Hjälp mig hitta ett namn till min nya låt! (snälla..)

Permalänk
Medlem

Hjälp mig hitta ett namn till min nya låt! (snälla..)

Har uppriktigt problem. Att kunna skriva och spela in en låt är en sak, men att komma på ett namn??? Jättesvårt!

Snälla ge mig förslag på namn till min nästa låt.. En elektronisk låt, ganska "dancig" och "houseig", men ändå lite klassisk musik i den, lite som min näst senaste låt (se min signatur)

... Alla förslag är hemskt mycket välkommna.

//Andreas Ahlström

Visa signatur

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Permalänk
Medlem

Skiffer, Typewriter, In dance we trust, Leonald, Dykartajm, Förskolediskho, Sufficient, Ekano, Swiss Swing, Aproper Atunement, False Tunes, Disco in Disguise, Disguise in the Skies, Låtsallad, Skambolagets nästa affär är hemlig, Donald Truck, Humbughamboshambo,

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Förskolediskho

HAHAH. We have a winner!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Overlapping Divergence

Kikade på din tubkanal och såg de andra namnen, så jag kläckte fram ett liknande bara

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Okej, shit vad bra ni är på att komma på namn. Min senaste låt hette husost liksom.

Kommer ta en av följande:

Skrivet av Alakai:

Skiffer, Sufficient, Ekano, Swiss Swing, Aproper Atunement, Songsallad, Humbughamboshambo,

Eller

Skrivet av HCP:

Overlapping Divergence

Vilket tycker ni är bäst?

åäö funkar inte i låtnamn
Visa signatur

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Permalänk
Medlem

Fick mig att tänka på... "In the Need of Coffee".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Skiffer, Typewriter, In dance we trust, Leonald, Dykartajm, Förskolediskho, Sufficient, Ekano, Swiss Swing, Aproper Atunement, False Tunes, Disco in Disguise, Disguise in the Skies, Låtsallad, Skambolagets nästa affär är hemlig, Donald Truck, Humbughamboshambo,

Känner att jag måste få tacka dig för de klockrena namnförslagen. Använde "Aproper Atunement" nu senast.

Visa signatur

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!