Spelkontrollen Audojo för Ipad på Kickstarter

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lindgren92:

Jag har en iPad 4, visst spelutbudet är lite bredare på iOS. Men Android erbjuder så många fler sett och spela dina spel på så det väger nog mer. Sen är iPad 4 den kraftigaste platta som finns, men Tegra 4 kommer ju och mycket annat. Dessutom är jag förbannat trött på iOS efter snart 4 år användande, jag spyr nästan. Håller faktiskt på o kränga min iPad... Men men smaken är som baken!

Jojo om du är bara ute efter att spela. Men man gör som sagt, i alla fall jag, mycket mer än att bara spela på sin platta. Så i slutänden enligt mig, är det en mycket bättre lösning att köra med något stativ och en rejäl dosa som Dual-shock.(tror nästan vilken USB dosa som helst fungerar). Kan även tänka mig att detta joystick tillbehör till iPaden kommer kosta en bra slant också.

Om du var trött på iOS efter 4 års användande, varför köpte du då en iPad 4?! Du lär väl ha märkt att du var less för 3 månader sedan lika mycket

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Friterad:

Vore kul om de gjorde en mindre version för iPad Mini.
Den är ju så mycket lättare och goare att spela på

...och så mycket klenare och sämre upplösning...bra för surf, seg för spel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Om du var trött på iOS efter 4 års användande, varför köpte du då en iPad 4?! Du lär väl ha märkt att du var less för 3 månader sedan lika mycket

Skickades från m.sweclockers.com

Haha det är en jävligt bra fråga. Nä men jag har haft en iPhone under lång tid, dock inte senaste halvåret, så jag hade nästan glömt så dåligt iOS är. Jag gav det en ny chans, men ja, det är ju ett bra och stabilt OS. Men för nörden(som jag är) duger det verkligen inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

...och så mycket klenare och sämre upplösning...bra för surf, seg för spel

Skickades från m.sweclockers.com

Många föredrar Mini över de större, och upplösningen är inte så stor skillnad (i spel).
Sen så är den inte långsam, utan använder bara äldre chip (A5).
En iPhone 4S till exempel är väldigt bra i spel, Mini är minst lika bra.
Vi kommer dessutom se nyare iPad Mini's snart.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Friterad:

Många föredrar Mini över de större, och upplösningen är inte så stor skillnad (i spel).
Sen så är den inte långsam, utan använder bara äldre chip (A5).
En iPhone 4S till exempel är väldigt bra i spel, Mini är minst lika bra.
Vi kommer dessutom se nyare iPad Mini's snart.

Ska visseligen köpa en iPad Mini till grabben, men avvaktar tills iPad Mini 2 kommer med Retina

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Ska visseligen köpa en iPad Mini till grabben, men avvaktar tills iPad Mini 2 kommer med Retina

Skickades från m.sweclockers.com

Tänker själv vänta på den, hoppas den kommer senast i Juni.
Orkar inte vänta hur länge som helst. Egentligen är iPad Mini som den är nu helt ok för mig
men jag vill inte köpa en nu och sedan efter någon/några månader, kanske knappt 4 månader så kommer en ny...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Friterad:

Tänker själv vänta på den, hoppas den kommer senast i Juni.
Orkar inte vänta hur länge som helst. Egentligen är iPad Mini som den är nu helt ok för mig
men jag vill inte köpa en nu och sedan efter någon/några månader, kanske knappt 4 månader så kommer en ny...

Handlar iofs inte om hur länge jag "orkar" vänta, det är inte direkt en ansträngande sysselsättning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Handlar iofs inte om hur länge jag "orkar" vänta, det är inte direkt en ansträngande sysselsättning

Skickades från m.sweclockers.com

För mig gör det de, eftersom jag behöver en.
Du å andra sidan ska köpa den till din grabb så att vänta är för dig inget problem antar jag