Permalänk
Medlem

Tror faktiskt nvidia ligger riktigt illa till den här gången.. Tycker inte alls att kortet känns särskilt revolutionerande. 9700 var coolare i jämförelse med gf4 än vad gffx är i jämförelse med 9700 tycker jag.

Obs! Ingen fanboy av varken nvidia eller ati, men gffx känns rätt b - stressat och halv ofärdigt på något sätt. Tekniken är ju uppenbarligen inte helt mogen... hade den varit det hade de ju inte haft sådana våldsamma förseningar. Och värmelösningen på det snabbaste kortet - ska man skratta eller gråta?

Visa signatur

Epox 8KHA+ | XP 2400+@2340 | SLK-800 / Enermax 8cm | 512mb PC2700 | ti4200 128mb 310/560
"Man lever bara en gång - men å andra sidan dör man inte så ofta heller!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pedda_p
Och värmelösningen på det snabbaste kortet - ska man skratta eller gråta?

Sen när är det fel att bifoga en dammsugare vid ett grafikkortsköp?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är jätte bra....inte....kommer säkert låta lika mycket som abits filuro (kommer ej ihåg vad den hette)

Visa signatur

Bytt tillbaka till mitt gamla konto Myran....Moderatorer ni får ta bort detta konto

Permalänk
Medlem

OTES!

Onboard Thermal Exhaust System
eller
Onödigt och Totalt Epa Skitsystem

Visa signatur

Epox 8KHA+ | XP 2400+@2340 | SLK-800 / Enermax 8cm | 512mb PC2700 | ti4200 128mb 310/560
"Man lever bara en gång - men å andra sidan dör man inte så ofta heller!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvenJohan
RåKraft som 3DFX skulle ju va nice.. men tänk på att 3DFX va väl först med AA å sånt ?
Mitt Voodoo3 som jag sitter på nu är inte dåligt det

Råkraft i form av fler molexkontakter bl a :).Råkraft i form av högre fsb är trevligt också Nya instruktioner är oftast inte råkraft.