Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Hej!

Tråkigt att du inte tyckte om recensionen.

Vi försöker som sagt att välja produkter efter vad vi tror att våra läsare är intresserade av. I det här fallet hade jag fått ett antal mail från just läsare angående deras intresse kring CM Storm Stryker och valde därför att plocka in det. Hoppas att någon av de framtida chassirecensionerna (Fractal Design Define XL R2 härnäst) faller dig bättre i smaken.

MVH
Jonas

Snabb fråga till chassi experten, har ni/du några planer på att testa Anidees AI-6B eller liknande? Verkar vara ett riktigt intressant och från en rätt så okänd tillverkare.

Kommentar till borttagen kommentar borttagen.
Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av YspiloN^:

Då kanske du kan svara på min fråga som jag skrev förut!

Kan man på något sätt montera fläktar fram även om buren är vänd som den är på filmen så att man
har två fläktar på sidorna också?
Alltså med buntband eller liknande, eftersom jag vill ha bra med luft in i chassit.

Det går inte att ha sida fläktar på Stryker. Men har du en CM Storm Trooper som är svart och inget glas så kan du sätta 2x120mm sido fläktar, 2x120mm botten fläktar. Sen kan du rotera hårddisk fläktar åt vilket håll du vill.

http://www.cmstorm.com/en/products/chassis/Trooper/

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Batman:

Snabb fråga till chassi experten, har ni/du några planer på att testa Anidees AI-6B eller liknande? Verkar vara ett riktigt intressant och från en rätt så okänd tillverkare.

Vill minnas att jag har kikat på det någon gång och att det hade en väldigt snarlik inre design som Nexus Prominent R. Ska undersöka saken!

Citat redigerat eftersom jag redigerade ursprungsinlägget.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Jag generaliserar en hel grupp, jag säger inte att t.ex Pelle skriver så, om jag skrev så eller om det tolkades så, så ber jag om ursäkt

Jag skrev att jag accepterar att andra kan vara så, men tyckte det passade bra med svenskar. Men kan ändra det till Swec;are om det behövs.

Alltså ingen disrespect, men att generalisera en hel grupp eller folkgrupp är inte bättre än att skriva om en enskild person. Så din ursäkt känns lite dåligt formulerad. Jag som svensk kanske inte tycker det är så roligt att bli anklagad som en som klagar ständigt, av någon som inte känner mig alls. Så gör om gör rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Vill minnas att jag har kikat på det någon gång och att det hade en väldigt snarlik inre design som Nexus Prominent R. Ska undersöka saken!

Kanon! Tackar och bockar

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av PappyOdaniel:

Det går inte att ha sida fläktar på Stryker. Men har du en CM Storm Trooper som är svart och inget glas så kan du sätta 2x120mm sido fläktar, 2x120mm botten fläktar. Sen kan du rotera hårddisk fläktar åt vilket håll du vill.

http://www.cmstorm.com/en/products/chassis/Trooper/

Men på denna recension har han ju fläktar på sidan? *Confused*
Min fråga var om man kan ha både fläktar på sidan och på framsidan samtidigt!
Det kanske inte finns fästen för fläktar fram, men det kan man alltid lösa, det var mer
om det får plats fram!

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Hej!

Tråkigt att du inte tyckte om recensionen.

Vi försöker som sagt att välja produkter efter vad vi tror att våra läsare är intresserade av. I det här fallet hade jag fått ett antal mail från just läsare angående deras intresse kring CM Storm Stryker och valde därför att plocka in det. Hoppas att någon av de framtida chassirecensionerna (Fractal Design Define XL R2 härnäst) faller dig bättre i smaken.

MVH
Jonas

Tack för ett ytterliggare svar. Anledningen till att jag är lite besviken är att detta i praktiken är ett chassi som funnits på svenska marknaden i 1,5 år och att det känns som gamla nyheter. Det finns gott om nyare chassin från t ex Lian Li som vore kul att se recensioner från. Det känns helt enkelt som att nu bör fokusera på få chassin behålla kvalitén på artiklarna och helt enkelt släppa dem som ni inte hinner med. Men självklart förtstår jag att ni måste lyssna på medlemmarna.

Generellt hoppas jag att det hamnar lite mer gedigna chassin i testlabbet. FD använder liksom CM för mycket plast i sina chassin för min smak.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonZes:

Tänkte samma sak. Lär ju bli lite tungt att gå och bära på. Undra om det lilla plasthandtaget håller?

Hade du sett och lyssnat på hela recensionen skulle du hört att handtaget är nitatfast direkt i plåt chassit. Tydligen väldigt ge diket

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag har tagit bort en hel del mer eller mindre otrevliga inlägg. Tänk på att vi alla har olika smak. Man behöver inte bli ohövlig bara för att någon tycker annorlunda.

Permalänk
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Tack för ett ytterliggare svar. Anledningen till att jag är lite besviken är att detta i praktiken är ett chassi som funnits på svenska marknaden i 1,5 år och att det känns som gamla nyheter. Det finns gott om nyare chassin från t ex Lian Li som vore kul att se recensioner från. Det känns helt enkelt som att nu bör fokusera på få chassin behålla kvalitén på artiklarna och helt enkelt släppa dem som ni inte hinner med. Men självklart förtstår jag att ni måste lyssna på medlemmarna.

Generellt hoppas jag att det hamnar lite mer gedigna chassin i testlabbet. FD använder liksom CM för mycket plast i sina chassin för min smak.

Skickades från m.sweclockers.com

Fasiken det är plast i alla chassin ju det kommer man aldrig ifrån.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Tack för ett ytterliggare svar. Anledningen till att jag är lite besviken är att detta i praktiken är ett chassi som funnits på svenska marknaden i 1,5 år och att det känns som gamla nyheter. Det finns gott om nyare chassin från t ex Lian Li som vore kul att se recensioner från. Det känns helt enkelt som att nu bör fokusera på få chassin behålla kvalitén på artiklarna och helt enkelt släppa dem som ni inte hinner med. Men självklart förtstår jag att ni måste lyssna på medlemmarna.

Generellt hoppas jag att det hamnar lite mer gedigna chassin i testlabbet. FD använder liksom CM för mycket plast i sina chassin för min smak.

Skickades från m.sweclockers.com

Gillar du inte plast så kika på Corsair vengance http://www.youtube.com/watch?v=w__1aVrM_tY

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, har redan ett CM storm sniper. Skulle lätt köpt detta.

Visa signatur

Cooler Master Storm Sniper - Gigabyte P67A-UD3 - i5 2500k 3.3@4.7ghz - Crucial M4 SSD 128 GB - Gigabyte 560 Ti GTX OC 1024MB - Crucial Ballistix 4GB@1600mhz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Hej!

Tråkigt att du inte tyckte om recensionen.

Vi försöker som sagt att välja produkter efter vad vi tror att våra läsare är intresserade av. I det här fallet hade jag fått ett antal mail från just läsare angående deras intresse kring CM Storm Stryker och valde därför att plocka in det. Hoppas att någon av de framtida chassirecensionerna (Fractal Design Define XL R2 härnäst) faller dig bättre i smaken.

MVH
Jonas

Det enda jag kan hålla med föregående talare om är att det tog lite lång tid efter release. Köpte ett ändå och är jättenöjd!
Skitkul att ni prövar fler chassin än enbart minimalistiska som verkar vara den stora massans letstång.

Tack från en som bad om recensionen!

Permalänk
Skrivet av YspiloN^:

Men på denna recension har han ju fläktar på sidan? *Confused*
Min fråga var om man kan ha både fläktar på sidan och på framsidan samtidigt!
Det kanske inte finns fästen för fläktar fram, men det kan man alltid lösa, det var mer
om det får plats fram!

Dessa sidofläktar är till hårddiskarna som du ser på videon. Dessa är roterbara så du kan antingen låta fläktarna blåsa högersidan, vänster sidan, inåt eller framåt. Det finns två roterbara boxar och du kan rotera en av dem om det så önskas också. Men vill du ha sidofläktar till grafikkorten så ska du i så fall satsa på Cooler Master Storm Trooper och det är en sån jag har. Där kan du ha två 120mm sidofläktar till grafikkorten. Jag vet faktiskt inte om du kan montera fler fläktar till front fläktarna

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emerald:

Riktigt snyggt, har redan ett CM storm sniper. Skulle lätt köpt detta.

Håller med riktigt fint chassi fått bra kritik i många reviews

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Hade du sett och lyssnat på hela recensionen skulle du hört att handtaget är nitatfast direkt i plåt chassit. Tydligen väldigt ge diket

My bad! Men som sagt det va inte ett påhopp mot chassit i recensionen. Bara något jag reflekterade över. Annars ni som har detta chassit har ni burit runt på chassit någon längre tid? Har ni tyckt att det fungerar bra?

Permalänk
Skrivet av SimonZes:

My bad! Men som sagt det va inte ett påhopp mot chassit i recensionen. Bara något jag reflekterade över. Annars ni som har detta chassit har ni burit runt på chassit någon längre tid? Har ni tyckt att det fungerar bra?

Jag har inte burit den mycket men den klarar av upp till 50 kg vilket är väldigt mycket. Min väger bara 25 kg och det krävs mycket hårdvara för att nå upp till 50 kg. Så den är gjord för att hålla. Riktigt bra kvalité!

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |

Permalänk
Skrivet av PappyOdaniel:

Dessa sidofläktar är till hårddiskarna som du ser på videon. Dessa är roterbara så du kan antingen låta fläktarna blåsa högersidan, vänster sidan, inåt eller framåt. Det finns två roterbara boxar och du kan rotera en av dem om det så önskas också. Men vill du ha sidofläktar till grafikkorten så ska du i så fall satsa på Cooler Master Storm Trooper och det är en sån jag har. Där kan du ha två 120mm sidofläktar till grafikkorten. Jag vet faktiskt inte om du kan montera fler fläktar till front fläktarna

När dem fläktarna på sidan är monterade (se grön ring), får det då plats fläktar fram som man fäster på
valfritt sätt (Se röd ring och pil) Alltså om man kan ha fyra stycken fläktar samtidigt!

Två som blåser in från fronten och två från sidan samtidigt!

EDIT: Såg nu att du redigerat ditt inlägg Förlåt för övertydligheten xD

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Skrivet av YspiloN^:

http://i240.photobucket.com/albums/ff276/ErniE__/image_265_zp...

När dem fläktarna på sidan är monterade (se grön ring), får det då plats fläktar fram som man fäster på
valfritt sätt (Se röd ring och pil) Alltså om man kan ha fyra stycken fläktar samtidigt!

Två som blåser in från fronten och två från sidan samtidigt!

EDIT: Såg nu att du redigerat ditt inlägg Förlåt för övertydligheten xD

Jag vet faktiskt inte om det går att montera fler fläktar på dessa hårddisk boxar. Men jag tror att det hade varit opraktiskt att ha så fyra stycken där. Man vill ju ha ett effektivt luft flöde som möjligt

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |

Permalänk
Skrivet av PappyOdaniel:

Jag vet faktiskt inte om det går att montera fler fläktar på dessa hårddisk boxar. Men jag tror att det hade varit opraktiskt att ha så fyra stycken där. Man vill ju ha ett effektivt luft flöde som möjligt

Hmm, men om man har två på sidan och två fram blir det väl ändå "mer" luft in i lådan än om man
bara har två stycken fram? Eller är jag ute och cyklar

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

få det plats 2 Asus ROG Ares II grafikkort bra undrar om jag skulle behöva uppgradera...

Visa signatur

Citera för svar ! | AMD FX 8350 4.0GHz | Asus SABERTOOTH AMD990FX | Corsair 8 Gb 1600Mhz VENGEANCE. 9-9-9-24 | Gtx 680 | Corsair HX 650W. Modulär | Fractal Design Define R2 | Corsair SSD Performance Pro 256 Gb | 2 st hårddiskar på 500 Gb |

Permalänk

"varv runt jorden" skrattade lite för mig själv där ^^

Visa signatur

NZXT H700i - ASUS Z390-F Strix - 32GB Vengeance PRO 3200Mhz - Intel I9 9900k - PALIT 2080 TI - Corsair HX850 - 500Gb Sandisk Ultra SSD - 1TB Samsung SSD - Custom Watercooled

Corsair K70 Lux RGB - Logitech G502 - Astro A50 - Acer Predator 35" Curved 200hz

Permalänk
Medlem

Är det bara jag men borde dem inte ha slängt runt med namnen? att det här borde vara "trooper" och den svarta "Stryker" ?
Eller blir det en stämning för hela slanten för det.

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

I recensionen står det att den har högg byggkvalité.
Men den ser ganska plastig ut och nåt för 12 åriga pojkar som gillar transformers.

kan meddela att större delen av chassit är av metall och den glansiga vita finishen kan göra att den ser plastig ut på bild
men sidorna vid meshen är av plast och toppen annars är resten av metall

Skrivet av SimonZes:

My bad! Men som sagt det va inte ett påhopp mot chassit i recensionen. Bara något jag reflekterade över. Annars ni som har detta chassit har ni burit runt på chassit någon längre tid? Har ni tyckt att det fungerar bra?

har haft det ca 1 månad och burit över det till grannen varje vecka och lanat (200m enkel väg) och kan inte påstå att handtaget är dåligt hade kunnat vara lite smalare för att passa ännu bättre i handen men är helt ok
sedan finns det en bygel i bakkant (oxå fastnitat i chassit) vilket väger upp då man bär så blir väldigt behagligt men dock så är inte den bygel gummerad

många säger att den ska hålla för 50 kg själv har jag läst 45Kg men för övrigt så är der VÄLDIGT mycke datadelar för att komma upp i den vikten

(rättar mig själv enligt länken som tobbe nedan visar så säger HardwareCanucks att handtaget klarar upp till 43 KG)
http://www.youtube.com/watch?v=tfkuKVd1YPY&list=UUTzLRZUgelat...

Skrivet av YspiloN^:

Hmm, men om man har två på sidan och två fram blir det väl ändå "mer" luft in i lådan än om man
bara har två stycken fram? Eller är jag ute och cyklar

nej det stämmer rent teoretiskt att fler fläktar innebär mer luft men då får man tänka på olika vinklar hur luften kommer in och hur chassit är utformat m.m
men hdd burarna har rails med i princip täckta sidor så tar du bort meshen i fronten då den levereras så är det i väldigt få hål för luft att passera och det blir inte effektift ( kan försöka fixa en bild/länk om du vill det) men däremot kan du fixa in fläktar med led på sidan som är täckt (med lite modd) beroende på hur du väljer att montera burarna som en upplysningseffekt om du är typen som gillar att det lyser
men är du kreativ och händigt kan du säker få till det riktigt bra

kan själv säga att jag hade valt den svarta modellen men då den inte kom med sidopanel med fönster så blev det den vita
byggkvaliten är inget att klaga på och det är gott om utrymme i chassit och faller mig väldigt bra i smaken

dock förstår jag inte alla som påstår att det är skitkvalite/plastigt
man måste veta någon som har/ha ett själv för att kunna uttala sig på den punkten,
smaken är olika så bara för att en tycker att den är skitdålig så betyder det inte att det är så

men alla kommentarar angående utseende kan jag inte säga något om för dom flesta kan se vad en bild visar och säga vad man tycker utifrån deras personliga åsikter

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Medlem

Fan va billigt jag köpte mitt CM chassi ca 1800:-. Så detta är riktig bra och billig chassi.

Visa signatur

WINDOWS 11 X64 | ASUS X570 | AMD RYZEN 3950X | RX 7900 XTX | G.SKILL 3600MHZ 32GB | SAMSUNG 980 PRO 2TB | WD 16TB | NZXT KRAKEN X73 | RAZER ORNATA CHROMA | EVGA SUPERNOVA T2 850W | LOGITECH G604 MUS | PHANTEKS NV7 | LG 34GK950F | LG OLED77G1 |

Permalänk
Skrivet av erieri02:

kan meddela att större delen av chassit är av metall och den glansiga vita finishen kan göra att den ser plastig ut på bild
men sidorna vid meshen är av plast och toppen annars är resten av metall

har haft det ca 1 månad och burit över det till grannen varje vecka och lanat (200m enkel väg) och kan inte påstå att handtaget är dåligt hade kunnat vara lite smalare för att passa ännu bättre i handen men är helt ok
sedan finns det en bygel i bakkant (oxå fastnitat i chassit) vilket väger upp då man bär så blir väldigt behagligt men dock så är inte den bygel gummerad

många säger att den ska hålla för 50 kg själv har jag läst 45Kg men för övrigt så är der VÄLDIGT mycke datadelar för att komma upp i den vikten

(rättar mig själv enligt länken som tobbe nedan visar så säger HardwareCanucks att handtaget klarar upp till 43 KG)

nej det stämmer rent teoretiskt att fler fläktar innebär mer luft men då får man tänka på olika vinklar hur luften kommer in och hur chassit är utformat m.m
men hdd burarna har rails med i princip täckta sidor så tar du bort meshen i fronten då den levereras så är det i väldigt få hål för luft att passera och det blir inte effektift ( kan försöka fixa en bild om du vill det) men däremot kan du fixa in fläktar med led på sidan som är täckt (med lite modd) beroende på hur du väljer att montera burarna som en upplysningseffekt om du är typen som gillar att det lyser
men är du kreativ och händigt kan du säker få till det riktigt bra

kan själv säga att jag hade valt den svarta modellen men då den inte kom med sidopanel med fönster så blev det den vita
byggkvaliten är inget att klaga på och det är gott om utrymme i chassit och faller mig väldigt bra i smaken

dock förstår jag inte alla som påstår att det är skitkvalite/plastigt
man måste veta någon som har/ha ett själv för att kunna uttala sig på den punkten,
smaken är olika så bara för att en tycker att den är skitdålig så betyder det inte att det är så

men alla kommentarar angående utseende kan jag inte säga något om för dom flesta kan se vad en bild visar och säga vad man tycker utifrån deras personliga åsikter

Tack för det!
Då blir det nog till att modda chassit en sväng om jag skall få till det bra!

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Corsair 900D längar jag till.

Jonas kommer ge den "Topp klass"

Jag vet det.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Storm Troopers

Skrivet av Juicis:

Är det bara jag men borde dem inte ha slängt runt med namnen? att det här borde vara "trooper" och den svarta "Stryker" ?
Eller blir det en stämning för hela slanten för det.

Tänkte också på Star Wars Storm Troopers när jag såg chassit

Visa signatur

I ate a clown once, he tasted funny :)

MB: Asus X99-A, GPU: Asus GTX980Ti, CPU: Intel 5820K, Ram: 16GB 2666Mhz, Ljud: Sound Blaster Z, Skärm: ASUS VG278H 120Hz., Datakunskap:Amatör

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon183825:

Ha ha, skulle de ha datorburkar ståendes i Crysis spelen när man springer runt i kontor skulle det här chassit passa perfekt i de miljöerna.
[/b]Liknar något taget direkt från framtiden.[b]

Ganska snyggt ändå. Fast jag föredrar svart!

När är framtiden?! Är man så rädd för nuet att man skjuter allt till framtiden som ändå är varenda sekund framför dig?!

...och det var inte ganska snyggt, det var jävligt fult

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk

Undrar över en sak, att ta bort filtrena enkelt som demonstreras, går det även att göra på framsidan?