Google publicerar Zeitgeist 2012 med årets mest populära sökningar

Permalänk
Melding Plague

Google publicerar Zeitgeist 2012 med årets mest populära sökningar

Bland världens mest populära sökningar samsas bloggerskan Hanna Widerstedt med Ipad 3 och stormen Sandy. Det framgår av Googles sammanställning över årets hetaste sökord.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Hanna Widerstedt... Brr.. hemsk "karaktär".

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Hanna Widerstedt... Brr.. hemsk "karaktär".

Nej hon är ju skitrolig! Skrattar åt vilken idiot hon är.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Vem e hanna?

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Inaktiv

BOLIBOMPA!!! <3 Undrar dock om det verkligen är barnen som googlar på det eller om det är vissa vuxna som bara vill komma i kontakt med barn..

Permalänk
Medlem

Bolibompa!

Visa signatur

//AMD Phenom II X6 1055T //Gigabyte GeForce GTX 670 2GB//MSI 760GM-E51 //Antec Two Hundred V2 Svart // 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1333Mhz XMS3 // Fractal Design Tesla 550W 80+// Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2 //Samsung Spinpoint //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Vem e hanna?

Googla't och du får veta

Även; "Hur tvättar man". Är bara glad över att det inte var "child rearing" eller dylikt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hjälpsam

Hahaaa! Treding Searches, enda spelrelaterade på hela listan! Diablo 3! Inte någon BF3 eller StarCraft II eller annat utan finfina Diablo 3

Folk får tycka vad de vill om det, men omtalat och eftersökt är det allt ^^

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Har googlat vad klockan är i andra länder ett par gånger, är väl det som räknas med antar jag.

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Det är helt klart kvinnor som googlar mest.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

BOLIBOMPA!!! <3 Undrar dock om det verkligen är barnen som googlar på det eller om det är vissa vuxna som bara vill komma i kontakt med barn..

Jag är nog nästan beredd att satas 100% på att det är barn

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Avstängd

å herre gud vilken skapelse

Permalänk

Googla klockan? Märkligt beteende...

Föresten, är det någon här som vet vad klockan är?

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

undrar vilka som googlar på charlotte perelli..

Visa signatur

Dator: Processor: Intel i7 2600k CPU Kylare:Antec kühler h2o 620 Grafikkort: Asus GTX 970 Strix, Mobo: Asus P8P67-LE SSD Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Green 2TB, RAM: Corsair XMS3 8GB DDR3 PC10666 1333MHz, Chassi: Fractal Design Core 3000, PSU: Corsair PowerSupply 700W Gaming series 80 Plus
Skärm: Dell U2312HM Mobil Nexus 5x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

Googla klockan? Märkligt beteende...

Föresten, är det någon här som vet vad klockan är?

En uppfinning

Lika mycket som den var igår vid den här tiden etc

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

BOLIBOMPA!!! <3 Undrar dock om det verkligen är barnen som googlar på det eller om det är vissa vuxna som bara vill komma i kontakt med barn..

Troligast föräldrar som googlar-fram TV avsnitt och liknande åt sina barn!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Mikael_Berglund:

Googla klockan? Märkligt beteende...

Föresten, är det någon här som vet vad klockan är?

Står ju brevid din post TIHI :):):):)

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Hur länge är man i belastningsregistret xD

Visa signatur

ASUS P57P55D-E, INTEL CORE I5 750 @ 4013MHz, Corsair Dominator XMP @ 1950MHz, OCZ Stealthxstream 700W, SAPPHIRE HD 4870 512 MB, 2TB HDD, Noctua NH D-14, NZXT GAMMA, NZXT SENTRY LX, ANTEC VERIS PREMIUM, SIDEWINDER X4, RAZER KRAIT.

Permalänk
Medlem

Hanna Widerstedt? Aldrig hört talas om ens. Är väl bara att Googla då... ^^

Klockan googlar jag när jag ska välja grupp på universitetet. Gruppvalen öppnar ett visst klockslag, så då sitter jag och stirrar på klockan efter den sekund det öppnar. Då vill jag ha en internetklocka som förhoppningsvis inte går fel.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

De måste väl ändå sorterat ut diverse träffar? (XXX)

En rolig grej är ju också, googlar man "Vad är klockan" så kommer man in på klocka.nu - som kollar systemklockan, ingen klocka att ställa sin klocka efter alltså.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk

Det jag googlar mest är nog: "How to google"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njure:

Hanna Widerstedt? Aldrig hört talas om ens. Är väl bara att Googla då... ^^

Det skulle jag kalla en bedrift, att lyckas undvika kännedom om denna karraktär, imponerande

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Justin Bieber...
Hoppas världen sprängs den 21:a. Det är dags för domedagen. Vi har förverkat vår rätt att andas. Jag överväger att emigrera till Nordkorea, hen är säkert bannad där. Epic fail etc etc.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Justin bieber, lorren och big brother? är det bara barn som använder internet eller?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Hahahaha tror jag dog när jag läste "Hur tvättar man?"

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk

"Hur tvättar man?"!? Seriöst? SERIÖST!??! Har folk inte fått lära sig ett skit hemma eller?!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Hanna Widerstedt... Brr.. hemsk "karaktär".

Jag tyckte att hennes konstprojekt var viktigt av flera anledningar. Det "roliga" är att hon fick så starka reaktioner på det hon gjorde, men om en man gjort samma sak hade ingen öppnat käften. Hon belyste hur trångsynta och hjärntvättade folk är och hur insyltade och blint accepterande mot stereotypa könsroller folk är. Jag ser inget fel i det. Jag tycker bara det var helt rätt gjort.

Felstavvvningg
Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Hahahaha tror jag dog när jag läste "Hur tvättar man?"

I det fallet lägger man nog alla sina kläder i en svart plastsäck och åker hem till Mamma.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Det skulle jag kalla en bedrift, att lyckas undvika kännedom om denna karraktär, imponerande

Jag har inte heller hört talas om henne innan denna artikel, om jag ska vara ärlig.

Vill inte veta heller.

Permalänk
Medlem

"Hur man hånglar"

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10