Hjälp med att ladda ner ''Heroes-of-might-and-magic''

Permalänk

Hjälp med att ladda ner ''Heroes-of-might-and-magic''

http://imgur.com/ZSLduL7&LqB16Yp

Här är bilden över min nedladdning av spelet, förstår inte vad jag göra för att installera det och börja spela.. Jag brukade spela det när jag var liten och det skulle varit kult o spela det igen, all hjälp skulle uppskattas!

(är inte så bra med datorer..)

Permalänk

Dra alla filer/mappar du ser i WinRar till en mapp du vill förvara allt i, jag skulle rekommendera en ny mapp i "Mina Dokument". Öppna sedan "Setup.exe" så borde du få upp installationen.
Du har för övrigt postat detta i fel sektion då denna sektionen handlar om servrar. Du borde fråga en moderator ifall han/hon kan flytta topic till t.ex Spel->Övriga Spel och hoppas på att moderatorn är på gott humör.

Visa signatur

It is a medium of entertainment which permits millions of people to listen to the same joke at the same time, and yet remain lonesome. ~T.S. Eliot, about radio

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pursche01:

Du borde fråga en moderator ifall han/hon kan flytta topic till t.ex Spel->Övriga Spel och hoppas på att moderatorn är på gott humör.

Sannerligen, väldigt gott humör i så fall.

Permalänk
Hedersmedlem

Hittar inte någonstans att detta spel skulle vara tillåtet att ladda ner gratis så tråden bryter med all sannolikhet mot §7 i våra regler.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.