Fler skruvar till Antec Kühler 620 (för Push and Pull)

Permalänk

Fler skruvar till Antec Kühler 620 (för Push and Pull)

Tjena, fick hem min Antec Kühler H2O 620 idag och tänkte köra Push and Pull men man fick bara med 4 skruvar. För tillfället kör jag två skruvar på varje fläkt, men jag tänkte om ni vet någonstans där man kan köpa fyra extra skruvar (långa nog till att passa att gå igenom en fläkt och den lilla biten in i radiator-gängen så vore det bra

Visa signatur

|| Core i7 6700K /w NZXT Kraken x61 || GeForce GTX 970 || Corsair Vengeance 16GB DDR4 || MSI Z170A GAMING M7 || Samsung 850 Pro 512GB || EVGA Supernova G2 750W || NZXT H440 ||

Permalänk
Medlem

Hej
Coolingstuff har de enda jag vet i sverige.
Du ska ha UNC 6-32
Har samma själv
Hejdå

Permalänk
Medlem

Ta med en av skruvarna till närmsta järnhandel, granngåreen kan också funka.
Tror att du kan placera en m4mutter bakom hålet och en m4bult igenom fläkten. Ev. Är det m6 man ska ha.
Men bästa är att åka inn till järnhandel å kolla ifall de har motsvarande skruv

Visa signatur

As usual, citera för svar

Permalänk

Går ju att köra med gummistroppar också. Inga vibrationer då heller.
Eller buntband...

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Kör push-pull på min med 2 skruvar på varje fläkt.. Inga vibrationer eller problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AntecNineHundred:

Tjena, fick hem min Antec Kühler H2O 620 idag och tänkte köra Push and Pull men man fick bara med 4 skruvar. För tillfället kör jag två skruvar på varje fläkt, men jag tänkte om ni vet någonstans där man kan köpa fyra extra skruvar (långa nog till att passa att gå igenom en fläkt och den lilla biten in i radiator-gängen så vore det bra

Jag fick då med 8 skruvar till min 620, 4 korta, 4 långa :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av daikai1:

Ta med en av skruvarna till närmsta järnhandel, granngåreen kan också funka.
Tror att du kan placera en m4mutter bakom hålet och en m4bult igenom fläkten. Ev. Är det m6 man ska ha.
Men bästa är att åka inn till järnhandel å kolla ifall de har motsvarande skruv

Till antecs ska man ha UNC 6-32, kostar 20kr på coolingstuff, 4 svarteloxerade.
Gummistop ska inte funka.
M6? Rätt mycket för stort?

Permalänk
Skrivet av CIA_SWE:

Jag fick då med 8 skruvar till min 620, 4 korta, 4 långa :S

Fick också med 4 korta och 4 långa, men de korta behöver jag ju inte :S

Visa signatur

|| Core i7 6700K /w NZXT Kraken x61 || GeForce GTX 970 || Corsair Vengeance 16GB DDR4 || MSI Z170A GAMING M7 || Samsung 850 Pro 512GB || EVGA Supernova G2 750W || NZXT H440 ||