SweClockers på plats för CES 2013

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på plats för CES 2013

Världens största mässa för hemelektronik ligger i startgroparna, och hundratals företag trängs om uppmärksamheten. SweClockers är på plats för CES 2013 med videokameran i högsta hugg.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra, synd att vi inte kan få så här stora mässor i vårt lillla land.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Nice

Visa signatur

/Da Bootroos

Permalänk
Medlem

Gud va spännande!!

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

Jaga ifatt lian Li. De har lovat massa släpp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk

http://www.youtube.com/user/CNETTV

Intel LIVE pressen om någon är intresserad

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Hoppas ni laddar upp alla videos på youtube! Följer sweclockers.com och youtube, twitter och facebook har jag fasiken inte tid med :).

Gut work.

Permalänk
Avstängd

Det kommer spammas f5 lite nu o då på swec

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Ashzala:

Hoppas ni laddar upp alla videos på youtube! Följer sweclockers.com och youtube, twitter och facebook har jag fasiken inte tid med :).

Gut work.

Alla redaktionella videos hamnar på vanliga SweClockers-kanalen, följer du den missar du inget viktigt. Det som landar på Facebook, Twitter och extrakanalen är lite annat smått, mest material som handlar mer om själva resan och vad som händer i Las Vegas.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag väntar ju förstås på Hemma hos...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fras:

Jag väntar ju förstås på Hemma hos...

http://www.youtube.com/watch?v=x7ppQjYX8y4

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skäggig legend

Så idag kommer jag få sparken. Swec går före arbetet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Skulle vara roligt om ni kollade in Oculus Rift, svårt att få sig en uppfattning om den.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Tycker självklart att ni måste kika upp leap motion och testa det. Hoppas det kommer bli så grymt som det ser ut.

Visa signatur

i7 4770k & GTX 1080 & 32GB ram

Permalänk
Inaktiv

Om ni har tiden tycker jag att ni bör ta en titt på Oculus Rift, verkar som en riktigt häftig pryl!

Permalänk
Medlem

Fan, hela skiten är snart över och inte en enda jävla laptop med högre skärmupplösning än 1920x1080 visades upp.

Screw you, computer manufacturers!

Årets CES var skit.

Visa signatur

"Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise."