Permalänk
Medlem

Netflix på PS3?

Som rubriken så undrar jag om man kan ha Netflix kontot på PS3:an??

Är på jobbet och kan inte testa just nu så därför frågar jag här på swec så kanske jag har ett svar på det innan jag kommer hem.

Tack för hjälpen!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem

Japp det fungerar.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Inaktiv

Japp, ladda ner appen i store bara..

Permalänk
Medlem

Behövs inte Playstation Plus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beamy:

Behövs inte Playstation Plus?

Du tänker på Viasat Play. Netflix fungerar utan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Du tänker på Viasat Play. Netflix fungerar utan.

Det har du rätt i! Det var Viaplay jag svor över...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beamy:

Det har du rätt i! Det var Viaplay jag svor över...

Haha, ja, och det tråkigaste är att det inte ens fungerar lika bra. Massa buffringar mitt i filmer, bokmärken verkar inte fungera osv.

Permalänk
Medlem

Tackar för snabba svar!!!!

Skall testas så fort jag kommer hem!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem

Netflix ligger förinstallerat under typ tv/stream fliken. Inget du behöver ladda ned.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Skrivet av MjGroggy:

Som rubriken så undrar jag om man kan ha Netflix kontot på PS3:an??

Är på jobbet och kan inte testa just nu så därför frågar jag här på swec så kanske jag har ett svar på det innan jag kommer hem.

Tack för hjälpen!

Netflix tillkommer i en av de nya uppdateringarna. Installera uppdateringen och kolla under "Video" fliken!

Permalänk
Medlem

Funkar skitbra, kör själv och man får riktigt bra kvalitet

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD