Speldagbok: Diablo 2 Barbarian - Hardcore [Död, A3 Hell, Level 81]

Permalänk
Hedersmedlem

Speldagbok: Diablo 2 Barbarian - Hardcore [Död, A3 Hell, Level 81]

Tjena.

Efter min Paladins nederlag (som man kan skratta åt här) så var det dags att prova något nytt. Jag är lite trött på elemental damage, så ska denna gångn försöka mig på något med ren Physical Damage istället - nämligen barbarian.

Mål: Besegra spelet på hardcore-mode
Hardcore mode vet nog de flesta vad det är; Ett liv. Dör man, är allting förlorat för alltid.

Regler:

/players 8 tillåtet
Hardcore
Bara SP-Runewords

Tidigare meriter:

Lightning-paladin: lvl 76, A1 Hell, Baneman: random Clan
Frost-paladin: lvl 70, A1 Hell, Baneman: Corpsefire
Lignting-sorc: lvl 64, A3 Nightmare, Baneman: Mephisto

Anyways, here goes;

Introduktion, taktik;

Den här gången blir det en Barbarian, som kommer satsa 100% Phys-damage. Builden jag kommer att köra kommer bygga på Double Swing. Detta är för att det inte krävs många poäng för att maxa den, vilket gör att jag kan ha fler poäng i de defensiva skillsen, med förhoppning om att överleva längre. Frenzy gör mer skada, men är farligare. Inte värt. Jag kommer senare satsa ett gäng poäng i War Cry, en AoE-stun är aldrig fel för oh shit-situationer.

Skillträdet planerat:

från diablofans skill calculator.

Den här dagboken har flera syften, bland annat att dokumentera detta försöket, så att jag senare kan gå tillbaka och läsa misstag / idéer till senare försök. Men även att visa och hjälpa i hur man spelar Hardcore, det enda spelsättet som är intressant i Diablospelen.

Har ni några frågor eller kommentarer så tveka inte att posta dem!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Leap är bättre för "oh-shit" situationer, då oavsett om du har battlecry för att ta dig ur så behöver du FHR för att på ett vettigt sett kunna använda den ifall mobs skulle svarma runt dig. Battlecry funkar inte heller mot bossar så mitt förslag är att du skiter i battlecry helt och hållet och sätter dom poängen på shout som ger dig mer armour och mycket större chans att överleva. Att sätta ett poäng i den skillen som ger dig snabbare run/walk är också en bra idé då den ger dig en stor boost med bara ett poäng.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Criplla:

Leap är bättre för "oh-shit" situationer, då oavsett om du har battlecry för att ta dig ur så behöver du FHR för att på ett vettigt sett kunna använda den ifall mobs skulle svarma runt dig. Battlecry funkar inte heller mot bossar så mitt förslag är att du skiter i battlecry helt och hållet och sätter dom poängen på shout som ger dig mer armour och mycket större chans att överleva. Att sätta ett poäng i den skillen som ger dig snabbare run/walk är också en bra idé då den ger dig en stor boost med bara ett poäng.

Ska ha leap också av den anledningen, men att kunna panikstunna tror jag kommer bli en bra grej (saknade det på pallyn) 2.8 sec är jäkligt länge. Duger det inte så får jag specca om helt enkelt.

Jag är rädd för snabb R/W, då man ofta springer in i grupper, snarare än ut från dem. Brukar även hitta boots med det på. (Samt att det kräver 2 points för 13%, inte enormt).

Tack för feedback!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Hedersmedlem

Dag 1

/players 8. Börjar grinda mobs för att skaffa lite levels, har lite flyt med drops så jag får pengar (wands och staves), och kan snart beväpna mig med två sablar, då jag redan satt en poäng i Sword Mastery. Första poängen ger sån bonus, den vill man ha tidigt. Får snart Double Swing, min main-attack. Den kostar mycket mana dock, och får användas sparsamt till en början. Väl vid countess farmar jag tornet cirka 10 gånger, då jag ändå kommer farma det senare, kan lika gärna göra det nu, då jag får xp. Målet är att hitta Tal + Eth samt Nef + Tir för runewords senare. Hittar allt förutom Tir, fan.

Grindingen gav mig en level mer än planerat, och därför stänger jag av /players 8 när Catacombs börjar, för att spara tid. Catacombs går jäkligt fort, och snart står jag face to face med Andariel. En antidote potion och lite smällar senare ligger hon på marken. Inga värda drops, förutom en Skull (som jag dock råkade sälja :@)

Act 2 börjar fett, efter Sewers hittar jag nästan direkt en fet hjälm för mig som svärdbärare;

3+ Sword Mastery, riktigt fint. Ith-socket för mana.

Hyrde dessutom en merc, Defiance aura ger, tillsammans med Shout, väldigt bra armor.

Jag och Ahsab mosar lite scarabs, farliga rackare.

Mobsen börjar bli lite tuffare här, märks att man är mer gear-beroende som barbarian. Vapnen är otroligt viktiga, så när jag äntligen hittar en Tir-rune så stack jag direkt till staden och fixade mig ett Steel-runeword i en Falchion. +mana after each kill och schysst damage, stor skillnad! Hittade senare ännu en Tir-rune, så har nu två vapen (Falchion och Broad Sword) med Steel i.

Progressar vidare, Varken Halls of the Dead, Maggot Lair eller Claw Viper Temple var några problem. Inte heller Arcane Sanctum ställde till det, praktiskt farmställe, mobsen ställer upp sig på led. Kör någon gång extra här för att farma xp. Snart dags för Duriel!

Stats slut dag 1, behöver mer resi!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Då får jag börja med att tacka för din gamla dagbok. Tråkigt med early RIP i hell, men bra jobbat never the less!.
Detta ska bli intressant att följa!

Gl hf!

Permalänk
Medlem

sjukt kul att läsa dina D2 dagböcker, keep up the good work!
Synd att din paladin dog, sjukt nice att du har lite bilder med nu dock

Visa signatur

Dator || H440 Black Edition || Asus ROG MaximusVII || i7 4790K @ 4.5GHz, Noctua NH-D15 Kylare || MSI GTX 980ti Gaming 6GB || 16GB G-Skill 1866 1.5v || Corsair RM 850W || Samsung EVO 256GB, Crucial M4 256GB ||

Permalänk
Medlem

Ska bli kul att följa! Trevlig läsning.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tog bort onödigt inlägg samt svar.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Ska ha leap också av den anledningen, men att kunna panikstunna tror jag kommer bli en bra grej (saknade det på pallyn) 2.8 sec är jäkligt länge. Duger det inte så får jag specca om helt enkelt.

Jag är rädd för snabb R/W, då man ofta springer in i grupper, snarare än ut från dem. Brukar även hitta boots med det på. (Samt att det kräver 2 points för 13%, inte enormt).

Tack för feedback!

( jag som var crippla, satt på min brors dator utan att tänka efter )

1 poäng ger mycket jämfört mot skillnaden mellan rank 9-10 i battle cry, men hur ska du kunna panikstunna utan FCR och FHR ? Det blir väldigt lång cast time utan FCR och om du inte har FHR under den cast timen så kommer du definitivt inte få in en enda stun. Ser dock fram mot resultaten, fortsätt gärna med dessa ! D2 LoD är mitt favoritspel igenom tiderna utan tvekan !

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rewinding:

( jag som var crippla, satt på min brors dator utan att tänka efter )

1 poäng ger mycket jämfört mot skillnaden mellan rank 9-10 i battle cry, men hur ska du kunna panikstunna utan FCR och FHR ? Det blir väldigt lång cast time utan FCR och om du inte har FHR under den cast timen så kommer du definitivt inte få in en enda stun. Ser dock fram mot resultaten, fortsätt gärna med dessa ! D2 LoD är mitt favoritspel igenom tiderna utan tvekan !

FCR benefitar inte leap.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rewinding:

( jag som var crippla, satt på min brors dator utan att tänka efter )

1 poäng ger mycket jämfört mot skillnaden mellan rank 9-10 i battle cry, men hur ska du kunna panikstunna utan FCR och FHR ? Det blir väldigt lång cast time utan FCR och om du inte har FHR under den cast timen så kommer du definitivt inte få in en enda stun. Ser dock fram mot resultaten, fortsätt gärna med dessa ! D2 LoD är mitt favoritspel igenom tiderna utan tvekan !

Jag tänker iallafall testa den, funkar det inte som planerat kan jag ju bara specca om.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Hedersmedlem

Dag 2

Jagar igenom Tal Rashas Tomb efter stav-rummet, men det är såklart i det sista rummet, som jag missade att kolla första svepet.. Duriel visar sig vara väldigt enkel, och han har inte en suck mot min och min mercs brutala damage. Down he goes!

Killshot Duriel. Tråkig loot, som man kan se..

Akt 3 är den akten jag gillar minst, och den innehåller en hel del farligheter. Därför är målet att rusha igenom den så fort som möjligt, för att se så lite av eländet som jag bara kan. På /players 1 har mobsen ingen chans, och jag krossar allt som kommer i min väg. Har problem med att navigera mig runt den krångliga mapen, men tillslut hittar jag den jäklans Flayer Dungeon, som alltid gömmer sig ruskigt bra. Efter den går det lite snabbare, och Bazaar-delen klaras av enkelt, och jag kan kassera in mina 5 bonus-stats för sidequesten. Skippar allt vad säkerhet heter och ger mig på Council, spelade ingen roll, de fick smaka på. Har nu även satsat poäng i Battle Orders, vilket ger en skön bonus till life. Har nästan 700 HP redan, inte fy skam.

En kort stunds sökande av Durance of Hate, med Waypoint funnen för eventuell senare farm, så stod jag framför Mephisto. Han tålde mer än Duriel, men gick även han ned förvånansvärt enkelt. Barbarian power!

Mephisto killshot. Hjälmen fick mercen, resten fick vendorn.

Samtidigt som jag påbörjade A4 tittade jag över mina resistances. Hemska. Målet var därför att öka dem en hel del innan Diablo, då jag lärt mig den hårda vägen (3 deaths av honom på gamla gubbar) att man måste ha hyfsat hög lightning res för att överleva. Start om några gånger för att försöka köpa lite lightning-gear från vendor, och det ger resultat. Till slut kan jag visa upp nästan 70 resi, vilket ska räcka. Onward!

Izual tog sin lilla tid, han tål väldigt mycket physical damage och har mycket armor. Istället är han ju totalt harmlös offensivt, så sakta men säkert gick han ned, och jag fick 2 fina skillpoints. Offensiv är bästa defensiv, right? Båda hamnade i Sword Mastery. Mobsen i River of Flame gjorde inget stort motstånd, och snart stod jag vid Hellforge. Här är man alltid lite extra taggad, med lite tur kan man få fram riktigt schyssta runes, som hjälper rejält senare. Smäller till stenen med Hellforge hammer, och..

Hellforge loot

..succé! Perfect Topaz (till MF-gear) och Amn Rune! Runan ska användas ihop med en Tir för att skapa Strength-runeword. Crushing Blow, Life steal och mycket annat trevligt.

Diablo skulle visa sig vara krångligare än planerat. Han gjorde inte så mycket damage med den annars väldigt fruktade röda lightningen, men kombinerat med hans andra spells var den ändå att räkna med. Tål som en björn gör han också, den rackarn. Gick åt många potions för att ta ned honom, men till slut låg han ändå där på golvet.

Diablo killshot

Looten var ointressant, förutom amuletten, som visade sig vara riktigt jäkla bra.. för Sorceresses.. <.<

Nåja, den var ändå hästlängder bättre än min förra (All resistance, yay!), så den fick åka på iallafall.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Spetch:

FCR benefitar inte leap.

Det är battle cry han behöver fcr till. FHR räcker gott och väl för att kunna komma undan med leap, gärna 6-7 frames.

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →

Permalänk
Medlem

Följer tråden med spänning!

Påbörjade själv en hardcore character efter jag började läsa din, man blev bara för sugen!
Kanske man ska starta en dagbok..

Har provat en amazon, paladin och barbarian efter 4 år mer eller mindre utan Diablo, och måste säga att jag personligen tycker barbs är lite dåliga, speciellt i början. Det som tog min paladin en kvart tog min barbarian cirka 45 minuter. Kan tänka mig att jag speccade fel, la inget i masteries. Efter att ha sett din build ska jag nog försöka sig på igen.

Men, ska nog fortsätta på min barb när jag kommit hem!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av davaa:

Följer tråden med spänning!

Påbörjade själv en hardcore character efter jag började läsa din, man blev bara för sugen!
Kanske man ska starta en dagbok..

Har provat en amazon, paladin och barbarian efter 4 år mer eller mindre utan Diablo, och måste säga att jag personligen tycker barbs är lite dåliga, speciellt i början. Det som tog min paladin en kvart tog min barbarian cirka 45 minuter. Kan tänka mig att jag speccade fel, la inget i masteries. Efter att ha sett din build ska jag nog försöka sig på igen.

Men, ska nog fortsätta på min barb när jag kommit hem!

Har själv märkt av att Barbarian går långsammare än vad tx. min Paladin gjorde, men det är jag fullt medveten om. Hardcore är ett maraton, ingen sprint. Tanken är att den ska bli farlig senare, då den med sin phys-damage slipper immunes och resistance (förutom Phys-immune, men de är få).

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Har själv märkt av att Barbarian går långsammare än vad tx. min Paladin gjorde, men det är jag fullt medveten om. Hardcore är ett maraton, ingen sprint. Tanken är att den ska bli farlig senare, då den med sin phys-damage slipper immunes och resistance (förutom Phys-immune, men de är få).

Helt sant! Har en barb i level 12 eller 13 nu (kanske t.o.m. 14?!) som jag ska fortsätta på idag. Påbörjade han igår.

Har kört rent Bash spec med en point i varje bra warcry hittills, kanske jag ska specca om och lägga i masteries istället.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av davaa:

Helt sant! Har en barb i level 12 eller 13 nu (kanske t.o.m. 14?!) som jag ska fortsätta på idag. Påbörjade han igår.

Har kört rent Bash spec med en point i varje bra warcry hittills, kanske jag ska specca om och lägga i masteries istället.

Jag undviker Bash helt som skill, har den bara för synergy till DS, den är för långsam för att vara effektiv. Titta på Double Swing eller Frenzy istället, är mitt råd. Frenzy undviker jag för att man springer för fort, risk att springa in i trubbel.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Jag undviker Bash helt som skill, har den bara för synergy till DS, den är för långsam för att vara effektiv. Titta på Double Swing eller Frenzy istället, är mitt råd. Frenzy undviker jag för att man springer för fort, risk att springa in i trubbel.

Esh vafan Lefison ! Nu kan du inte vara så mesig! Maxa Frenzy och ha lite roligt! Men jag vette fan vad jag hade valt. Berserker gör så att din deffense går till 0 undertiden du slår men att ha ett hyfsat Visionary (Max damage / Attack raiting - per level) Vapen och en Stormshield så klarar man sig otroligt bra ändå. Man får tänka till lite innan man tar sig fram mot mobsen. Man kan ju inte samla på sig ett stort pack på 50 stycken som en caster kan och bara mata utan får gå på en mer säker strategi.

När jag gör Chaos Sanctuary runs med min Barbarian använder jag mig av Howl hela tiden så alla "Icke-elite" monster springer iväg och så slår jag bara på eliterna. På det sättet slipper jag alla 100 mobs och kan cleara cs otroligt fort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Jag undviker Bash helt som skill, har den bara för synergy till DS, den är för långsam för att vara effektiv. Titta på Double Swing eller Frenzy istället, är mitt råd. Frenzy undviker jag för att man springer för fort, risk att springa in i trubbel.

Nog ingen dum idé, ska nog spelas en del snart!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Hedersmedlem

Dag 3

Akt 5 börjar som vanligt med en rejäl farming-session. Nötar Eldritch-Overseer med sakta ökande antal på /players, tills jag får dålig xp med 8 players. (Ca lvl 37), och fortsätter sedan med akten. Lyckas äntligen hitta ett Long Sword med rätt antal sockets, så jag kan göra "Strength" runeword (Amn + Tir) i. Snappar strax därefter upp ett gult Long Sword med trevliga stats, och med det så är jag betydligt farligare!

Mina Long Swords.

Har nu även fått lite gratis resistance via Natural Resistance, det tackar vi för. Börjat använda War Cry också, men resultat över förväntan. Stun är verkligen trevligt, speciellt eftersom det inte blockerar curses. (Mercen har fått en pinne med chans att kasta Amplify Damage, mycket trevlig!) Har även börjat använda mig en hel del av Battle Cry, som sänker målens defense och damage, vilket känns säkert när man blir omringad. Tillsammans med Battle Cry blir man odödlig då.

War Cry in action

Strax innan Baal hittade jag dessutom en trevlig hjälm med +1 barb skills, något som togs emot tacksamt. Med tanke på hur många olika skills jag använder, så gav det en enorm bonus! Problemet är att den har låg defense, men trots det kommer bli jobbig att byta ut.

Nice hjälm, mycket bättre med klasshjälmar än sköldar.

Vid Baals minions bestämde jag mig för att testa en annan taktik än den jag normalt kör. Jag är vansinnigt trött på Baals curse här, som gör att man slår ofattbart segt. Därför positionerar jag mig, istället för trappan som vanligt, längst ned i hörnet. Det visar sig fungera väldigt bra. Även om mobsen kan slå lite mer på mig, så kan jag slå väldigt mycket mer på dem, vilket jag tjänar på i längden. Framförallt Minions of Destruction gick att mosa väldigt smidigt på det här sättet, samt att jag kan slåss sida vid sida med mercen, så att han slipper dö, som han normalt gör här. Baal var inte speciellt svår. Mercens Amplify Damage kombinerat med Crushing Blow var förödande för honom, och han gick ner ovanligt snabbt. Och med det så var jag i Nightmare. Kommer naturligtvis farma honom och dennes minions ett flertal gånger före jag faktiskt går dit, men iallafall!

Baal Killshot. Falchionen hade bra damage, men alldeles för långsam, samt skit-attributen Knockback.

Slutsats dag 2.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Ser bra ut!

Har kört en Paladin till lvl 19 nu på hardcore, fick inte en enda unique förrän jag fick 3 stycken (varav en var set item) på en runda. Otur eller tur kan man ju fråga sig.. Varit "nära" att dö två gånger, kanske inte ska ta mig an två grupper av elitemobs samtidigt...

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk

Har också börjat fast med en necromancer, är lvl17 och precis gått ner i jail lvl1. Mycket nostalgi men måste erkänna att spelet känns lite gammalt med tanke på vissa aspekter.

Permalänk

Har fått ett "Diablo II"-återfall nu efter att ha läst dina dagböcker, så det lär bli lite varvande mellan 2:an och 3:an framöver
Även om grafiken lämnar mycket att önska, så är 2:an fortfarande svårslagen vad gäller känsla och kvalitet.

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |

Permalänk
Medlem

Varför lirar du inte d3 hardcore då?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Riktigt intressant att följa! Fortsätt God jul också! ^^

Visa signatur

Folk klagar på att deras katter ligger på deras tangentbord... Jag har ett större problem.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/483001_550044225013573_934747650_n.jpg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Varför lirar du inte d3 hardcore då?

vem fan vill spela d3 hehe =(

blev sjukt inspirerad att själv köra lite d2 igen, så jävla många minnen ifrån det spelet alltså... 1.09 <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Varför lirar du inte d3 hardcore då?

För att Diablo 3 helt enkelt inte kan mäta upp sig med Diablo 2.

Diablo 2 > All

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spetch:

För att Diablo 3 helt enkelt inte kan mäta upp sig med Diablo 2.

Diablo 2 > All

True, lirade d2 väldigt mycket mera än D3, slutat spela redan

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Jag tänkte väl att du var lite inaktiv i förra tråden, förstog nu att du gjort en ny tråd. Kul läsning och synd att din paladin dog. Jag befinner mig på lvl 39 nu. Spelar också Hardcore, med en java amazon.

Om du är online, hittar du mig under nicket 'Pepsi' -konto (unalloyed)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

True, lirade d2 väldigt mycket mera än D3, slutat spela redan

Samma här, hade förstora förväntningar på Diablo3 Usch vad jag ogillar spelet. Borde heta något annat än Diablo.... ....

Skrivet av BrekMx:

Jag tänkte väl att du var lite inaktiv i förra tråden, förstog nu att du gjort en ny tråd. Kul läsning och synd att din paladin dog. Jag befinner mig på lvl 39 nu. Spelar också Hardcore, med en java amazon.

Om du är online, hittar du mig under nicket 'Pepsi' -konto (unalloyed)

Han kör Singleplayer

Behöver du boost eller liknande så kan du adda Spetchstatus. Har en Sorc som kan boosta genom hell om du känner för det. (Hardcore Ladder) - Level 86 tror jag bara.

Spelar du Softcore ladder har jag en level 98 barbarian som även den kan boosta dig Har massvis med gratis items på Softcore du kan få