SweClockers julkalender 2012 öppnar vid tolvslaget – tävlingar varje dag fram till jul

Permalänk
Medlem

Måste snart sova... Öppet hus på skolan imorgon så jag måste upp tidigt... Inget händer bär man trycker på luckan, så varför inte bara låta mig vinna nu?

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Typiskt sweclockersadministrationen...

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Sweclockers erbjuder en chans att vinna fina saker helt gratis. Så gnäller vissa om att det är på fel sätt. Tävla inte då och var tyst.

Permalänk
Skrivet av l4nky:

Sweclockers erbjuder en chans att vinna fina saker helt gratis. Så gnäller vissa om att det är på fel sätt. Tävla inte då och var tyst.

Bra sagt!

Visa signatur

AMD FX-6100, 8GB ram 1600MHz, Asus DirectCU II GTX580, 500GB Seagate, 500W random gammalt nätagg, 3,14 Hallon modell B

Permalänk
Medlem

Månadens antiklimax när man tryckte på luckan altså...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Don't work work.

Visa signatur

--//Don't Panic\\--

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

Typiskt sweclockersadministrationen...

Det är facebook, fler som tex. 99mac har samma julkalender och den funkar inte heller

Permalänk
Skrivet av Valvar:

"Eftersom Google är onda, så är det okej att bli våldtagen av Facebook"

För övrigt använder jag inga av Googles produkter. Firefox och DuckDuckGo är det som gäller.

Man kan själv välja vad man gör och inte gör i ganska många delar av livet, internet är en av dessa.
Själv är jag inte fullt så nojig, utan kan tänka mig att företag får använda information om vad jag gör. Sen behöver man ju inte dela hela sitt liv via deras system.
Men det är ju inte av godhet som alla butiker har sina kundkort, det är för att kunna bokföra vem som handlar vad. Det vill säga ungefär vad Google och Facebook vill göra.

Man kan ju vända på ditt påstående att om man låter Google använda din epost för att tjäna mer pengar så kan man kanske låta Facebook också göra det på dina statusuppdateringar.
Att du sedan kommenterar med du inte använder Google visar ju att du faktiskt till hör de som faktiskt inser att man aktivt måste ta avstånd från vissa saker om man vill vara helt ur klorna på de stora företagen.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk

Funkar för mej nu iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Oj, det gick snabbt, tyckte jag satt och klickade hela tiden, men när jag kom in var tävlingen redan avslutad

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Skalman:

Oj, det gick snabbt, tyckte jag satt och klickade hela tiden, men när jag kom in var tävlingen redan avslutad

yes

Permalänk
Medlem

Avslutad innan man ens kunde öppna luckan, Och vinnaren presenteras inom kort ? Trodde en jury skulle utse vinnaren. Jäkligt svårt att få en chans att delta ju.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Avslutad innan man ens kunde öppna luckan, Och vinnaren presenteras inom kort ? Trodde en jury skulle utse vinnaren.

Jag anar ugglor i mossen...

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk

Nu syns frågan också!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Den var inte lätt! blir att sitta uppe o komma på ngt

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem

*Bort* My bad, IE gillade inte facebook appen tydligen.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Vänta, va enda in i hel*ete är det som pågår här!? Ska inte luckan vara öppen för deltagande hela 1a december? Det har nu gått 30min ungefär och det står att den redan är avslutad? Ska man inte ha chansen att gå med under hela dagen. Om det är på detta viss är det ju en totalt genomrutten gjord kalender av sweclockers. Hade verkligen sett fram emot att få svara på lite frågor och få chansen att vara med och tävla om lite trevlig hårdvara. Nej ni sweC, det här får ni ta och fixa om ni vill ha kvar någon som helst trovärdigeht!!!

Det går att delta nu igen

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Skalman:

Det går att delta nu igen

Märkte precis det, tackar.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur långa rimmen ska vara?

EDIT: 1, 2 eller kanske 3 meningar?

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem
Skrivet av destoxes:

Någon som vet hur långa rimmen ska vara?

EDIT: 1, 2 eller kanske 3 meningar?

Lagom långa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av destoxes:

Någon som vet hur långa rimmen ska vara?

EDIT: 1, 2 eller kanske 3 meningar?

Troligen valfritt då det ej står ngt annat specifikt.

Permalänk
Medlem

Och hur långt är lagom, där är ju bara en rad men det känns ju lite kort?

Visa signatur

Tips: Använd vänsterställd layout på SweClockers! Profil->Inställingar->Alternativ->Layout
### Fin färg: rgb# 3553ff / 35, 35, 255 ###

Permalänk
Medlem
Skrivet av destoxes:

Och hur långt är lagom, där är ju bara en rad men det känns ju lite kort?

29 ord.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

27

Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

skulle vara kanon om man vann så man kunde ge yngsta grabben detta paket.

Paketet passar nog grabbens ändamål ypperligt.

Permalänk

Kommer ni på några bra rim då?

(ni är så körda..)

Visa signatur

AMD FX-6100, 8GB ram 1600MHz, Asus DirectCU II GTX580, 500GB Seagate, 500W random gammalt nätagg, 3,14 Hallon modell B

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Algot1998:

Kommer ni på några bra rim då?

(ni är så körda..)

Vinner inte mitt bidrag ska jag hänga mitt grafikort i julgranen över jul :>

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Avstängd

Tack för att ni försöker tvinga på mig att använda facebook. Skäms på er.
Hur kommer det sig att ni inte kan ha den på denna site?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG