SweClockers julkalender 2012 öppnar vid tolvslaget – tävlingar varje dag fram till jul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Det här var mitt bidrag till lucka 24:

"Inuti detta jättepaket du finner en Komplett raket dock utan staket. Men vad gör det när du med denna så Komplett In-Win tar hem din dunderseger i alla maneger ty alla andra strateger får ge vika och kika på åsså, när du med denna får hela Julen bli en kul-en, ja en Komplett Jättesuccé där alla andra får böna och be om en så god fe såsom bara Sweclockers kan va när du inget annat vill ha!"

Vad tyckte ni om det?

Utan staket tyckte jag var ett fiffigt sätt att påpeka att lådan saknade sidoplåtar, maneger syftade på ett kryptiskt sätt på olika spelvärldar. Bör påpekas att mitt rim kräver att man läser upp det med rätt passus för att det skall rimma.

Den är sådär, tycker jag. För mycket rim, dvs att rimma på nästan varje ord ser enligt mig inte så bra ut.

Skrivet av mojoman:

Många bra bidrag. Mitt är väl så där, men det är i alla fall ett julrim.

Med julen för dörren och tomten på gång,
Vi hyllar en nyfödd med lovord och sång.
Och tomten han lurar i stugans dunkla vrå,
Så tyst och försiktigt han smyger på tå.
Vad har han i säcken som alla vill ha.
Det få vi snart veta, han kommer ida'
Paketet är massivt, välgjort och stort,
med det får du allt mycket snabbare gjort.
Du blir kung över alla i spel rätt och slätt.
För detta är du skyldig ett stort tack till Komplett.

Den här är bra, men den ser ännu bättre ut om den 'sitter' ihop lite istället för ny mening på varje rad.

Visa signatur

"Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise."

Permalänk
Medlem

Här är paketet med fart och fläkt, och som hela julklappsbudgeten spräckt...
Med mängder av Gigahertz, Megahertz och allt vad det heter, kan du nu Spela spel och hitta på andra skojigheter.
Ett komplett bygge med komponenter i denna klass, kommer du kunna skjuta motståndare i stora lass.

:P:P:P:P

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk

Mitt blev så värdelöst så jag sparade det inte

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

hur är det, har det utannonserats några vinnare än?

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

När redovisas vinnarna???? Dålig info om detta.

Permalänk
Medlem

Skrev ett julrim för lucka 14 och åkte på däng av ett schlagerrim, grattis.

/Ja ä int bitter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

Skrev ett julrim för lucka 14 och åkte på däng av ett schlagerrim, grattis.

/Ja ä int bitter

Va? Var har vinnarna annonserats?

Visa signatur

:: fisk

Permalänk
Skrivet av fisk:

Va? Var har vinnarna annonserats?

Gå in på Julkalendern på Swecs facebooksida och kolla i luckorna.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50