Humble Bundle satsar på spel från THQ

Permalänk
Melding Plague

Humble Bundle satsar på spel från THQ

Prispressade Humble Bundle kommer i uppdaterad version med fem nya spel under bältet. Den här gången är det titlar från utgivaren THQ som står i fokus, bland annat Metro 2033 och Company of Heroes.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är bra att företag vill ge pengar till välgörenheten, men att humble bundle som börjar att sälja titlar från stora företag är jag mer tveksam till.

Visa signatur

KTH student, programmerare, arch användare

Permalänk
Medlem

Känns ganska skamligt att snittet ligger under 6 dollar för fem stycken storspel + två expansions. Många snikna människor här i världen.

Permalänk
Medlem

köpte alla för 1 dollar! allt till välgörenhet! har redan betalat fullt pris för saints row 3 och metro 2033 ändå och det var de värsta spelen jag spelat

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murloc:

Känns ganska skamligt att snittet ligger under 6 dollar för fem stycken storspel + två expansions. Många snikna människor här i världen.

Jupp, Skulle vilja se statestik hur många som betalar 1USD

Permalänk

Betalade över average, ändå att jag äger 2 av spelen. Bara så ni vet så brukar de lägga till fler spel för dem som betalar över average.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skänk till THQ så de inte går i konkurs, det är nämligen anledningen till denna humble bundle, THQ har det rätt så uselt ekonomiskt.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Ganska skamligt låga priser... 100kr eller mer bör alla ha råd med.

Permalänk

Gav mina pengar till THQ. Ingen ide att skänka pengar till korruptionsfabriken röda korset.
Bra spel!

Permalänk
Medlem

10 dollar blev det för mig, möjligen intresserad av Metro men annars känns det mest som en kul grej.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Gillar idén, så jag pyntade 10$ med.
Blir kanske att lira coh iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Asus ROG Hero | CPU: i4770@4,6GHz | RAM: 16GB@1600 | GPU: 6970 | STORAGE: 2*120GB SSD | COOLING: Custom, Water

Permalänk
Medlem

100 dollar skickat THQ behövde det.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk

en dollar låter rimligt , så kan jag använda saint rows för att fylla ut husgrunden

Permalänk

20 bucks till THQ!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

köpte alla för 1 dollar! allt till välgörenhet! har redan betalat fullt pris för saints row 3 och metro 2033 ändå och det var de värsta spelen jag spelat

Metro 2033 var ju hur bra som helst, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, samt grafiken i spelet är slående i DX11

Visa signatur

CPU Intel Core i9-10900K 4,9GHz - CPU kylare NZXT Kraken Z73 - Chassi Fractal Design Meshify 2 XL - Ram Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - GPU MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X - Moderkort ASUS ROG Z490 Maximus XII HERO (WI-FI) - M.2 Samsung 970 EVO series SSD 500GB - SSD 3x Samsung SSD 860 EVO 2TB - PSU Be Quiet! Dark Power Pro 11 850W

Permalänk
Medlem

Har redan alla dessa spel men skickade 25 US till THQ, och hoppas dom nu får det, vore tragiskt ifall dom inte tar sig ur sin ekonomiska kris.

Visa signatur

CPU Intel Core i9-10900K 4,9GHz - CPU kylare NZXT Kraken Z73 - Chassi Fractal Design Meshify 2 XL - Ram Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - GPU MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X - Moderkort ASUS ROG Z490 Maximus XII HERO (WI-FI) - M.2 Samsung 970 EVO series SSD 500GB - SSD 3x Samsung SSD 860 EVO 2TB - PSU Be Quiet! Dark Power Pro 11 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Startrance:

Metro 2033 var ju hur bra som helst, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, samt grafiken i spelet är slående i DX11

jag suger på FPS spel, jag bara dog och fick slut på gasmasker hela tiden så jag gav upp :&

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Det spred sig som en löpeld bland mina kompisar igår kväll.
så jag slängde iväg 15$ och fick mig en månads underhållning! Kan inte bli bättre!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Riktigt bra kap. Synd bara att jag redan äger alla spel utom ett (köpte Metro nyss på Steam-rea). Ska varmt rekommendera till kompisar dock.

Brukar alltid lägga mig lite över average för bonusen

Permalänk
Medlem

Kanon. Ägde nog bara Metro sen tidigare. Gav dock bara 2 dollar till THQ, resten till Humble Bundle. Vill att de ska fortsätta så här

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

Köpte för Metros skull. Gillar FPS, hoppas det är bra.
Fick Saints Row på köpet. Helt ointressant för min del däremot

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Murloc:

Känns ganska skamligt att snittet ligger under 6 dollar för fem stycken storspel + två expansions. Många snikna människor här i världen.

Sniket? Det erbjuds något folk vill ha, för en liten summa...om man betalar det så är man sniken? Hur fan tänker du då? Om du nu sitter med så hög moral och vill skänka ditt (eller andras) levebröd till "välgörenhet", hosta upp lite sagolika summor här med bevis, så ska jag lyfta på hatten å dina vägnar - om inte, knip igen, hycklare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

25$

20 till THQ och 5 till välgörenhet.

Har alla utom 1 sen tidigare.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Helvete, så har man inte Paypal...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murloc:

Känns ganska skamligt att snittet ligger under 6 dollar för fem stycken storspel + två expansions. Många snikna människor här i världen.

Jag donerade faktiskt just 6 dollar, och om jag ska vara ärlig så tvivlar jag på att jag kommer att ha tid att spela Metro som jag siktade på.
Så jag ser detta som en donation och inte som ett köp.
Dessutom pallar nog inte mitt graffe med Metro sitter på en 8800GTS 512.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Helvete, så har man inte Paypal...

Inte jag heller. Det går att betala med vanligt visa eller master. Klicka bara på vanlig paypal så får du se.

Permalänk
Medlem

skaffa paypal? tar inte många minuter.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av segen:

Inte jag heller. Det går att betala med vanligt visa eller master. Klicka bara på vanlig paypal så får du se.

Åh fan? Trevligt.

Citat:

skaffa paypal? tar inte många minuter.

Det är lite eget val att jag inte har skaffat det än. Ett till konto och lösen/login att komma ihåg är det sista jag behöver just nu.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Helvete, så har man inte Paypal...

Google Wallet och Amazon fungerar också.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Skänk till THQ så de inte går i konkurs, det är nämligen anledningen till denna humble bundle, THQ har det rätt så uselt ekonomiskt.

Helt korrekt, THQ är på ruinens brant. Skynda er in å skänk lite pengar!
Om de kursar så är det väldigt stor risk att vi aldrig kommer att få se CoH 2

Jag ska hem direkt efter jobbet å skänka 100$, utan tvekan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APLUS Case CS-Twin # XFX 750W 80+ Bronze # ASUS P6X58D Premium # i7-920 # Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB # Corsair SSD Performance 64GB # WD caviar black 640GB # WD caviar black 500GB # 2st XFX HD5870 1GB Crossfire # Samsung 22X DL # win7 Home