Permalänk
Medlem
Skrivet av Martinus:

Nja? Det där är väl inte alls sant. En förbokning innebär en kund som får nyhetsbrev, och kunden blir glad och förhoppningsfull när den ser ett mejl som heter "webhallen" eller dylikt, om den förknippar webhallen med dess bokning. Så det finns visst ett värde i förbokningar.

Många flygbolag ser detta som extremt värdefullt om de kan få kunden att bestämma sig säg 6 månader innan, eftersom de då har många chanser att skicka erbjudande. En kund är oftast som mest nöjd/positiv innan den får sin produkt!

Du behöver inte få nyhetsbrev bara för att du förbokat. Det är en ikryssningsruta du inte behöver kryssa i. Det finns ett värde i förbokningen ja, men det är inget att bli "mörkrädd" över.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozo64:

Du känner folk på Sony eller? Den där infon kan jag inte htta ngnstans.
Finns ingen info alls om de nya konsollerna. Allt är bara massa spekulationer.

Tror inte ngn av dem kommer släppa ut ngt redan nästa jul. Bägge 2 behöver dra ut på det så länge som möjligt.
MS har precis börjat gå runt på 360 och Sony vill minska sina förluster så mycket som möjligt innan de släpper ngt nytt.

Håller med!

Då smartphone marknaden är så stor och viktig så har nog konsolerna en liten prioritet!

Både Sony och Microsoft vill in mer på mobilmarknaden! Tror dom vill göra så att Ps4 och Xbox kommer in på deras smartphones och surfplattor..

Tror 99% av allt som ligger ute på nätet om nästa generations konsol är lögn och påhittat av dess fanboy's..

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Du behöver inte få nyhetsbrev bara för att du förbokat. Det är en ikryssningsruta du inte behöver kryssa i. Det finns ett värde i förbokningen ja, men det är inget att bli "mörkrädd" över.

Allt har ett värde, så även förhandsbokningar. Av webbhallen får jag typ en gång per halvår "hej vill du ha kvar din bokning så behöver du inte göra något bla bla". Påminner mig om någott gott om just webbhallen.

Mörkrädd är jag icke då jag sitter här med alla lampor släckta i min ensamhet!!!

Visa signatur

5 är högre än 3, sug på den Samsung!

Permalänk

Om vi ska fortsätta med en massa rykten så har det ju även ryktats om att den ska heta Xbox 8, dels för att passa in med windows 8, windows phone 8 osv men så har även microsoft lyckats köpa upp två domän namn som har med det att göra. Men jag säger som någon tidigare, tror inte på något förens jag ser konsolen med egna ögon.

Visa signatur

PC: Q6600 | M2G | GTX980 | 4GB DDR2 | AX1200 | 1TB HDD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Lite logiskt är de väl eftersom 720 grader är 2 cirklar. Vilket blir en uppgradering från en cirkel.

Vad kommer det vara för vits med att implementera 2 cirklar till nästa xbox. En cirkel var ett bra koncept till den första xboxen som hette 360.

Xbox720 är inget microsoft kommer gå på, kom ihåg den här tråden när den släpps så kommer du får se att jag har rätt.

Den kommer antagligen bara heta Xbox.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av wankeer:

Vad kommer det vara för vits med att implementera 2 cirklar till nästa xbox. En cirkel var ett bra koncept till den första xboxen som hette 360.

Xbox720 är inget microsoft kommer gå på, kom ihåg den här tråden när den släpps så kommer du får se att jag har rätt.

Den kommer antagligen bara heta Xbox.

Jag sa bara att det fanns en logik i namnet 720, men jag har aldrig sagt att jag vet att den kommer heta så.

Däremot är jag tveksam till att namnet endast ska vara Xbox, då det inte kommer vara den första Xbox konsolen, vilket gör det helt ologiskt (= Se "The New Ipad")

Permalänk
Medlem

Nästa xbox kommer heta xbox360triangle eller xbox540, kolla bara på playstation kontrollen

Permalänk
Medlem

Längtar!!!! Kommer nog köpa nya Xbox och nya PS4 fast inte samtidigt.

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Lite logiskt är de väl eftersom 720 grader är 2 cirklar. Vilket blir en uppgradering från en cirkel.

Tja, med tanke på Microsofts senaste namnstrategi är det inte orimligt att den kommer heta Xbox 8, vilket ju är två cirklar

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av Fryk:

Nästa xbox kommer heta xbox360triangle eller xbox540, kolla bara på playstation kontrollen

Vad bildar du det på?

Visa signatur

Define C, GTX 1070, R5 1600, ROG STRIX B350-F, AX860
Logitech G533, Logitech G502, QPAD MK 80

Samsung Galaxy S8 Plus, Synology DS218+ 8TB, AKRACING GaMiNGl33t-stol, Lenovo Yoga 710

Permalänk
Medlem

Läste i någon xboxtidning att mest troligt kommer den heta bara "Xbox" igen annat. Detta var via the verge och tidningen kommer komma ut i dec. Med en helt del info om konsollen.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Namnet är ju det minst intressanta och det de förmodligen bestämmer sist. Om jag får gissa är inte ens namnet på Xbox 360-uppföljaren bestämt. Antagligen inte designen på konsolen heller.

Vad de vill bestämma tidigt är däremot den övergripande arkitekturen så att inte alla utvecklare som just nu sitter och gör spel till konsolen som inte finns än, behöver göra en massa merarbete när specifikationerna väl spikas.

Permalänk
Medlem

Eftersom att MS kopierar Apple i allting numera så är det inte helt osannolikt att den nya bara kommer heta Xbox.

Permalänk
Medlem

Det sägs att konsolen ska visas nästa månad enligt SPIKE TV..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozo64:

Eftersom att MS kopierar Apple i allting numera så är det inte helt osannolikt att den nya bara kommer heta Xbox.

Haha!