Permalänk
Medlem

Film och skådespel tips

Hej! Jag heter Axel Herbst och redigerar, skriver manus m.m till filmer.
Skådespelar framför kamera och Green Screen.
Jag vill bli en riktigt bra skådespelare!
Har ni några bra tips på skådespel framför kamera och Green Screen?
Gärna också tips på manus skrivning och redigering?
( har MacBook (iMovie) )

Permalänk

prova med rätt forum så går det nog bättre

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Men

Men jag vet tyvärr inga andra forum om film och skådespel..

Permalänk

tror första delen är att du postat under kylning och överklockning, kan vara bra att posta i en mer relevant avdelning av forumet.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

Man måste vara medlem i tre månader för att kunna posta i Övrigt / Övriga ämnen.

Fast Mjukvara / Programmering och digitalt skapande eller Ljud, bild och kommunikation / Foto hade varit bättre....

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.