Spelhuset THQ ansöker om konkurs

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Du är bra rolig du...
Skyrim var och är fruktansvärt buggigt med extremt dåliga texturer och en av spelhistoriens sämsta story's.

Buggar, ja. Men det är fan bra mycketr högre engagemang hos tillverkarna än Far Cry 3. Det mest ihopslängda spel jag sett på riktigt riktigt länge. Hade funkat för 5 år sen på sin höjd. Hur svårt kan det vara att tex skapa lite fler animationer på omplåstring liksom? Ett annat exempel är att om man byter knappar på en viss funktion så kommer tooltipen ändå att visa orginal knappen. LAZY CRAP! Listan kan göras lång, men orka sitta här och disskutera detta med någon random person.

Visa signatur

Detta är min e-penis. Håll tillgodo: 8=====o

Permalänk

Men betyder detta att någon annan kommer ta över CoH 2 eller de som redan börjat utveckla det får fortsätta ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av knubbsalen:

Men betyder detta att någon annan kommer ta över CoH 2 eller de som redan börjat utveckla det får fortsätta ?

Vore nog rätt dumt av de som köper rättigheterna att inte köpa relic. Så borde bli samma folk som får göra klart det.

Permalänk
Medlem

Synd!

Skrivet av Überklass:

Mycket tråkigt, en av dom få aktörerna som verkligen satsade på PC-marknaden.

Synden straffar sig själv. Nu kommer vi aldrig få se Warhammer 40k: Dark Millennium Online... *tyst minut*

Permalänk
Skrivet av thiefen:

Två spel som dom investerade hårt i gav inte pengarna tillbaka, se UDraw och Homefront. Dom investerade miljoner i spelen och marknadsföringen men tjänade inte tillbaka pengarna.

Det är klart, Rom byggdes inte på en dag, och inte heller kan man piska ut Call of Duty ur första platsen på säljarsiffrorna på en natt bara genom att släppa ett spel. Det är klart att det kostade miljoner att försöka ens med att göra något sådant som att ta ut CoD. Men istället för att lägga ner serien, så kanske man ska vänta lite och försöka mer. Har man redan lagt ner så mycket pengar, så kan man åtminstone göra klart det som skulle göra, släpp fler spel och gör det bättre, istället för att i ren panik stänga ner studion som gjorde allt.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Relic måste räddas! Måste ha Company of Heroes 2!

Tror jag ska skicka ett mail ti Gaben o fråga om han kan köpa Relic

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Älskar U.S.A men älskar också när det går åt helvete för dom. <3

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klemze:

Älskar U.S.A men älskar också när det går åt helvete för dom. <3

Fast nu är inte USA byggt runt THQ, så jag förstår inte hur du menar nu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!