer w700 i3

Permalänk
Medlem

Tjena Josefine. Vet du hur länge till ni kommer ha rabatt på den här?
http://cdon.se/hemelektronik/thor_jofur_v2_-_intel_i7-3930_-_...

Kom på något mer. Hur funkar med med garanti och sånt om man lägger över komponenterna i datorn till ett annat chassi?

Det står att det är Corsair 256GB SSD - Force 3 ? Det finns ingen Force 3 som är 256 GB. Står även Corsair Force GT i produkt beskrivningen. Skriv gärna exakta komponenterna om du vet dem eller kan få fram dem.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

hur ser det ut för wii u? kommer man få den på release dagen ?. samt hur många tar ni in ?:O. har bokat basic versionen den 19 nov.

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Sugen på denna:

http://cdon.se/hemelektronik/thor_alda_-_intel_i7_3770k_-_2x8...

Vill dock veta exakt vilka komponenter den innehåller!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

Sugen på denna:

http://cdon.se/hemelektronik/thor_alda_-_intel_i7_3770k_-_2x8...

Vill dock veta exakt vilka komponenter den innehåller!

Står ju under specifikation? Eller nåt annat du vill veta?

Specifikation

Kategori: Stationär PC
Tillverkare: Thor
Releasedatum: 2012-11-01
Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
Garanti (år): 2 years
Chassi: Fractal Design Arc Midi Tower
PowerSupply: Corsair TX 850W V2 80+
SSD: SSD 120GB Force 3
Moderkort: MSI Z77A-G45 Z77
Telefonsupport: Support 2 years ( only swedish )
Processor: Intel® Core i7 3770K, 3,5GHz
Internminne: 2 x Corsair 8GB Module DDR3 1600MHz
Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB - 6Gb/s - 7200rpm - 64MB
Optisk lagring: Samsung 22X DL - SH-222BB/BEBE
Grafikkort: 2 x GeForce GTX 680 2GB GDDR5 (1006Mhz)
Ljudkort: High Definition Audio 5.1
Nätverk: Gigabit Ethernet, 10/100/1000 Mbps
Anslutningar: 2 x DVI, HDMI, DisplayPort
Operativsystem: Windows8 COA l (THORPC)
Övrigt: Microsoft SideWinder X4 Keyboard - SteelSeries Kan
Minneskortläsare: Nej
Skärm ingår: No

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Står ju under specifikation? Eller nåt annat du vill veta?

Specifikation

Kategori: Stationär PC
Tillverkare: Thor
Releasedatum: 2012-11-01
Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
Garanti (år): 2 years
Chassi: Fractal Design Arc Midi Tower
PowerSupply: Corsair TX 850W V2 80+
SSD: SSD 120GB Force 3
Moderkort: MSI Z77A-G45 Z77
Telefonsupport: Support 2 years ( only swedish )
Processor: Intel® Core i7 3770K, 3,5GHz
Internminne: 2 x Corsair 8GB Module DDR3 1600MHz
Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB - 6Gb/s - 7200rpm - 64MB
Optisk lagring: Samsung 22X DL - SH-222BB/BEBE
Grafikkort: 2 x GeForce GTX 680 2GB GDDR5 (1006Mhz)
Ljudkort: High Definition Audio 5.1
Nätverk: Gigabit Ethernet, 10/100/1000 Mbps
Anslutningar: 2 x DVI, HDMI, DisplayPort
Operativsystem: Windows8 COA l (THORPC)
Övrigt: Microsoft SideWinder X4 Keyboard - SteelSeries Kan
Minneskortläsare: Nej
Skärm ingår: No

Dold text

Vill gärna veta vilka modeller det är på graffikkorten!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Hade väldigt gärna sett Asus GeForce GTX 660Ti 2GB med på 15% rabatten.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i5-3570K | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Asus P8Z77-V LE Plus | Intel 520 180GB SSD | Antec TruePower NS 650W | HD7950 Windforce 3X OC | ESI ESP1010e

Permalänk
Medlem

Hej CDON!
När börjar "15% rabatt på utvalda produkter"?
Intresserad av MSI GeForce GTX 660 OC Twin Frozr II 2GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Astaba:

Hej , CDON Josefin!

Det är så tråkigt att man kan inte nå er på telefon. Jag har beställt 3 varor hos er. En fick jag-det var skor från hippo. Men hemlektronik ipad 2 och displayskydd kom inte. Jag fick bara beställnings bekräftelse på e-mail. Min ordenummer är 35777051. På mina sidor står det att beställningen är annullerad. Varför ? Jag betalade visa kort 3107 kr !!! Skrev till er på kundservice och fick sånt svar:
Tyvärr skedde ett systemfel med din order och lagret var tvungen att annullera den för att en eller flera produkter inte fanns på lager.

Men hallå !!! Jag tog mina sista pengarna det skule vart julklapp till mina fyra barn ! ...är så trött och besviken ! VAD SKA JAG GÖRA NU ????

Hej hej

Reservationen på ditt kort borde vara släppt, prova beställ igen om du fortfarande är intresserad av produkten. Problemet var att vi flyttade lager på den just i samma veva som du beställde, därför blev det tyvärr lite fel.

MVH Josefin

Skrivet av fax110:

Hej igen, ni får inte ta det som att jag klagar utan ni får ta det som hjälp/kritik , sitter och kollar fram och tillbaks i väntan på att beställa/om jag skulle ångra mig och nu har jag hittat fler skumma saker på eran sida

dessa grejer ligger i nätdelar kategorin
http://cdon.se/hemelektronik/power_fortron_source_350w_psu_35... förhoppningsvis fel bild
http://cdon.se/hemelektronik/adapter_atx_v1.3-%3Ev2.0_(20pins... ännu en till fel bild
http://cdon.se/hemelektronik/powercolor_radeon_hd5450_1gb_ddr... hör nog inte hemma bland nätaggregaten
http://cdon.se/hemelektronik/powercolor_hd5450_1gb_ddr3%2c_dv... och inte det heller hoppas jag

Ser nu att jag inte kan länka alla grafikkort som ligger under närdelar då det är hela 27 stycken

och under hårddiskar 3.5" interna ligger denna http://cdon.se/hemelektronik/revoltec_alu_guard%2c_3.5-tum%2c...

en musmatta bland tangentborden http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_qck%2b_limited_editi...

än en gång inte för att klaga utan bara för att hjälpa till

Hej hej

Vi kollar på det. Tack!

MVH Josefin

Skrivet av dalmatinac:

Hej!
Kollade in ett 7970 gigabyte windforce som är en fynd vara..
http://cdon.se/hemelektronik/videocard-pci-express-amd_gigaby...
vad är det som är ett sk "fynd". MAn får bara 6mån garanti och 75kr rabatt jämnfört med ett helt nytt, så för 75kr extra får man 1,5år extra rabatt då lagen säger 2år garanti och 1 års reklamationsrätt.. inget direkt fynd

Hej hej

Kollat över priset nu och det hamnade på 2990 (vs ett nytt på 3349). Anledningen till att vi säljer det som Fyndvara är att det varit hos kund och öppnats, vi kan alltså inte sälja det som nytt då.

MVH Josefin

Skrivet av Valentin:

Kommer ni att ha några erbjudanden på datorkomponenter imorgon p.g.a att det är "Black Friday"? Det är ju en annars amerikansk tradition som bara några svenska företag kör med. Kommer ni att göra det?
Mvh

Hej hej

Har varit iväg en sväng på DreamHack så blev lite sent svar här, men nej, det kommer vi inte, hehe.

MVH Josefin

Skrivet av johaanpersson:

Vad är det för skillnad på dessa två diskar. Är den första en äldre version? Eller har ni bara fått in fel bilder? När beräknas den röda komma in?

http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_my_passport_500g...

http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_my_passport_500g...

Mvh Johan

Hej hej

En är svart och en är röd. Respektive SKU är: WDBKXH5000ABK-EESN samt WDBKXH5000ARD-EESN.
Den röda kommer in i mitten/slutet av denna veckan.

MVH Josefin

Skrivet av tjobbo:

Undrar hur lång tid det tar att skicka in grejer till er och få tillbaks grejerna? Ena mitt gtx680 som jag fick i onsdags (lol) har gått sönder! Får en massa artifakter etc vid post bios, efter det bootar inte windows. Har dragit iväg ett mail till eran support!

Hej hej

Beror på vilken tillverkare det gäller. Kolla med supporten när du pratar med dem, de vet med all säkerhet hur lång tid det brukar ta.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kan vi förvänta oss att 15% rean startar idag?

Permalänk
Medlem

Har sedan en tid tillbaka försökt köpa denna vara vara från er: http://cdon.se/hemelektronik/nas_synology_disk_station_ds212-...

Lyckas lägga den i varukorgen men så fort jag kommer till kassan tas den bort på grund av att den tydligen är slut. Har varit så här ett tag nu. Är den slut? När kan man vänta sig att den kommer in på lager igen?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av ZeB:

Hej!

http://cdon.se/hemelektronik/samsung_sh-222bb%2fbewe_dvd%C2%B...

Är denna svart eller vit?

Samsung SH-222BB/BEWE DVD±RW 22X DL White BULK
Available colours Black. Och på bilden är den ju svart.

Hej hej

Den är vit, eller enligt Samsung - Ivory. Har ändrat bild på den nu. Tack!

MVH Josefin

Skrivet av marm0t:

Hejsan Josefin! Vet du om

http://cdon.se/hemelektronik/asus_geforce_gtx_680_direct_cu_i...

kommer vara med på 25% erbjudandet på CDON Expo? Hade varit riktigt trevligt.

Hej hej

Erbjudandet gäller 25% på alla komponenter i lager under helgen. Finns den i lager under Expohelgen så ja.

MVH Josefin

Skrivet av SAnDis:

Hur är det med garatin om man köper en THOR dator och byter ut moderkortet? (man säljer det man fick med i köpet)
Måste ni ha tillbaka hela datorn original?

Eftersom ni säljer med K cpu med ett H77 moderkort :/

Hej hej

Japp, behöver ha in den byggd på originaldelarna. Det utesluter ju inte ett byte där emellan, så länge du skickar tillbaka den i originalutförande om något skulle hända.

MVH Josefin

Skrivet av Flight:

Om det är möjligt att önska till 15% rabatten, vill jag se Samsung SSD:erna.

Hej hej

Nja, tror inte splitternya diskar som är svåra att få tag i kommer med i just denna månads SweC-rea. Vi får väl se.

MVH Josefin

Skrivet av afcsw:

Vill hålla med ovanstående talare, kunde vara great med en rejäl uppgradering i juletider, vilket för mig idagsläget troligtvis skulle innebära 3570 och ett 7950 men även borde ni köra något budget z77 moderkort på rean.

Jag undrar också en sak, hur kan det vara att ni inte verkar få några acer w510 och w700, har sett dessa hos konkurrenterna i lager några ggr men försöker hålla ut tills ni får in dem och kanske också spara en hundring eller så

Hej hej

Vad jag kan se har vi Iconia på beställning hos leverantören, men de har tomt i lager och inget datum i dagsläget tyvärr.

MVH Josefin

Skrivet av Nzt:

Tjena Josefine. Vet du hur länge till ni kommer ha rabatt på den här?
http://cdon.se/hemelektronik/thor_jofur_v2_-_intel_i7-3930_-_...

Kom på något mer. Hur funkar med med garanti och sånt om man lägger över komponenterna i datorn till ett annat chassi?

Det står att det är Corsair 256GB SSD - Force 3 ? Det finns ingen Force 3 som är 256 GB. Står även Corsair Force GT i produkt beskrivningen. Skriv gärna exakta komponenterna om du vet dem eller kan få fram dem.

Hej hej

Så länge det inte står något datum beror det på tillgång och efterfrågan och då kan jag tyvärr inte förutspå hur länge det gäller.

För att utnyttja garantin på datorn vill vi ha in den i originalutförande. Vi godtar alltså inte att du byter chassi och sedan skickar in datorn på garantin i det chassit.

Jag har bett Thoransvarig att kolla över beskrivningen så det blir rätt info där. Borde uppdateras under dagen. Dock kommer vi troligen aldrig att uppdatera med exakta komponenter i alla fallen, då det beror på tillgång på produkter.

MVH Josefin

Skrivet av turboprocess:

hur ser det ut för wii u? kommer man få den på release dagen ?. samt hur många tar ni in ?:O. har bokat basic versionen den 19 nov.

Hej hej

Som tidigare informerats om här ett flertal gånger - tillgången vid release är väldigt begränsad, fler kommer in veckan efter. Skulle tro att du _inte_ kommer att ha din Wii U på releasedagen om du bokade 19 november tyvärr.

MVH Josefin

Skrivet av segafreaks:

Vill gärna veta vilka modeller det är på graffikkorten!

Hej hej

Det är lite olika från batch till batch, därför skriver vi inte ut exakt vilka kort det är.

MVH Josefin

Skrivet av Explorer45:

Hade väldigt gärna sett Asus GeForce GTX 660Ti 2GB med på 15% rabatten.

Hej hej

Noterat, lovar inget.

MVH Josefin

Skrivet av Calle2003:

Hej CDON!
När börjar "15% rabatt på utvalda produkter"?
Intresserad av MSI GeForce GTX 660 OC Twin Frozr II 2GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe

Hej hej

Den brukar komma igång någon gång mellan 26 och 28 varje månad.
Önskemål noterat, men lovar inget.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av fax110:

kan vi förvänta oss att 15% rean startar idag?

Hej hej

Idag, imorgon eller på onsdag borde den dra igång.

MVH Josefin

Skrivet av Lucifr:

Har sedan en tid tillbaka försökt köpa denna vara vara från er: http://cdon.se/hemelektronik/nas_synology_disk_station_ds212-...

Lyckas lägga den i varukorgen men så fort jag kommer till kassan tas den bort på grund av att den tydligen är slut. Har varit så här ett tag nu. Är den slut? När kan man vänta sig att den kommer in på lager igen?

Hej hej

Ser att det blivit något fel i systemet på den och att den inte ens går att få tag i längre. :/
Den som heter DS212j verkar fortfarande vara aktiv, men inte i lager just nu. Beräknas komma in första veckan i december.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Var nyss i kontakt med era support, tydligen hade "snubben" som hade han om mitt ärende angående reklamation av mitt ena grafikkort GLÖMT BORT mitt ärende. Känns inte helt okej det här!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk

så när kommer jag få wiiu då

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Erbjudandet gäller 25% på alla komponenter i lager under helgen. Finns den i lager under Expohelgen så ja.

MVH Josefin

Jag har två följdfrågor på det där:
Hur ges rabatten på mässan egentligen? Kommer det fungera som så att man får beställa via datorer som ni ställt fram och därmed få rabatt på sitt köp eller hur kommer det att gå till i praktiken?

Gäller rabatten på alla komponenter som finns i lager i nätbutiken eller enbart på produkter som ni tagit med till mässan?

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Noterat, lovar inget.

MVH Josefin

Tack, tack. Ett Gigabyte HD7950 3GB PCI-E WF går också om det funkar bättre för er!

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i5-3570K | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Asus P8Z77-V LE Plus | Intel 520 180GB SSD | Antec TruePower NS 650W | HD7950 Windforce 3X OC | ESI ESP1010e

Permalänk
Medlem

Var ska man kolla för att veta om rean startat, publiceras det först i denna forum tråden?

Visa signatur

i5 3570k 3,4-sapphire 7950 boost flex-16 gb 1600 mhz-samsung 830 ssd 128 gb-gigabyte b75m-d3h-corsair hx620-antec chassi/Acer w700 i3

Permalänk
Medlem
Skrivet av afcsw:

Var ska man kolla för att veta om rean startat, publiceras det först i denna forum tråden?

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Medlem

Cdon

Hej Cdon!

Min Kompis köpte datordelar hos er.
Han köpte moderkort med Am3+
och en Am3+ processor. Fx 6200
Men det visar sig att moderkortet behöver uppdatering i Bios, vilket inte går utan en Am3 processor.
Och nu vägrar ni ta tillbaka processorn...
Han skrev till er och bad om att få köpa en Am3 processor istället. Men eran kundservice skrev att det inte går, pga att processorn inte är trasig!
Han ska väll få skicka tillbaka den ändå?

Mvh
Werty1.5

Visa signatur

3570k, Gtx 770, 120Gb ssd, 8Gb 1600Mhz.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av tjobbo:

Var nyss i kontakt med era support, tydligen hade "snubben" som hade han om mitt ärende angående reklamation av mitt ena grafikkort GLÖMT BORT mitt ärende. Känns inte helt okej det här!

Hej hej

Har det löst sig under dagen? Om inte så PMa ditt kundnummer så tittar jag på det.

MVH Josefin

Skrivet av turboprocess:

så när kommer jag få wiiu då

Hej hej

Vi kommer att få in en större batch veckan efter release, så får du den inte till releasedagen så borde det bli veckan efter.

MVH Josefin

Skrivet av EagiZ:

Jag har två följdfrågor på det där:
Hur ges rabatten på mässan egentligen? Kommer det fungera som så att man får beställa via datorer som ni ställt fram och därmed få rabatt på sitt köp eller hur kommer det att gå till i praktiken?

Gäller rabatten på alla komponenter som finns i lager i nätbutiken eller enbart på produkter som ni tagit med till mässan?

Hej hej

Man kommer att kunna beställa via datorer på plats, men även ta med sig koden hem för att sitta i lugn och ro och beställa. Det är alltså alla komponenter vi har i lager i vår vanliga butik, det går via en unik kod som är personlig/unik för mässbesökarna (ger du bort din kod till en polare och han använder den så kan alltså inte även du använda den). Koden gäller enbart under Expohelgen och är begränsad till 1 per artikel men obegränsat antal artiklar. Du kan alltså köpa 5 olika moderkort om du vill, men inte 5 av samma moderkort. Vi kommer inte att ha någon butik på plats, utan det är vår vanliga webbshop som gäller.

MVH Josefin

Skrivet av Explorer45:

Tack, tack. Ett Gigabyte HD7950 3GB PCI-E WF går också om det funkar bättre för er!

Hej hej

Noterat!

MVH Josefin

Skrivet av afcsw:

Var ska man kolla för att veta om rean startat, publiceras det först i denna forum tråden?

Hej hej

Oftast postar nån användare här och påpekar att den startat, men man kan även se det på länken i min signatur.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av werty1.5:

Hej Cdon!

Min Kompis köpte datordelar hos er.
Han köpte moderkort med Am3+
och en Am3+ processor. Fx 6200
Men det visar sig att moderkortet behöver uppdatering i Bios, vilket inte går utan en Am3 processor.
Och nu vägrar ni ta tillbaka processorn...
Han skrev till er och bad om att få köpa en Am3 processor istället. Men eran kundservice skrev att det inte går, pga att processorn inte är trasig!
Han ska väll få skicka tillbaka den ändå?

Mvh
Werty1.5

Hejsan

Han har 14 dagars ångerrätt på produkten, det förutsätter dock att produkten är i väsentligen oförändrat skick.

Jag har tyvärr ingen aning om vilket kort, vilken processor, om vi kan fixa en biosuppdatering åt honom eller ens vad det är för kund - som du säkert förstår är det lite svårt för mig att svara på en sådan fråga då. Om jag ska försöka hjälpa din kompis att fixa detta så får han faktiskt kontakta mig själv med kundnummer och sitt ärende via PM.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Erbjudandet gäller 25% på alla komponenter i lager under helgen. Finns den i lager under Expohelgen så ja.

MVH Josefin

Okej, det kommer alltså att vara internetförsäljning?

Annan fråga, när kommer http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_matrix_hd7970_platin... in i lager?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core I5 3570K [] ASUS P8Z77-V Pro [] Fractal Design Define R4 [] ASUS Radeon HD7970 Matrix Platinum [] Corsair 8GB CL9 Vengeance LP [] Cooler Master Hyper 212 EVO [] Corsair AX750 [] Intel 520 120gb

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av marm0t:

Okej, det kommer alltså att vara internetförsäljning?

Annan fråga, när kommer http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_matrix_hd7970_platin... in i lager?

Hej hej

Precis så.

De korten ska komma in under veckan - beräknat leveransdatum till leverantören är imorgon sedan tar det ytterligare ett par dagar innan vi själv har det i lager.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

Ingår AMD Never Settle med Hitman, Far Cry 3 & Sleeping Dogs till http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_radeon_hd7970_oc_3gb_dd... i SweC -15%?

Visa signatur

Asus P8Z77-I DELUXE | i7 3770K@4,2GHz | Samsung SSD 860 EVO 1TB + Samsung 850 PRO 256 GB | Corsair Vengeance LP CL10 2x8GB | Gigabyte HD 7970 OC | Corsair AX760W | Noctua NH-U9B SE2 | BitFenix Prodigy |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nisselauda:

Ingår AMD Never Settle med Hitman, Far Cry 3 & Sleeping Dogs till http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_radeon_hd7970_oc_3gb_dd... i SweC -15%?

Hej hej

Nej, vi är inte med i den kampanjen, bara Komplett av de svenska återförsäljarna vad jag vet.
Har försökt få tag i AMD så vi kan få vara med, men pga omorganisation inom AMD är det inte det lättaste just nu tyvärr.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Nej, vi är inte med i den kampanjen, bara Komplett av de svenska återförsäljarna vad jag vet.
Har försökt få tag i AMD så vi kan få vara med, men pga omorganisation inom AMD är det inte det lättaste just nu tyvärr.

MVH Josefin

Det var synd men skulle inte ni kunna ha något bra erbjudande på Far cry 3 då? Det är det enda spelet som intresserar mig i det paketet. vore väl trevligt med extra pris på det och sen så köper jag ett 7970 av er? det är väl en bra deal?

En annan fråga också! När räknar ni att ni får in Nexus 10? Innan julen måtro?

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|