Får inte koden av cheapxboxlivecodes

Permalänk
Medlem

Får inte koden av cheapxboxlivecodes

Hej!
För 1 och en halv timme sedan beställde jag 12 månaders xbox live guld av CheapXLcodes och jag har ännu inte fått koden:(
Har jag blivit blåst eller kommer den att komma? Har läst lite recensioner om sidan och den verkar säker, men jag skulle gärna vilja ha svar!

Permalänk
Medlem

det kanske är så att det är helg o dom inte jobbar nu?...

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Hedersmedlem

Googlade lite snabbt och det verkar vara fler med samma problem som du. Verkar som att det inte är automatiskt utskick och därför kan det ta en stund.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamer00j:

Hej!
För 1 och en halv timme sedan beställde jag 12 månaders xbox live guld av CheapXLcodes och jag har ännu inte fått koden:(
Har jag blivit blåst eller kommer den att komma? Har läst lite recensioner om sidan och den verkar säker, men jag skulle gärna vilja ha svar!

Är du säker på att det finns i lager?

Skrivet av Andyah:

det kanske är så att det är helg o dom inte jobbar nu?...

Allt är väl automatiserat? Så det bör inte spela någon större roll.

Permalänk
Medlem

Min senaste beställning därifrån tog ca 4 timmar från order till leverans. Däremellan fick jag följande mail som krävde svar:

Citat:

Hi,

Thank you for your purchase. customers are requested to confirm their identity via telephone.

Please Fill in the blanks below ( you must provide both) :

Mobile/Cell Phone telephone number:
[INCLUDE YOUR CORRECT COUNTRY CODE & PLEASE MAKE SURE THIS NUMBER IS WORKING]

Landline telephone number:
[INCLUDE YOUR CORRECT COUNTRY CODE & PLEASE MAKE SURE THIS NUMBER IS WORKING]

ATTENTION PLEASE READ

YOUR PRODUCT CANNOT BE SENT IF THE NUMBERS PROVIDED ARE NOT WORKING.

ANYONE CAUGHT USING STOLEN CREDIT CARDS OR HACKED PAYPAL ACCOUNTS WILL BE TRACKED VIA I.P. WE ARE WORKING TOGETHER WITH PAYPAL TO TRACK & REPORT HACKERS/THIEVES TO RELEVANT LAW ENFORCEMENT AUTHORITIES ON YOUR REGION. IF YOUR PURCHASE IS FRAUDULENT ASK FOR A REFUND IMMEDIATELY.

Thank you for your support. Your product will be sent within 1 hour of your reply ( in most cases within 10 minutes). If you do not receive your product via email within this time please email us at e-support@electronicfirst.com.

Efter att jag svarade fick jag mina koder.

Permalänk

Har köpt koder där ifrån några gånger, va i och för sig några månader sen men de har alltid kommit fram. Dock tog det lite tid innan något mail med koden trillade in. Men skriv gärna om du inte får några koder så man vet ifall det fortfarande är säkert att beställa från dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toktotte:

Min senaste beställning därifrån tog ca 4 timmar från order till leverans. Däremellan fick jag följande mail som krävde svar:

Efter att jag svarade fick jag mina koder.

Nu har jag fått koden och jag behövde också svara på det meddelandet innan jag fick koden.
Såg nu att de hade 12+1 månad får samma pris och 12+2 månader för en pund mer:(
Men det blev ändå mycket billigare än om jag hade köpt det i butik:)

Permalänk
Medlem

Offtopic:

3månader kostar ju 166 kronor. Billigare i vanlig butik så ser inte vad som är de billiga där? 12 månader skiljer sig ca 30 kronor i butik.

Permalänk
Medlem

själv handlar jag oftast koder på g2play.net/offgamers.com

och där tar det ca 5min att få koderna efter beställning.

Permalänk
Medlem

Jag har handlat därifrån många gånger, alltid fått koden men ibland tar det lite tid

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90