Spela gamla xbox spel på mitt 360 slim 4 gb med isatt seagate 250gb!

Permalänk

Spela gamla xbox spel på mitt 360 slim 4 gb med isatt seagate 250gb!

Som rubriken säger har jag ett Xbox 360 slim 4gb som jag sedan i efterhand har satt i en 250gb seagate disk.
Vad jag har förstått ska man först och främst ladda ner senaste uppdateringen via Xbox live, detta har jag inte fått fram någon förfrågan om att göra trots att jag följt dom flesta guiderna jag hittat på hur man går till väga för att göra det.
Och jag har kollat så spelen jag försöker spela finns på den magiska listan över spel som är kompitabla.
Det jag får upp när den försöker starta spelen är en ruta som säger " Det gick inte att starta spelet. Försök att ladda ned spelet igen. Mer hjälp finns på www.xbox.com/support."

Har pratat med folk i spel butiken som inte kan förstå varför de inte fungerar när jag prövat allt detta så jag vänder mig nu till alla smarta nördar där ute och ber om er hjälp !
Vad ska jag pröva här näst? Finns de någon förklaring på varför de inte fungerar? Kan jag ens få det att fungera?
Snabba svar uppskattas, flickvännen pluggar och jag har tråkigt och vill spela NFSU2

Permalänk
Medlem

är du inne på live när du försöker starta spelet?
isf borde uppdateringen komma.

annars kan du testa att ladda ner den här http://www.microsoft.com/sv-se/download/details.aspx?id=12129

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000