Ny layout på Youtube... Igen.

Permalänk
Medlem

Ny layout på Youtube... Igen.

Nå... nu var de framme och ändrade igen, och bättre blev det väl inte.

Tycker själv att den nya layouten är jobbig, eftersom det tar ca. 4 klick extra för att komma till en sida där jag kan kolla på videor som mina prenumerationer har lagt upp. (och inte en massa annan sk*t) Innan kunde jag bara bocka i ett alternativ och så kom alla videor upp på förstasidan. :/

Vad tycker ni?

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Det värsta tkr jag är att sidan inte är centrerad! Hur kan man fixa det själv? Kommentars delen är bättre tycker jag, tydligare. Temat är snyggt med!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Det värsta tkr jag är att sidan inte är centrerad! Hur kan man fixa det själv? Kommentars delen är bättre tycker jag, tydligare. Temat är snyggt med!

Skickades från m.sweclockers.com

Ett tips är ju att skicka Feedback genom att trycka på knappen nere i högra hörnet.

Lite ovant att "Svara" knappen sitter till vänster på kommentarerna, och att topp kommentarerna inte är lika definierade.

+ att jag inte kan hitta "Rekommenderade videoklipp" längre... Vad ska jag nu göra när jag vill sitta och slösurfa på Youtube D:

EDIT: Verkar inte heller finnas något lätt sätt att de om någon har svarat på ens kommentarer. Finns inga meddelanden på första sidan vad jag kan se.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Det värsta tkr jag är att sidan inte är centrerad! Hur kan man fixa det själv? Kommentars delen är bättre tycker jag, tydligare. Temat är snyggt med!

Skickades från m.sweclockers.com

Lägg till en userstyle om din webbläsare tillåter det.
Från userstyles.org:

.site-left-aligned #page, .site-left-aligned #yt-masthead, .site-left-aligned #alerts, .site-left-aligned #ad_creative_1, .site-left-aligned #footer-hh, .site-left-aligned #masthead-subnav, .site-left-aligned #masthead_child_div, .site-left-aligned #masthead-expanded-lists-container, .site-left-aligned #ticker .ytg-wide, .site-left-aligned #baseDiv { margin: 0 auto !important; } .site-left-aligned.guide-enabled .watch7-playlist, .site-left-aligned.guide-enabled #watch7-video-container, .site-left-aligned.guide-enabled #watch7-main-container {padding-left: 25% !important; padding-right: 25% !important;} #yt-masthead-container { padding: 0 25% !important; margin: 0 auto !important}

Fungerar bra i 1920x1080 med några små buggar. Funderar inte på om jag ska ta och göra allt lite bredare istället, även videon.

Om några dagar kommer det väl finnas flera userscripts och userstyles som fixar det mesta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har fan sett bättre layot /design på porr sidor än youtube...
Dom lyckas alltid förstöra nått vid varje uppdatering ...men kanske bara jag som är bitter.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

håller med om att det ser underligt ut att den inte är centrerad

Permalänk
Medlem

bedrövlig design va i helvete har dom gjort den så kass för?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

bedrövlig design va i helvete har dom gjort den så kass för?

Förmodligen jobbar man på att få samma utseende på alla sina tjänster.

Jag stör mig mest på att när man ser en video så är spelaren inte centrerad/fyller inte hela contentbredden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toke:

Förmodligen jobbar man på att få samma utseende på alla sina tjänster.

Verkar så. Även sökning av bilder m.m. har fått sig en uppdatering.

Stör mig inte på Youtubes nya design. Den funkar och inte märkt några rejäla klavertramp i den ännu.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Finns det något sätt att få tillbaka den gamla layouten?

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

Ny layout på Youtube... Igen.
Jo, jag har sett det jag med. Är väl inte så mycket att gnälla över, om jag ska vara ärlig. Även om designen i sig kanske inte är den mest fantasifulla eller upphetsande man har sprungit på.

Tror det kan vara extremt svårt att få till det så att det ska passa alla, så alla blir nöjd både med utseende och den funktionella biten.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd

För er som vill ha sidan centrerad(För Google Chrome)
http://www.youtube.com/watch?v=njQ6BjuSXJU&feature=g-user-u

Är inte så intresserad av vad mina prenumerationer har gillat eller lagt till i en spellista så för mig personligen är detta en irriterande layout då jag måste ödsla ännu mer av min värdefulla tid på att först gå till "Mina prenumerationer" och sedan ännu ett klick på "Bara uppladdade videoklipp".
Hade hellre sett att den gamla layout fanns kvar men det är ju inte så att min värld går under för detta ^^

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Musikälskare

Bara att installera och allt blir genast bättre

(center align)

http://userscripts.org/scripts/show/153606

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Det jag har försökt lista ut är hur tusan jag ändrar ordningen i spellistor (Särskilt för "Titta senare"). Det verkar inte finnas? Förut kunde man drag & dropa ordningen som man ville, men inte nu längre.

Utöver det så är det inget jag reagerat på direkt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ok, mitt första problem har uppstått. Jag vill kunna spara spellistor som andra gjort och hålla dem privat, för att lättare kunna hantera dem. Tidigare har det gått att spara hela spellistor`när man väl är inne i en befintlig, men funktionen verkar vara borta. Idéer?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.