Sega Saturn eller 3DO eller båda ?

Permalänk
Medlem

Sega Saturn eller 3DO eller båda ?

Jag har ju då tänkt att köpa en Sega saturn från japan och spela alla awesome spel men sen insåg jag att 3DO:n också är sjukt nice så jag undrar vilken tycker ni är roligast och vilken har bäst kvalite har hört mycket dåligt om Panasonic 3DO FZ1 osv

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Jag äger ett par av varje och för min del är det ingen tvekan: Saturnen vinner överlägset, visst 3DOn har några kultspel som Crash n burn, ad&d slayer och kanske den bästa versionen av Super street fighter 2.

Men mot Saturns spelbibliotek med titlar som Shining Force 3, Shining the holy ark, Three dirty dwarwes, Guardian Heroes (Bäst!), D& D collection och Nights into dreams och så vidare så har 3DOn inte en suck.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jag äger ett par av varje och för min del är det ingen tvekan: Saturnen vinner överlägset, visst 3DOn har några kultspel som Crash n burn, ad&d slayer och kanske den bästa versionen av Super street fighter 2.

Men mot Saturns spelbibliotek med titlar som Shining Force 3, Shining the holy ark, Three dirty dwarwes, Guardian Heroes (Bäst!), D& D collection och Nights into dreams och så vidare så har 3DOn inte en suck.

Jag tror det lutar åt en saturn då och eventuellt en 3DO senare

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮